מכשירי אנדרואיד זולים שווים את זה? - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מכשירי אנדרואיד זולים שווים את זה?


MightYaad

Recommended Posts

אני רואה כל מיני מכשירים מבוססי אנדרואיד במחירים זולים.

אני מחפש פלאפון שגרתי שיתן קצת משחקים ואפליקציות פה ושם.

מה שחשוב לי זה מסך מגע טוב ומכשיר שמגיב מהר.

משהו בסגנון הזה יכול לעבוד או שזה בזבוז של כל אגורה?:

http://www.dealextreme.com/p/w900-android-2-3-wcdma-bar-phone-w-4-0-capacitive-gps-wi-fi-and-dual-sim-black-143161

http://www.dealextreme.com/p/x3-android-2-3-wcdma-3g-phone-w-5-3-capacitive-gps-wi-fi-and-dual-sim-black-143441

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. פורום נועד לדיונים על מערכת ההפעלה, לא על מכשירים. מועבר לפורום הכללי.

ב. מה הקטע של "שאלה|" בכותרת? האין אנשים מבינים שיש לך שאלה מהכותרת עצמה ומסימן השאלה בסופה? אתה עוד לא יודע שאין צורך להשתמש בתיוג כזה בפורום שלנו? האם יש אדם אחד שלא יבין שיש לך שאלה גם בלי התיוג? תקן בבקשה.

ג. תחסוך לעצמך את עוגמת הנפש, זה לא שווה כלום. יש מכשירים זולים וסיניים ששווה להציץ עליהם, אבל לא אלו. אלו הם מכשירים עלומי שם וללא חברה, יש דרך לקנות גם סיני זול (במחיר בלבד, לא באיכות). יש פה בפורום דיון על בחור שקנה מכשיר העונה לשם ZOPO ZP100, זה לדוגמא מכשיר שכן שווה לקנות.

ד. אם אתה מחפש המלצה למכשיר, ספר לנו מהו תקציבך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מדיל אקסטרים אני לא יקנה. זה היה רק לשם ההצגה.

שני דברים שאני שוקל כרגע.

1.

כמו במחשבים, גם השוק הסלולרי (סמארטפונים וטאבלטים) מתחיל להגיע למצב בו החומרה מתקדמת מהתוכנה (לא כולל גיימינג), ולכן בסופו של דבר רוב האנשים יוכלו להסתפק במכשירי low end זולים יחסית.

דווקא היום לא הייתי ממליץ לרכוש מכשיר שכזה, לא בגלל הביצועים (כי הם סבירים ביותר, למעט הסוללות) אלא בגלל 2 סיבות מרכזיות:

1) יציאת אנדרואיד 4.1 - המכשירים האלו לא נוטים לקבל תמיכה ולהתעדכן לאחר ההפצה, ולכן עדיף לחכות חודש עד שיצאו מכשירים עם המערכת המעודכנת.

2) יציאת המעבד MK6577. החל מסוף יולי אנחנו נתחיל לראות יותר ויותר סמארטפונים סינים עם השבב הזה שהוא Dual A9 1.2Ghz אמיתי. כבר היום ניתן לראות אותם החל מ-165$ פחות או יותר, אבל המכשירים עם המסכים הנורמליים עדיין יקרים יחסית. השבב הזה מספיק חזק כדי להחזיק רזולוציות גבוהות (clone של S III עם מסך 1280X720 ו-1GB ב-270$).

2. עדכוני תוכנה. אם הבנתי נכון לכל פלאפון יש את הROM שלו. מה הסיכוי למצוא ROM לZOPO של 4.1. והאם קיימת אפשרות שהמכשיר לא יתאים לגרסאות הבאות של ANDROID?

מה אתם אומרים? ובכל מקרה מאיפה כדאי לקנות בדרך כלל?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תחפש ב בשורת החיפוש mtk6575 (זהו סוג מעבד מאוד מוצלח, בעצם הכי טוב מהזולים), יצוצו לך מאות מכשירים והם כולם טובים מאוד, תבחראת הגודל שאתה רוצה עם 4 כך שבטוח יהיה לו עברית. המחירים נעים בין 160$ ל220$ כולל משלוח ויש סיכויי שיעבור במכס בלי תשלום נוסף.

כך אני קניתי חיקויי של הגלאקסי נוט דגם שנקרא n8000 עם מסך 5 אינץ נוספת מגן גוף ומגן מסך(הכל היה כלול ) ב180$ ואני מאוד מרוצה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תחפש ב ebay בשורת החיפוש mtk6575 (זהו סוג מעבד מאוד מוצלח, בעצם הכי טוב מהזולים), יצוצו לך מאות מכשירים והם כולם טובים מאוד, תבחראת הגודל שאתה רוצה עם אנדרואיד 4 כך שבטוח יהיה לו עברית.

זה למשל? http://goo.gl/OdQsO

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...