גולן טלקום מספקים סים כפול? - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

גולן טלקום מספקים סים כפול?


lev-27

Recommended Posts

ברכב של אבא הותקנה דיבורית של . הדיבורית עבדה על סים כפול. ניידתי את המספר של אבא לגולן טלקום ולא לקחתי בחשבון את הדיבורית. מישהו יודע אם גולן מספקים פיתרון לבעיה? עדיין לא קיבלתי מענה משירות לקוחות של החברה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כתוב באתר גולן, בעמוד שאלות ותשובות ("האם ניתן להשתמש במספר אחד לשני מכשירים?") שהם עדיין לא תומכים בזה. זה ממש קל למצוא את זה, תוך 2 דקות מקסימום.

לשאלתך, יש לך באתר גם את כתובת המייל של השרות לקוחות, אבל זה לא יעזור לך לפנות אליהם. הם יתמכו ב2 סימים - כשהם יתמכו. ופנייתך לא תוכל לזרז את העניין.

אגב, המידע על החוסר תמיכה ב2 סימים על אותו קו, היה נגיש באתר מהיום הראשון, ויכלת לברר זאת לפני שהתחברת לגולן. היית יכול גם לחסוך לעצמך דקות ארוכות בטלפון מיותר אל שרות לקוחות של גולן. העמוס מאוד גם כך, בפניות על תקלות אמיתיות.

אני חושב שאם זה מאוד חשוב לאביך והוא לא יכול להמתין, (ניחוש שלי, חצי-שנה) אז אין ברירה, תניידו שוב לאחת מהחברות הוותיקות.

ואם החיסכון בתשלום החודשי שווה את זה, אז תמתינו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מבין אותו.

זה מאוד מתסכל שאנשים (אופי ישראלי אופייני) לא מסוגלים לקלוט את מהות החברה הזאת, וכל הזמן ממשיכים להתלונן שוב ושוב (ושוב ושוב ושוב) על "שירות הלקוחות" שלה, בלי לקלוט שבכלל אין לה שירות לקוחות כזה. הם מסרבים לקלוט שהחברה הזאת היא חברה "מבוססת אינטרנט" וכל שירות הלקוחות שלה מבוסס על שירות עצמי דרך האתר שלהם. כנ"ל לגבי כל המידע שמופיע בצורה מלאה ביותר, מפורטת ביותר, ושקופה ביותר.

הכי מצחיק ואירוני זה האנשים שמתלוננים על שירות הלקוחות שלה ואז מאיימים שהם יחזרו לחברות הותיקות... :lol:

יש יותר "מגיב-בתשלום-שקוף" מזה??

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשמע, אכן מה שאמרתי יכול להישמע כפי שאתה אומר. כנראה שזה היה מהסיבה שמליפורד הזכיר, כי אני רואה כל הזמן ת'רדים ותגובות עם תלונות שונות ומשונות שלפעמים לא קשורות לגבי גולן.

אבל גם לך היתה תרומה לזה. הזכרת (אולי שלא במודע) שזו בעיה. כשזה בתכלס לא בעיה, אלא חוסר תמיכה הידוע מראש.

זה כל מה שניסיתי לומר.

עריכה: וכן, לדעתי ההצלחה של החברה הזו חשובה. ולא בגלל שיש לי מניות שם, (גולן היא בכלל חברה פרטית) אלא בגלל שלדעתי חשוב לחזק שחקן חדש ששינה את השוק, ושהוא לא חלק מ 4 קבוצות התקשורת הגדולות בישראל.

לטווח ארוך, 4 חברות פיזיות זה לא מספיק, כי ככה המחירים בעתיד הרחוק יעלו. 5 חברות זה כבר הרבה יותר טוב.

אז אתה מבין, זה אגואיזים. אני רוצה לשלם זול על הסלולר לא רק כעת, אלא גם בעוד 5 שנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...