עבור לתוכן

קבלו את הגיבור החדש של מחאת הצדק החברתי!

Featured Replies

פורסם

כנראה שלא עלית לרמה, לגבול הצפוני, לנגב או לבקעת הירדן :nixweiss:

הזמן שאתה מדבר עליו נובע מפקקים, עומס ואיטיות תנועה, אני מדבר איתך על לוחות זמנים מגוכחים של חברות התחבורה.

  • תגובות 317
  • צפיות 21.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

תבדוק את הלו"ז מאשדוד לראשון לציון וזמן הנסיעה. הממצאים יזעזעו אותך.

פורסם

הגעתי לכל מקום מלבד הערבה,מצריים(לא בציבורית) ואיו"ש

העניין הוא שאשדוד כעיר מרכזית (יחסית) יש לה בקושי 3 קווים מהמרכז וכל הקווים שכן קיימים יש להם את המסלול הכי טיפשי בעולם

פורסם

וכמה קווים יש מכרמיאל? או צפת? אל תשכח שלאשדוד יש רכבת

פורסם

לגבי 2 רוצה תשובה ממש קלה איך לעשות את זה די זריז?

הפרטת חברות התחבורה לידיים פרטיות (לא מקורבים!!) תוך כדי עמידה בפיקוח ממשלתי וציבורי (תנאי במכרז) עם פיקוח אזורי/מרחבי שאינו ממומן ע"י חברת התחבורה, אינו יושב באותו מקום ובעל סמכות כנגד חברות התחבורה ועדיף שיהיה נגיש לציבור הרחב.

לגבי קווי אוטובוס, זה נעשה כבר במקומות רבים, לא בהצלחה יתרה.

הבעיה שהפרטה עוזרת רק בשוק תחרותי. כשיש למישהו מונופול לדוגמת רכבת ישראל או קווים ספציפיים, זה לא בהכרח יעזור לתושבי ישראל.

אה כן, ומערכת אחידה לתשלום בכל אמצעי התחבורה שאינם מוניות ספיישל (נגיד כמו רב קו, רק בלי האיסוף מידע הלא קשור לכלום ושאשכרה יעבוד), אולי גם להוסיף פיקוח על תעודות חוגר דרך המערכת הזאת.

הדבר הזה כבר קיים. במיוחד בגוש דן.

מסוכן, כח.. ממכר, בהיעדר מילה אחרת, ...

להיפך. אני חושב שבמדינת ישראל הממשלות סובלות מחוסר כוח, לא מעודף כוח.

כולם יכולים לטרפד כל החלטה של ממשלת ישראל:

פקידי האוצר ופקידי רשויות ביצועיסטיות אחרות. (שלפטר אותם כמעט בלתי אפשרי)

העובדים המעורבים, וההסתדרות. (אשר עלולים להשבית את כל המדינה)

העליון (במאות מקרים)

התקשורת (אם החליטה להירתם נגד ההחלטה מסיבותיה שלה)

הציבור המוסת והקנאי (ראה מקרה רכבי השרים לדוגמה מהזמן האחרון)

פורסם

לאשדוד יש מקומות תעסוקה ענקיים (למשל זה שרלוונטי לי,אלתא)

הרכבת לא קרובה אליה וצריך לקחת אוטובוס פנימי בשביל להגיע אליה

הקווים שמגיעים מצפון לא עוצרים באזור אלא רק בדרך הראשית של אשדוד (שדרות בני ברית) משם צריך ללכת רבע שעה כדי להגיע לעבודה

או הקווים שמגיעים מדרום שאפילו לא מתקרבים לאלתא ואז אתה חייב לקחת קו פנימי (ויש רק אחד כזה) שיוצא פעמיים בשעה

בקיצור אם אתה רוצה להגיע לעבודה ב8 בעזרת התחבורה הציבורית צריך לצאת באזור 5

פורסם

השאלה היא מה עומד מאחורי חוסר הייעול הזה.

אגד היא חברה שמטרתה להרוויח כסף - הייתי מצפה מהחברה השלישית בגודלה בעולם בתחום התחבורה הציבורית כן להתייעל וכן להוסיף אוטוביסים

במקומות בהן יש דרישה. אז כנראה שאו שאין דרישה (או שהביקוש מועט) או שאגד לא חברה יעילה וצריכה לעשות בדק בית.

