התייעצות לגבי HTC One V - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התייעצות לגבי HTC One V


anuekr

Recommended Posts

אהלן, אני כבר כמה חודשים נמצא בחיפושים אחר סמארטפון בינוני ולפני שבועות מספר מצאתי את ה-Desire S של וכשהבנתי שהוא מיושן המשכתי לחפש (אם הבנתי נכון לא יגיעו אליו עדכוני חומרה וגם החומרה מיושנת). אחרי קריאה מרובה ה-ONE V קרץ לי, למרות שאין לו מצלמה קדמית והוא קצת חלש. העניין הוא שאני מתכוון לקנות מכשיר בחו"ל (במהלך חודש יולי, אם יוצאים מכשירים חדשים\מעניינים כלשהם אשמח לדעת) וה-One V נמוך משמעותית מפלאפונים אחרים שחשבתי עליהם מבחינת מחיר ונראה שהביצועים שלו לא כל כך רעים, אז רציתי לשאול אם מישהו התנסה איתו (אל תשלחו אותי לביקורות , כבר ראיתי את כולן, אני מחפש חוות דעת של צרכן) ויכול להגיד לי אם הוא שווה את ה-280 דולרים שהוא עולה בארה"ב ואם יש פלאפונים יותר טובים בסביבות המחיר הזה (אני מניח שתקרת התקציב היא באיזור ה-330 דולר) אני אשמח לשמוע עליהם.

השימושים שלי אגב, הם משחקים ברמה סבירה, מוזיקה ברמה גבוהה (רמקול ואפשרויות התאמה כמו איקוולייזר), רצוי דפדפן טוב שיכול להציג פלאש ברמה סבירה, סבירה (מצלמה קדמית זה אחלה בונוס אם יש), שלא יקרטע במולטי טאסקינג ושלא יהיה גדול! כשאני אומר גדול אני מדבר על יותר גדול מהאייפון 4, אז בהסתמך על הדרישות הללו - ה-One V מתאים לי או שכדאי לחפש אחד אחר?

תודה מראש! :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש עוד הרבה מכשירים שכדאי לך לשקול..

אני אביא פה בפניך כמה, בכל אחד מצויין המחיר בדולרים (המרה מפאונדים ע"פ המחירים המופעים בחנויות clove.co.uk ו- handtec.co.uk, לא כולל מיסים, מע"מ ומשלוח), גודל המסך, רמת הביצועים (דירוג מ-I עד IV, כאשר I הוא החלש ביותר ו- IV הוא החזק ביותר), ונקודות מיוחדות שכדאי לשים אליהן לב.

דפדפנים יש בשפע בפליי סטור, ואיכות המוזיקה פחות או יותר מתחלקת לשניים- איכות מצויינת במכשירי דגל ומכשירים שמותגו כמכשירי מוזיקה, ואיכות טובה במכשירים בינוניים ונמוכים. ב-One V אמורה להיות איכות מעולה, היות וחברת HTC מטמיעה את טכנולוגיית ה-Beats שלה ושמה דגש על איכות סאונד.

הצגת פלאש ומולטיטאסקינג תלויים ישירות ברמת הביצועים, וכן ברום המותקן על המכשיר. אני תמיד ממליץ להחליף רום באופן עצמאי, ולמצות את המירב מהמכשיר.

איכות מצלמה תוכל להשוות באתר gsmarena.com (בתיבת החיפוש הקלד שם של מכשיר, ובמפרט, תחת מצלמה יש לינק להשוואת איכות צילום).

גודל המסך של האייפון הרביעי הוא 3.5", אך יש רווח גדול בין גבולות המסך לגבולות המכשיר. ניתן להתייחס לגודל המסך כקריטריון לגודל המכשיר, ברוב המכשירים המסך מייצג את הגודל בצורה טובה משום שהוא תופס את רוב שטח המכשיר. ניתן לומר שגודל האייפון 4 בסטנדרטים של אנדרואיד יהיה 3.8".

המחיר כאמור ממור מפאונדים ומייצג את המחיר בבריטניה. בארה"ב המחיר כנראה יהיה נמוך יותר.

HTC One V

מחיר: 305$

גודל מסך: 3.7"

רמת ביצועים: I

נקודות לציון: המכשיר חדש ומגיע עם ICS מהקופסא.

Huawei Honour

מחיר: 310$

גודל מסך: 4"

רמת ביצועים: II

נקודות לציון: המכשיר מגיע מהיצרנית הסינית Huawei, אך אין זה אומר שהמכשיר לא איכותי. קהילת הפיתוח למכשיר כנראה קטנה למדי, ודי קשה למצוא אותו. קיים שדרוג ל-ICS.

Samsung Galaxy W

מחיר: 320$

גודל מסך: 3.7"

רמת ביצועים: II

נקודות לציון: המכשיר הזה נשכח פעמים רבות ולא מקבל התייחסות, וחבל. הוא מציע חבילה משתלמת למדי במחיר סביר.

