בעצתכם, רכשתי כרטיס רשת אלחוטי TP-Link TL-WN822N - חווה איתו בעיות - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעצתכם, רכשתי כרטיס רשת אלחוטי TP-Link TL-WN822N - חווה איתו בעיות


TripMan

Recommended Posts

רכשתי את הדגם הבא של TPLINK , TP-Link TL-WN822N

lrg14228.jpg

הענין הוא, מאז שהתחלתי להשתמש איתו, משום מה אני חווה פעם בכמה זמן ניתוקים.

(פתאום עמודי לא נטענים -"לא ניתן להציג דף זה", הDROPBOX פתאום מCONNECTED מראה חיווי של CONNECTING)

זה יכול לקרות פעם ב20-30 דקות ויכל לפעמים לא לקרות.

זה ממש מוזר, כי זה מראה לי כל הזמן קליטה EXCELLENT ובסביבות ה75-80%.

מה זה יכול להיות?

מה אפשר לעשות בעקבות הניתוקים הללו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תבדוק שהמחשב לא מוגדר לכבות אותו אחרי פרק זמן מסויים.

בהגדרות ה Driver במנהל התקנים).

4

לא היה לי דבר כזה,

אבל היה מסומן לי בV להרשות למחשב לכבות את המתאם לאחר כמה זמן, על מנת לחסוף בחשמל...

אני לא חושב שזה מה שהיה משפיע, אבל הורדתי בכל זא.

נראה אם זה יעזור.

בכל מקרה - יש רעיון אחר כלשהן אולי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר...

הבעיה עדיין קיימת,

כל פעם אני קולט בעיה בגישה לאתרים מחו"ל משום מה, אני קולט שמשום מה הDROPBOX במצב של CONNECTING (ולא CONNECTED), אתרים כמו GOOGLE וכו' לא עולים (בבדיקת פינג אין פינג בכלל).

קורה גם לפעמים שהכרטיס רשת האלחוטי הנ"למאבד תקשורת מול הראוטר - ואז בכלל אין גישה לכלום.

במצב שרשמתי למעלה - בזמן שאין גישה לאתרים מחו"ל (ישנו פינג רציף אל DG)

מבדיקה עם ייעצו החלפת ראוטר - נעדכן אם הבעיה תחזור על עצמה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא היה מזיק לעשות עוד שני דברים:

1. לשנות את ערוץ הפעילות האלחוטי בראוטר.

2. לעדכן את ה-DRIVER של הכרטיס.

הדבר הראשון לא היה עוזר - בזמן האחרון היו הרבה ניתוקים מצד הראוטר (נורית הADSLּ+ הWAN).

דבר שני- לא היה דרייבר מעודכן יותר לראוטר של NETGEAR 2200 שהיה לי.

היום החלפתי אותו לאחד מחודש של DLINK 2760 שעליו קראתי ביקורות טובות מאוד.

מבדיקה בשעות האחרונות - אין בעיות(שלא נפתח פה) ואפילו הקליטה בWIFI נהייתה טובה יותר (100-98%).

נ.ב - רציתי להתייעץ אתכם בנושא כלשהו.

נאמר לי שעוד שבוע נגמרה לי תקופת האחריות על הראוטר (שנה אחת!?) שנלקח מהם בחיוב-זיכוי, אם אני רוצה להאריך את האחריות לשנה נוספת עלי לשלם בעבור "תמיכה" - חודשיים ראשונים על סך 1.90 ש"ח ולאחר מכן חצי שנה 9.90 ש"ח .

זה שווה בכלל?

או שעדיף במידת הצורך בעתיד אם תהיה בעיה פשוט לקנות ראוטר לבד בחנות מחשבים כגון KSP אייבורי וכו'.?

תודה :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדבר הראשון לא היה עוזר - בזמן האחרון היו הרבה ניתוקים מצד הראוטר (נורית הADSLּ+ הWAN).

דבר שני- לא היה דרייבר מעודכן יותר לראוטר של NETGEAR 2200 שהיה לי.

היום החלפתי אותו לאחד מחודש של DLINK 2760 שעליו קראתי ביקורות טובות מאוד.

תודה :xyxthumbs:

אם הניתוקים מלווים בהבהוב של נורת ה DSL משמע זאת תקלת תשתית ואין כאן כל קשר לכרטיס הרשת.

Cheif דיבר על Driver לכרטיס הרשת, אותו תמצא באתר Tp-link.

אתה התכוונת לגירסת Firmware.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...