עבור לתוכן

עזרה במימוש אחריות בחנות Enjoystick

Featured Replies

פורסם

קניתי PS3 לפני כשמונה חודשים בEnjoystick סניף ראשון לציון.

עוד מההתחלה שמתי לב שמשהו לא בסדר עם הקונסולה. כל שבוע בערך נתקע לי דיסק. דיסקים חדשים שקניתי מאותה החנות. ולפני יומיים הקונסולה התחילה לכבות את עצמה מספר שניות לאחר שמדליקים אותה.

אני אספר לכם במפורט את תהליך הביקור שלי בחנות, ואשמח אם תרשמו לי אם החנות סיפקה לי שירות כפי שהם באמת היו צריכים לעזור לי או שמשהו פה קצת מסריח... לשיפוטכם:

הגעתי לחנות אתמול, ואמרתי לבנאדם שזאת לא הפעם הראשונה שאני בא אליהם עם תקלה בקונסולה.

הנה פרטי השיחה:

1. ציינתי בפני נציג החנות שכל שבוע נתקע לי משחק שנקנה יד ראשונה (לפעמים אפילו יומיים לאחר שהבאתי אותו מהחנות).

הוא מצידו אומר לי להביא את הדיסקים שנתקעים.

אני אמרתי שכל הדיסקים נתקעו לפחות פעם אחת, ושכל שבוע נתקע דיסק אחר, וש-90% מהדיסקים נקנו מהחנות ומהסניף שלהם. אז שיקח כל דיסק מהחנות וינסה אותו. הוא שתק. ואז חזר שוב פעם על זה שאני אביא דיסק לבדיקה.

אז ציינתי בפניו שהבאתי כבר את המכשיר לבדיקה (לפני כחודשיים) והוא היה אצלהם שבועים, והם לא מצאו כלום. (ואני בטוח שלא טרחו לבדוק יותר משעה).

אז מה הוא אמר לי? תביא מצידי את הקונסולה לחודש ימים, אנחנו נבדוק לך אותה. אני שאלתי אותו אם זה נורמאלי שאני אשאיר קונסולה, כשהיא עוד באחריות, למשך חודש לבדיקה. אולי אני אשאיר אותה בכלל לארבע חודשים עד שהאחריות תגמר לגמרי?

2. טוב, בעית דיסקים קשה להוכיח. הבאתי לו היום את הקונסולה ומול הפנים הראתי לו שהקונסולה נכבת. לא עוזר כלום, נכבה לאחר מספר שניות.

נציג החנות התחיל פתאום לתחקר איך אני מניח את הקונסולה בבית, ואיך השתמשתי בה וזה.

אמרתי לו שיש לי XBOX360 שקניתי גם מהסניף שלהם, שכבר שנתיים וחצי יש לי אותו, והיא כמו חדשה. ואם המכשיר ההוא לא התקלקל, אז מן הסתם שPS3 בא עם איזה דפקט מפס הייצור של המפעל.

לאחר כל הסיפור הזה, עדיין נציג החנות התעקש שאשאיר את המכשיר לבדיקה ואם יהיה צורך יחליפו לי ספק.

מה ספק?! מה להחליף? רואים בבירור שהמכשיר בא כבר עם איזשהו דפקט מהמפעל. גם לא קורא את הדיסקים כמו שצריך, ועכשיו גם נשרף כנראה הספק. אז במקום להחליף לי את הקונסולה במוצר תקין, כל עוד יש לי אחריות, עכשיו יחליפו לי ספק, ובעוד חצי שנה ילך איזשהו חלק נוסף כשהאחריות כבר תגמר? תודה רבה enjoystick.

שאלתי את המוכר אם יש לי אחריות ישפאר. הוא אמר לי שלא, ושמוכרי החנות מציינים בפני הלקוחות שלהם, לפני קנית קונסולת PS3, איזו אחריות הם הולכים לקבל. נחשו מה? אף אחד לא אמר לי כלום (בדצמבר, לפני שמונה חודשים, כשקניתי את הקונסולה בחנות שלהם בסניף ראשון לציון).

אז חברי הפורום היקרים, מי צודק בכל הסיפור? האם אנשי החנות פעלו כשורה, ועלי פשוט לשתוק ולקבל את תיקון החלק התקול במכשיר, או שעלי לחזור לחנות ולדרוש להחליף לי את הקונסולה במכשיר חדש? תודה לעוזרים!

פורסם

אתה יכול הרבה דברים אבל אם לא שאלתה בזמן הקנייה של מי האחריות ובאיזה מעבדה מתקנים, זה לא ישנה כלום.

פורסם

הכי חשוב שיתקנו לך את הקונסולה בתוך זמן סביר (שבוע, שבועיים) , אבל חדש הם לא חייבים לתת.

בהצלחה.

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

מחר זה כבר שבועים מאז שמסרתי את הקונסולה.

היום אני מתקשר כדי לברר מה קורה, והם אמרו שהם מסרו את המכשיר למעבדה חיצונית. זה הגיוני?