Sony Xperia U

מחיר: 257$

גודל מסך: 3.5"

רמת ביצועים: II-III

נקודות לציון: המכשיר מגיע עם 4GB של זיכרון פנימי בלבד, וללא אפשרות להרחבה עם כרטיס זיכרון. גם הסוללה יחסית חלשה (1320mAh).

Optimus 2X

מחיר: 320$

גודל מסך: 4"

רמת ביצועים: IV

נקודות לציון: זה היה המכשיר הראשון עם מעבד כפול ליבה, אך כמו רוב המכשירים של LG, הוא נזנח. המכשיר באופן כללי ישן (סוף 2010), אבל נראה שהוא עדיין רלוונטי. הביצועים של המכשיר מפתיעים מאוד (לפחות בבנצ'ים), הייתי מצפה להרבה פחות ממכשיר כזה.

Motorola RAZR

מחיר: 360$

גודל מסך: 4.3"

רמת ביצועים: IV

נקודות לציון: כן, המכשיר הזה חורג מגבולות התקציב וגודל המסך, אבל חשתי לנכון לציין אותו כאן. המכשיר יועד להיות ספינת הדגל של מוטורולה, אך בכל זאת הוא מצא את עצמו בשוק הביניים. מזל שהתמחור בהתאם.

Samsung Galaxy S Plus

מחיר: 315$

גודל מסך: 4"

רמת ביצועים: II

נקודות לציון: סמסונג ידועה בריבויי המכשירים שלה, ונראה שמישהו שם החליט שסוס מנצח לא מחליפים. אז הם הוציאו גרסא משודרגת לגלקסי אס המקורי.

Sony Ericsson S

מחיר: 320$

גודל מסך: 4.2"

רמת ביצועים: I-II

נקודות לציון: המכשיר כבר ישן, והוא גדול, אבל לא מזיק לציין אותו. הוא היה מכשיר הדגל הקודם של סוני אריקסון (כשעוד הייתה סוני אריקסון), לפני סדרת ה-NXT החדשה (מתוכה ה- U המצויין לעיל).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואוו, תודה רבה על התגובה! בהחלט פתחת לי את העיניים לשאר השוק ואני אחפש על המכשירים שכתבת לי.

עם זאת - על ה-Xperia U וה- S של סוני כבר וויתרתי (יצא לי לקרוא עליהם וגם להשתמש בהם, ה-U מיושן מדי לטעמי, וה- S גדול לי מדי אז וויתרתי על שניהם). עם מה שכתבת על המכשיר של ושל אני כנראה גם אוותר, ה- ישן מדי ולמכשיר של הוואווי יש קהילת מפתחים קטנה כפי שאמרת ותמיכה מכל הצדדים זה דווקא משהו שאני כן מחפש, סביר להניח שגם רוב החנויות לא מוכרות אותו בארץ כך שאם ייקרה לו משהו רוב הסיכויים שלא יהיה לי למי לפנות (נכון?).

המכשיר של מוטורלה כן נראה מעניין והוא ייצטרף ביחד עם שני המכשירים של סמסונג לרשימה נגד ה-One V, בהתחשב בעובדה שרק ארבעת המכשירים האלו הם ברשימה, על איזה מהם אתה ממליץ יותר?

עריכה: התבלבלתי עם האקספריה U ומכשיר אחר, אבל הוא עדיין יורד מהרשימה - חלשה ואין אפשרות להרחבת זיכרון? הם דברים דיי סטנדרטים לפי דעתי במכשירים שלא יצאו לפני עשור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עכשיו ראיתי שגלקסי נקסוס נמכר דרך ישירות ב-349 דולר. אם יש לך מישהו שיביא לך את זה - נראה לי מעולה.

גדול מדי לצערי.. עכשיו כשאני חושב על זה - הגלאקסי S פלוס והמכשיר של מוטורלה גם כן בעלי מסכים גדולים אז אני לא מתכוון ללכת עליהם - מה שמשאיר את הגלאקסי W. מישהו התנסה איתו ויכול לתת לי חוות דעת מקוצרת ממקור ראשון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי שני חברים שיש להם RAZR הם ממליצים עליו בחום. מסך דיי גדול.

אולי תשקול את Defy Plus.

מסך גדול זה דיל ברייקר בשבילי - אולי עוד כמה שנים :)

לגבי הדיפיי פלוס - כבר שאלתי עליו פה לפני כמה חודשים והבנתי שהוא דיי חלש בביצועים וגם מערכת ההפעלה שלו ישנה, נראה שהייתרון היחיד שלו הוא העמידות - אבל זה גם יש במידה מסויימת במכשיר של - מסך עם זכוכית גורילה וגוף שלם ממתכת כך שבתכל'ס ה- דיי מנצח פה, נכון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי ה Sony Xperia P מתאים כאן.

מסך 4" ונותן תמורה ממש טובה לכסף מבחינת מפרט (מעבד, זיכרון, מצלמה, רזולוציית מסך)

והוא חדש חדש.

http://www.gsmarena.com/sony_xperia_p-4436.php

גדול מדי לטעמי, וגם המחיר מאוד גבוה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...