פורסם

אבל זה לא רק אגד. הקווים לאשדוד שאנחנו מדברים עליהם הם בכלל של ויאוליה (שלרוב עובדת במתכונת של קווים בלעדיים)

פורסם

היא מרוויחה כסף אל תידאג, כשאין אלטרנטיבה אחרת נוסעים במה שיש.

מה שלא משתלם לה זה לעשות יותר קווים בשביל המיעוט שבגלל חוסר נוחות לא נוסעים בכלל

פורסם

לא שמתם לב שההפרטה הנוכחית של התחבורה היא בדיוק כמו תאגידי המים? לידי מקורבים ולא למטרת שירות יעיל יותר לציבור אלא למען בצע כסף..

פורסם

במקרה היה לי שיחה עם נהג של ויאוליה ומסתבר שהחברה עומדת להימכר בקרוב עקב חובות/הפסדים. המצב לא כזה זוהר

פורסם

לא לציבור :)

תאמין לי שמישהו עשה על זה קופה..

פורסם

יכול להיות שיש כאן מצב אבסורדי של הביצה והתרנגולת.

אין תחבורה כי אין ביקוש ואין ביקוש כי אין תחבורה :-\

אבל אני מאשים את מחזיקי תיק התחבורה בעירייות. אצלינו יש מידי פעם משאל - למי חסר אוטובוס לאיפה ומתי. מדי פעם מוסיפים לנו קווים

חדשים ומתגברים נסיעות בשעות העומס. הגענו למצב שאני לא יודע מתי יש אוטובוסים ואני תמיד פשוט יוצא לתחנה - אני לא צריך לחכות יותר מ-10

דקות בשביל אוטובוס מתאים.

פורסם

זה לא לגמרי נכון. יש המון קווים שנשארים מפוצצים מהבוקר עד הצהריים והם פשוט מאזנים קווים שנוצרו רק כדי שלא יהיה מצב של "חוסר בתחבורה ציבורית ליישוב" או דברים כאלה

בנוסף אני מנחש שעדיף לעשות קו אחד ארוך מאשר 2 קווים שעושים חצי מהמסלול כל אחד

פורסם

יכול להיות שיש כאן מצב אבסורדי של הביצה והתרנגולת.

אין תחבורה כי אין ביקוש ואין ביקוש כי אין תחבורה :-\

אבל אני מאשים את מחזיקי תיק התחבורה בעירייות. אצלינו יש מידי פעם משאל - למי חסר אוטובוס לאיפה ומתי. מדי פעם מוסיפים לנו קווים

חדשים ומתגברים נסיעות בשעות העומס. הגענו למצב שאני לא יודע מתי יש אוטובוסים ואני תמיד פשוט יוצא לתחנה - אני לא צריך לחכות יותר מ-10

דקות בשביל אוטובוס מתאים.

שמע, אני כבר 4 שנים בכרמיאל.. לא זכור לי משהו בסגנון..

הנה עוד קטע ביורוקרטי שדחפו פה, בכרמיאל, בכל בית שלישי יש חיית מחמד, רוב חיות המחמד הללו - כלבים. יש "מפגשי כלבים" בפארקים הכל טוב ויפה הקטע הוא שאתה מוציא את הכלב שלך לשחק עם כלבים אחרים בפארק, אז אתה משחרר אותו, מה שאסור לפי החוקים העירוניים, היו שד יודע כמה עצומות, בקשות, הצעות לרחבת כלבים איפושהו בעיר (שוב, בעלי הכלבים פה הם אחוז נכבד מהאוכלוסיה), פשוט חלקת דשא מגודרת שבה אפשר לחשרר את הכלבים לשחק, תכלס זאת השקעה אפסית לעיריה. מה עשו? במקום להסדיר את זה, רחבי פיקוח מסתובבים בין הפארקים בשעות 8-11 ו 18-21 כדי לצוד מישהו שנתן לכלב שלו לרוץ קצת. זה מצב אבסורדי, כי ההוצאה על רכבי+צוותי הפיקוח כדי לצוד את אותם בעלי כלבים יכלה להחזיר את עצמה ע"י רחבת כלבים תוך פחות משנה. אבל זה קורה כי לא פועלים לטובתנו אלא כדי לסחוט כספים. החוקים האלו נכתבו לא כדי להגן על הציבור אלא כי זיהו חתך באוכלוסיה שאפשר לסחוט ממנו עוד כסף.

כשאתה עובד עבור הרשויות שלך, משהו לא בסדר.. הרשויות שלך אמורות לעבוד איתך.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים