עבור לתוכן

הודעה לכל חברי הפורום

Featured Replies

פורסם
cwm18.gif
פורסם

תודה רבה מאד יפה מצידך להציע עזרה!

פורסם

תודה, תודה.. וברוך הבא לפורום! :)

גם יהיה נחמד אם תוכל לעזור לגרום ליבואנים לתרום חומרה לביקורות, ולהבין שזה לטובתם..! :jump:

פורסם
  • מחבר
cwm12.gifcwm12.gifcwm12.gif
פורסם

אז אולי אתה תוכל לאנות לי איפו אפשר לקנות את כרטיס הקול של פיליפס

פורסם

אז אולי אתה תוכל לאנות לי איפו אפשר לקנות את כרטיס הקול של פיליפס

ואני חשבתי שאתה יודע cwm44.gif

קח TERRATEC.

פורסם

יודע מה?

ןאני לא רוצה terrate!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

פורסם

ליבואנים לתרום חומרה לביקורות, ולהבין שזה לטובתם..!

לא אם אתה קוטל אותם...

פורסם

קוטלים רק אם לא שולחים את החומרה כמו שצריך, נגיד סתם זורקים אותה בחבילה בלי שום הגנה וכו'

פורסם

אה כן??

אם אתם תקבלו מחברה חרא מוצר באריזה יפה חדשה להשוואה או כתבה

ואני מתכוון באמת חרא מוצר

משהו כמו משהו יקר בטירוף, עם חרא ביצועים, חרא איכויות, חרא פיצ'רים בקיצור דרעק אחד עצום

אני רוצה לראות אותכם כותבים עליו משהו טוב...

פורסם
  • מחבר
cwm17.gif
פורסם

יש לי שאלה יאיר:

יש לי דיסק שנקנה בארץ, אין עליו מדבקת אחריות (יש הרבה ספקים שלא מדביקים!) הדיסק דיי חדש והוא התקלקל

אני יודע מי היבואן בארץ, מה אפשר לעשות בכזה מצב? יכול להיות מצב שהוא יסרב להחליף לי אותו?

ישנם מספר מקרים לא מבוטל שאתה קונה מוצר עם אחריות ל3 שנים ואין עליהם מדבקת אחריות של הספק כי הוא מסתמך על הBarcode ואז שהמוצר תקול ואתה מעוניין להחליף אותו אתה לא בטוח למי לפנות.....

פורסם

עוד תוספת קטנה:

האם האחריות לא צריכה להיות קולקטיבית?

האם לא כל מי שעובד מול יצרן מסוים צריך לתת שירות ותמיכה לאותם מוצרים של היצרן?

פורסם
  • מחבר
cwm32.gif

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים