הערה לגבי החידון של הזון #10 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הערה לגבי החידון של הזון #10


יהוה יפה הבלורית

Recommended Posts

שלום,

פתרתי אמש את מספר עשר ושמתי לב כי נפלה בו טעות, ומילת הפתרון אינה אלא אנגרמה של המילה שאליה, אני מנחש, מרכיב התשבץ התכוון (מעבר לכך כמובן לא אפרט).

כמו כן רציתי לציין כי העובדה כי היצע הפרסים הנו מגוון בהחלט מרנינה; זאת על אף שגמרתי בדעתי כי הפעם לא אשתתף בהגרלה, כדי לא למנוע מפלוני אשר באמת חפץ בגיטרה לזכות בה (אנוכי יותר חפץ בגאדג'טים האלקטרוניים למיניהם, למרות שגם פתרון החידות גרידא מספקני).

שבוע טוב ופורה, יהוה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתמול אחרי ששברתי את הראש כמעט שעה ובמקרה שמתי לב (ריפרש אוטומטי של העמוד) שמיקומם של הריבועים הכחולים בתשחץ השתנה... :\

כמו כן אני מחזק את הנ"ל. גם לדעתי סדר ההרכבה אינו מלמעלה למטה כפי שהיה נהוג עד כה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קצת תשומת לב והבנת הנקרא:

מהאותיות במשבצות הכחולות יש להרכיב את מילת התשובה, סדר ההרכבה אינה משנה, אלא שמהאותיות יש להרכיב מילה אחת נכונה בעברית.
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בד"כ הייתי פותר את החידות האלה תוך כמה דק', הפעם באמת שאני מתקשה! מה זה תשעה כיפים?!?! והפותח דלתות כדי לתפוס דגים??? לא עולה לי כלום בראש!

זה תשבץ היגיון, אני הייתי ממליץ לא להסתכל על כל הרמז כיחידה אחת (אני יכול להבטיח לך שלא קיימים הרבה חפצים שגם פותחים דלתות וגם תופסים דגים, למרות שאם תנסה מספיק חזק עם קורנס אולי תצליח בשתי המטלות :)), אלא לפרק אותו לכמה רמזים קטנים. רוב החידות בתשבצי היגיון הן מודולריות.

(כמו כן פלוני אלמוני שלח לי הודעה פרטית בבקשה לרמז, ואני לא יכול להשיב לה"פ עד אשר תהיינה לי 5 הודעות בפורום, אז שיתייחס להודעה הזאת כתשובה לה"פ.)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...