פורסם 2012 ביוני 1713 שנים שלום חבריםיש לי פרויקט לימודי לעשות ואני פשוט משתגע אני רוצה לעשות משחק רשת קטנטן בסביבת תכנות של C#הרעיון הוא שתהיה טבלת נתונים מרוחקת (שרת\SQLSERVER וכו) שממנה תוכל התוכנה שאכתוב לבצע זיהוי משתמשים (שם משתמש\סיסמא)וברגע שנכנסים כל משתמש יוכל לשחק והנתונים שלו יהיו בטבלאות - כל עמדה כזאת תתחבר למסד המרוחק ותשלוף נתונים כלפי אותו שחקןניסיתי לברר על כל דרך אפשרית תנו לי כיוון או משהו שאוכל להשתמש בו .. ממש זקוק לעזרה של החברה כאן.בברכה ויום טוב fatalica
פורסם 2012 ביוני 1713 שנים בעיקרון עדיף (לדעתי) "להסתיר" את מסד הנתונים המרוחק, כלומר שהמשחק לא יתחבר אליו ישירות, אלא שהוא יתקשר עם תוכנה אחרת שיושבת בצד השרת, והיא זו שדואגת לתקשר עם מסד הנתונים. ככה אתה לא חושף את מסד הנתונים שלך לכל.אני מציע לך לקרוא על WCF, תשתית של דוטנט לכתיבת אפליקציות שמסוגלות לתקשר זו עם זו על גבי הרשת.
פורסם 2012 ביוני 1713 שנים מחבר תודה ידידי רעיון מעולה אבל לפרויקט הזה אצטרך להמקד במה שפירטתיאשמח לעזרה נוספת . לילה טוב
פורסם 2012 ביוני 1813 שנים שימוש במחלקה SqlConnection אמורה להיות מספיקה בשביל שאילתות דינמאיות.שים לב שאם אתה משתמש בזה מעבר לאינטרנט אתה חייב לחשוף את שרת הsql שלך לכל העולם (לא רעיון טוב), בגלל זה שניצל הציע לך להשתמש בWCF, אם זה ברמת הרשת המקומית אל תדאג מזה יותר מידי- ברגע שזה נהיה פרוייקט רציני גם מקובל לעשות סרביס שעושה לך את השליפות.כמו כן תזהר מsql injection אם אתה הולך על השיטה של sql דינאמי- מומלץ לשלוח קלט מהמשתמש מעל פרמטרים ואז השרת כבר יטפל בescaping.אם אתה מעוניין לקחת את זה צעד קדימה אתה מוזמן לקרוא על entity framework שמייצגת לך טבלאות כאובייקטים .netים לכל דבר ומאפשרת שליפות מקומפלות עם linq.
פורסם 2012 ביוני 2013 שנים מחבר התחלתי עם שרת SQL פנימי בסביבת עבודה של C# האם יש לכם המלצות על מדריכים טוב בעניין שמסביריםאיך להגדיר שליפת נתונים,עדכון , בדיקת תנאיםוגם יצירת חיבור מרוחק לשרת עצמו ?תודה על התשובה אשקול את זה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.