עבור לתוכן

יבואן לא מטפל בכ.מסך תקול - מבחינתו האחריות נגמרה

Featured Replies

פורסם

אותו מקרה?

קראת את המקרה בכלל?

אם הוא יפנה ליצרן - כל מה שהיצרן יגיד לו הוא שהכרטיס לא באחריות לפי מה שרשום אצל היצרן, וישלח אותו לחפש.

  • תגובות 107
  • צפיות 11.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אם הוא יפנה ליצרן - כל מה שהיצרן יגיד לו הוא שהכרטיס לא באחריות לפי מה שרשום אצל היצרן, וישלח אותו לחפש.

יכול להיות, יחד אם זאת מה הוא מפסיד? זה לא עולה כסף, סה"כ כמה דקות לרשום מייל.

פורסם

bronco, זה מאד בעייתי מה שאתה מציע.

הרי כל מי שכותב שקיבל שירות רע מחנות כלשהיא ועשו לו ככה וככה מסתכן בעצם בתביעת דיבה. נכון שאתה יכול ללכת עם החנות לבית המשפט ושם להוכיח שדיברת אמת אבל זה כאב ראש רציני.

עכשיו, כשגולש כלשהוא בא בטענות לחנות כלשהיא והחנות אומרת שהוא טועה/משקר אז לך תדע מי פה צודק ומי לא. שוב, היחיד שמוסמך באמת לפסוק זה בית משפט.

הנהלת האתר לא יכולה להיות שופטת ולהחליט מי צודק ומי לא במחלוקות האלו בכך שהיא תפרסם סטטיסטיקות המבוססות על דיווחי גולשים אנונימיים. זה גם לא מדוייק וגם חושף אותם לתביעות מצד החנויות.

המקסימום שניתן היה לעשות זה לפרסם אולי סטטיסטיקות מבתי המשפט לתביעות קטנות לגבי משפטים שהתנהלו בין חנויות לבין לקוחות והתוצאות של המשפטים האלו. אבל זה גם בעייתי כי 1) יש קושי להשיג את הסטטיסטיקות האלו, במיוחד בפילוח של חנויות מחשבים בלבד. 2) זה יציג לך רק את המקרים שאכן הגיעו לבית משפט, שזה אחוז קטן מכלל המחלוקות.

בקיצור, הרעיון שלך יפה אך לא פרקטי.

אני רואה בגוגל שיש הרבה פסקי דין מול כל מני חברות, האם מישהו ניסה לדלות ספציפית מידע מול חברות מחשבים ?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים