עזרה במימוש אחריות בחנות Enjoystick - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה במימוש אחריות בחנות Enjoystick


Zeev86

Recommended Posts

אין אפשרות לדעת איזה רכיב זה בלי בדיקה

אבל כן זה יכול להיות כונן בלו רי\ארד דיסק\לוח אם וכו

הבעיה שבPS3 חלק מהדברים מולחמים ,מה שאומר שגם עם זה ראם לדוגמה יצתרכו להחליף את כל הלוח במיקרה כזה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש איזשהי דרך לבדוק כמה ימי עסקים יש להם כדי להחזיר לי מכשיר תקין?

באתר שלהם לא רשום באיזה ימים הם עובדים.

בתקנון גם לא רשום שום דבר לגבי אחריות. (אם הייתי קורא את זה לפני כן, בחיים לא הייתי קונה מהם איזשהו מוצר).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

http://www.moit.gov.il/NR/rdonlyres/7C9F7B6F-F7E8-4E18-B57F-57008F625AF3/0/tak6468.pdf

לפי סעיף 10, החנות מחוייבת להחזיר לי מוצר תקין בתוך שבועים. לפי מה שהבנתי, שבועים ימים, לא שבועים ימי עסקים. תקנו אותי אם אני טועה.

ולהיום הזה, עברו כבר שלוש שבועות.

עריכה: או שטעיתי ומדובר ביצרן? אם כן, מה רשום שם לגבי חנויות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...