פורסם 2012 ביוני 2513 שנים זה נראה למישהו הגיוני?ניגשתי לממש אחריות על הלוח בזד מחשבים. המחשב נקנה בSKYPC.נאמר לי שהם צריכים לשלוח להולנד וזה לוקח חודש וחצי - חודשיים.זה פעם שנייה שמתקלקל לי. פעם הקודמת הוחלף מיידית.שאלתי למה היום צריך לחכות, נאמר לי שככה זה היום.מה עושים?
פורסם 2012 ביוני 2513 שנים מסבירים להם יפה, שלפי חוק הגנת הצרכן הם מחוייבים להחזיר לך מוצר תקין תוך 14 ימי עבודה לכל היותר. אם אין להם אפשרות לעמוד בכך (או להציע פשרה אחרת שתהיה מקובלת על הלקוח, למשל לוח מדגם אחר שאינו נופל משלך) מחובתם להחזיר לך את כספך לפי המחיר ששילמת על הלוח (לא לפי מחירו כיום).
פורסם 2012 ביוני 2513 שנים חרטא !אם קנית לוח מיבוא רישמי (חיון, איסטרוניקס וכל שותף עיסקי אחר של אינטל), ההחלפה מתבצעת באירלנד ולוקחת כמה ימים ולא כמה חודשים אבל זד מחשבים.. נו טוף..
פורסם 2012 ביוני 2713 שנים מחבר הלוח נמסר אתמול.דיברתי עם ניב המנהל, אמר אחרי שהוא פותח קריאה באתר של אינטל, בא שליח תוך חצי שעה אפילו לאסוף את החבילה לאירלנד במשלוח אקספרס (יום) וסה"כ כל התהליך יכול לקחת כמה ימים או כמה שבועות. לדבריו, החוק מתיר לו שלושה שבועות.לצערי גיליתי שגם המעבד הלך אז חזרתי לשם היום עם המעבד וראיתי שהלוח עדיין לא נשלח. לצערי לא קיבלתי תעודת החזרה על המעבד (על הלוח קיבלתי). כמה שהתעקשתי לא קיבלתי. איש שירות הלקוחות היה מוכן רק לחתום לי בכתב יד שהוא קיבל מעבד והיה מאוד לחוץ. אמר שיעשה זאת אח"כ. אני לא מבין מה הסיפור להוציא ללקוח תעודת החזרה כמו בכל עסק? למזלי אני באזור כל יום, מחר אשוב לראות אם יש תעודה ואם נשלח.אני מקווה שיהיה בסדר, אמשיך לעדכן.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.