אפליקציות ומשחקים לגלקסי S3 - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אפליקציות ומשחקים לגלקסי S3


Or94

Recommended Posts

שלום,

היום יש לי יום הולדת וההורים שלי עשו לי הפתעה וקנו לי גלקסי S3 בלי שידעתי. אני מאוד מרוצה מהפלאפון והורדתי ומשחקים אבל יש לי כמה שאלות:

1. איזה שימושיות ומשחקים טובים וממכרים אתם ממליצים?

2. יש לי אנשי קשר באאוטלוק במחשב ואני רוצה להעביר אותם לפלאפון שלי ככה שהם יופיעו בג'ימייל בפלאפון וגם במייל שלי בנענע בפלאפון שאותו הגדרתי באפליקציה המובנת של הפלאפון. איך אני עושה את זה?

3. איזה חנויות ומשחקים חינמיות אתם ממליצים ואיך מתקינים ומורידים אותם?

4. האם יש אנטי וירוס לפלאפון? אם כן על מה אתם ממליצים?

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה פשוט לא יפה. האם הסתכלת בכלל בסטיקי בפורום? האם שמת לב שיש שם דיון משחקים מומלצים ודיון אפליקציות מומלצות? באמת... תביט קצת ימינה ושמאלה לפני שאתה פותח דיונים..

ולגבי ייבוא אנשי הקשר..

בטלפוני אדנדרואיד אנשי הקשר שלך מסונכרנים אוטומטית עם הג'ימייל, אז אתה יכול ליבא לג'ימייל. איך עושים את זה אתה תוהה.. חיפוש הכי פשוט בגוגל היה מביא אותך לתשובה - http://office.microsoft.com/en-us/outlook-help/export-outlook-contacts-to-google-gmail-HA001148902.aspx

ואפילו בעברית - http://office.microsoft.com/he-il/outlook-help/HA001148902.aspx

חנות האפליקציות של האנדרואיד נקראת Play Store והיא זמינה דרך המכשיר וגם דרך ממשק וובי במחשב הביתי. פשוט כנס לאתר, התחבר עם חשבון הגוגל שלך, ואז תוכל להתקין אפליקציות הישר מהמחשב.

יש אני ווירוסים לאנדרואיד, תוכל לראות מומלצים בדיון אפליקציות מומלצות, אבל הם די לא נחוצים. ווירוסים של כמובן לא משפיעים על כל מערכת שאיננה , והווירוסים לאנדרואיד מועטים. רוב הבעיות נובעות מתוכנות זדוניות שאוספות מידע, אבל אם תשים לך להרשאות של כל אפליקצייה בעת התקנתה (אתה צריך לאשר את ההרשאות לפני ההתקנה), לא אמורה להיות בעיה מיוחדת. הימנע מאפליקציות אנונימיות עם יותר מידי הרשאות מוזרות ואתה די מוגן. כמובן שאתה יכול להתקין אנטיווירוס בכל זאת.

** דורשת חיבור לחשבון , זה מאפשר לקסם האנדרואידי לעבוד **

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמובן שהסתכלתי בסטיקי של הפורום וראיתי את מה שממליצים שם. רציתי לבקש עוד נוספות.

לגבי ייבוא אנשי קשר הצלחתי בזה, תודה.

אני מתכוון לחנויות כמו הבלאק מרקט. אני לא יודע איך להתקין ואיפה מורידים.

לגבי מקלדת: קניתי את הפלאפון מחנות פרטית ולכן קיבלתי איתו מדריך להפוך לעברית תפריטים ומקלדת. ביצעתי את המדריך וגם המקלדת וגם התפריטים בעברית אבל כאשר אני שולח SMS אז הSMS שהוא מקבל מופיע בסימני שאלה ולא בעברית. בחרתי בהגדרות את המקלדת שהורדתי AnySoftKeyboard שבה הגדרתי את העברית. מה צריך לעשות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש שם למעלה מ-150 מומלצות. אתה רוצה עוד?! ואתה עוד פותח דיון נפרד בשביל זה? R U REAL?

תעיין במה שיש שם. אם אתה מחפש משהו ספציפי, שאל שם.

הורדה מחנויות חיצוניות בדרך כלל לא מומלצות, ובעיקר אין בהן צורך. למה אתה צריך את זה? מה יש שם שאין במרקט הרשמי? חוץ מוירוסים כמובן. הבלאק מרקט הוא תוכנה לא חוקית, ועליה אסור לדבר פה כמובן.

ולגבי ההודעות, זוהי בעיה נפוצה באנדרואיד. כנס לאפליקציית הסמסים (הרגילה ולא תוכנה חליפית), כפתור התפריט, Settings ושם ב- Input mode תסמן Automatic.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קראתי שיש אפשרות בגלקסי 3 לגשת לסרגל ההתראות יש ממסך הנעילה. ניסיתי לעשות את זה אצלי ואני לא מצליח. האם צריך לשנות משהו בהגדרות?

עריכה:

שאלה נוספת: אין לי בנתיים מגן למסך לפלאפון וכיסוי אחורי. אבא שלי הזמין אבל זה לא הגיע עדיין. איך ניתן לנקות את המסך ואיך לנקות את החלק האחורי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...