למה לוקח להם כל כך הרבה זמן לתקן מכשיר. אם לא יכולים, שיתנו חדש. אבל כשאמרתי להם את זה, הם אמרו שככה זה לא פועל אצלם. :nixweiss:

פורסם

שהמכשיר נכבה יש נורית צהובה?

פורסם
  • מחבר

לא. פשוט נכבה לגמרי.

פורסם

מעקב

פורסם

זה שירות מגעיל אבל לצערי אנחנו הלקוחות במדינת ישראל התרגלנו אליו,

בעת המכירה: כולם הכי נחמדים שבעולם, בעת מתן שירות לאחר מכירה: רק מנסים להקטין ראש... פשוט עצוב

פורסם

לא. פשוט נכבה לגמרי.

אין אף אור שהוא ניכבה ?

אני פשוט רוצה לדעת עם הבעיה כזאת -

עם זאת הבעיה גם עם יתקנו סיכוי מאוד טוב שזה יחזור בקרוב

לאומת זאת יכול שהקונסולה ניסגרת לגמרי בלי אף אור שזה אומר בעיה חשמלית מסוימת

שחלקם אפשר לתקן והבעיה לא תחזור

פורסם
  • מחבר

נסגר לגמרי. כן גם בפורום אחר אמרו שזו בעיה חשמלית.

אבל אם זה נדפק כבר לאחר חצי שנה, למה שזה לא יחזור בעתיד?

קיצר נתנו לי מכשיר פגום ומנסים "לתקן" אותו שיעבוד עוד חצי שנה עד שאחריות תגמר, במקום לתת לי מכשיר תקין.

פורסם

כי בעיה חשמלית זה יכול להיות רכיב מסוים שעושה קצר והחלפה שלו פותרת את הבעיה

בYLOD (הסירטון) הבעיה הרבה יותר רצינית

פורסם

JupitersCock - הטיעון של "מן ההתחלה..." הוא טיעון שאין שום סיבה שיחזיק.

הלקח פה הוא מאד פשוט. קיבלת מוצר, מההתחלה הוא עושה בעיות, רוץ בהתחלה לחנות. ברוב הדברים האלו לחנויות יש בדרך כלל איזושהי תקופת חסד בה הם כן יכולים יותר בקלות להחליף דברים בחדשים.

זה שעכשיו 8 חודשים מהקניה אתה מגיע ואומר "מההתחלה זה היה לא..." לא יעזור לך בכלום, ואין סיבה שיעזור. האם כשקנית את המכשיר מישהו אמר לך משהו כמו "אין אחריות, אם יש לך איזושהי בעיה... תלמד לחיות עם זה"? אני מניח שלא.

מעבר לזה, זה שהיו הבעיות שתארת שהיו מהרגע שהמכשיר הגיע, לא בהכרח (אם בכלל) קשור לבעיות שיש לך עכשיו.

פורסם
  • מחבר

^ תקרא את כל הפוסט. זו לא הפעם הראשונה שהשארתי את המכשיר בחנות.

קרירין, מאז שקניתי את המכשיר הדיסקים נתקעו בו כל פעם שניה שהשתמשתי בו (וכסטודנט, אני משתמש בו בסופי שבוע פעם ב.. כך שאם הקונסולה נתקעת פעם בשבוע, ואני מדליק אותה פעמיים בשבוע, אז זו בעיה רצינית).

אנשים, בבקשה ממכם, קראו את כל ההודעה. הסברתי את כל ההסטוריה שלי עם החנות, אין טעם לדון על זה שוב פעם. הקונסולה שלי כבר שבועים אצלהם, עוד כמה חודשים נגמר האחריות, ואני בהרגשה שהמכשיר הזה עוד יעשה לי צרות לאחר ש"יתקנו" לי אותו.

פורסם

JupitersCock

בגלל שזה לא YLOD תיקון אולי יחזיק גם שנים קשה לדעת

בYLOD יש תיקון מסוים בלי להחליף רכיבים ובגלל זה הרבה פעמים הבעיה חוזרת

פה לפי מה שאתה מתאר זה ניראה לי שמשהו מקצר את הקונסולה ואז היא ניסגרת לגמרי

היה לי בעיה כזאת באחד המחשבים שלי ,בסוף זה יתגלה כצורב DVD תקול שפשוט עשה קצר

אבל זה יכול להיות בהרבה רכיבים כולל בלוח אם ,אין אפשרות לדעת בלי בדיקה

פורסם
  • מחבר

מעניין. אז יכול להיות שזה כונן הbluray? הוא גם ככה עשה לי בעיות מאז שקניתי את המכשיר. אני מאוד מקווה שזו אכן הבעיה ויתקנו לי את זה, ושבאמת יעשו בדיקה מקיפה של כל המכשיר ולא יתקנו לי פשוט חלק אחד.

במחשב הקודם שלי למשל, היה לוח אם בעייתי. הוא שרף לי רכיב רכיב, כל חצי שנה - שנה מת לי משהו אחר במחשב.

מה אם הסיפור הזה אותו הדבר? רק שפה יש לי עוד 5 חודשי אחריות

ואם בIQPC שכולם מהללים אותם לא גילו לי את מקור הבעיה, אז מה יהיה עם enjoystick?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים