הזמנתי מוצר מאיביי אבל המוכר לא רוצה לשלוח - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הזמנתי מוצר מאיביי אבל המוכר לא רוצה לשלוח


Goldlm

Recommended Posts

שלום לכולם,

יום שבת הזמנתי מאיביי מכשיר סלולרי, הכל היה נראה בסדר.

בדקתי במשלוח וראיתי שהמוכר שולח לכל המדינות (worldwide) מלבד איטליה.

שילמתי על המוצר וביום שניה המוכר שולח לי הודעה שהוא לא שולח לישראל והוא מבקש לבטל את העיסקה.

סירבתי כי אני מעוניין מאוד במוצר, וממש לא אכפת לי מהחברת משלוחים שלו. מה גם שאני הזמנתי המון מוצרים מסין

ואני יודע שאפשר לשלוח מסין לישראל, אז אמרתי לו לשלוח דרך חברת משלוחים אחרת.

והיום הוא שלח לי את ההודעה הבאה :

dear friend, so sorry, there is no other shipping company for option,as a responsible seller, the only way we can do now is to refund the money to you, so sorry for the inconvenience to you, hope you can understand us, wait your reply, thanks have a wonderfull day!

מה אני יכול לעשות בנידון? אני לא רוצה את הריפונד, אני רוצה את המוצר!, בדף המוצר מופיע במפורש שהמוכר שולח worldwide.

אם אני אפתח CASE זה יעזור? למישהו יש ניסיון עם מוכרים כאלה? האם זה חוקי בכלל לבטל ככה עסקה במעמד צד אחד?

תודה מראש על העזרה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מקווה שאנשים כמוך לא יחזרו לאיביי, מכיוון שאתם רק הורסים.

הבנאדם התנצל אמר שהוא לא יכול לשלוח לארץ בגלל סיבה x (ומצידי זה יכולה להיות גם בגלל שהוא שונא ישראל)

מוכן להחזיר לך את הכסף, ואתה בשלך...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה יכול לתת לו פידבאק שלילי עם DSR מינמלי, ולהגיש תלונה נגדו באיביי עם דיווח על SNP.

יותר מזה אין מה לעשות בנדון.

המוכר קרוב לוודאי מסרב עקב עלויות משלוח גבוהות מהצפוי עבורו.

אתה יכול לאיים עליו בנ"ל, אולי זה יעזור לשנות את דעתו.

אם זה מאוד חשוב לך, אתה יכול גם לנסות את שיטת הגזר במקום המקל, ולהציע לו עוד כסף.

אישית, אם זה לא מכירה פומבית, הייתי מקבל את ההחזר והתנצלותו, וממשיך הלאה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני שמח שהוא נותן לי "החזר מלא" אבל זה לא שהוא יכול היה לעשות משהו אחר,

זה לא העניין פה, זה מוצר שעולה במכירות אחרות פי 10 לכל הפחות. זאת היתה ממש מציאה.

אם המוכר היה מציין שהוא לא שולח לישראל הייתי ממשיך הלאה, אבל אחרי שכבר הזמנת מוצר לדעתי זאת פגיעה שדורשת פיצוי כלשהו

ולא סתם החזר מלא

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני שמח שהוא נותן לי "החזר מלא" אבל זה לא שהוא יכול היה לעשות משהו אחר,

זה לא העניין פה, זה מוצר שעולה במכירות אחרות פי 10 לכל הפחות. זאת היתה ממש מציאה.

אם המוכר היה מציין שהוא לא שולח לישראל הייתי ממשיך הלאה, אבל אחרי שכבר הזמנת מוצר לדעתי זאת פגיעה שדורשת פיצוי כלשהו

ולא סתם החזר מלא

אם הוא מתחמק ומנסה למרוח אותך בשקרים, אל תוותר ותלחץ עליו.

בסה"כ, אתה צודק. אין שום הגבלות על חבילות להגיע מהמדינה שלו אליך, אם הוא באמת רוצה בכך, זה בכוחו.

על טעויות מוכרים משלמים, אך כל מקרה לגופו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תדבר אליו כמו גבר ותציע לו עוד כסף למשלוח אם זאת הסיבה שבגללה הוא לא רוצה לשלוח לך ותראה מה הוא אומר ואם אתה מתעקש דיספיוט(למרות שאני לא הייתי עושה את זה)

ואם הוא יסכים לדעתי תוסיף לו תהיהי הוגן... רק אל תתן לו להפסיד אני בטוח שעדיין זה יצא לך משתלם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תדבר אליו כמו גבר ותציע לו עוד כסף למשלוח אם זאת הסיבה שבגללה הוא לא רוצה לשלוח לך ותראה מה הוא אומר ואם אתה מתעקש דיספיוט(למרות שאני לא הייתי עושה את זה)

ואם הוא יסכים לדעתי תוסיף לו תהיהי הוגן... רק אל תתן לו להפסיד אני בטוח שעדיין זה יצא לך משתלם

הוא רוצה שאני אוסיף 30$ על המשלוח

כשמוצר עצמו עלה לי 7$

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא הייתי מוותר לו כי בסך הכל הזמנת את המוצר הוא שילמת לו כסף מלא עליו ועכשיו אתה אמור לקבל את המוצר זה שהוא עשה טעו זאת לא אשמתך שילמד להבא

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני הייתי מוותר אבל אם אתה בכל זאת רוצה אתה יכול לפתוח לו דיספיוט ולהסביר לו שאתה מצטער על הטעות אבל זה לא אשמתך ואתה מוכן לשלם לו על משלוח מקסימום עוד XX דולר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פתאום הוא גילה שהשליחה של המוצר יקרה יותר מכמה שהוא רשם?

אתה יכול לחשב כמה עולה לו לשלוח את המוצר, ואז הלגיד לו שאתה מוכר לשלם את זה אבל לא סנט יותר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...