פורסם 2012 ביוני 713 שנים שלום רב,הלכנו לקנות מקרר מרשת חשמל כלשהי שהנציג אמר לי שתוך חודש יהיה אצלי אך לא התחייב בטופס הזמנה ולמעשה עבר יותר מחודש וגם בשיחה עם היבואן נאמר לי שבכלל הם לא קיבלו את ההזמנה מהחנות בכלל....הזוי!האם אני רשאי ללכת ולבטל את העיסקה? ואם כן האם יחולו דמי ביטול?
פורסם 2012 ביוני 813 שנים ה14 יום הנקובים בחוק נספרים מיום קבלת המוצר, לא מרגע ביצוע ההזמנה - אבל אותך זה לא מעניין בכלל, כי זה לא שהתחרטת, פשוט לא קיבלת את המוצר. עם זאת, את כספך בחזרה תוכל לקבל רק מהחנות (אם שילמת באשראי בכמה תשלומים, תוכל לעצור תשלומים עתידיים בגין כשל תמורה). לפי החוק, אם אין ביכולתם או בכוונתם לספק את המוצר אסור להם לגבות דמי ביטול כלשהם, אבל זה לא אומר שהם לא ינסו.
פורסם 2012 ביוני 813 שנים מחבר ה14 יום הנקובים בחוק נספרים מיום קבלת המוצר, לא מרגע ביצוע ההזמנה - אבל אותך זה לא מעניין בכלל, כי זה לא שהתחרטת, פשוט לא קיבלת את המוצר. עם זאת, את כספך בחזרה תוכל לקבל רק מהחנות (אם שילמת באשראי בכמה תשלומים, תוכל לעצור תשלומים עתידיים בגין כשל תמורה). לפי החוק, אם אין ביכולתם או בכוונתם לספק את המוצר אסור להם לגבות דמי ביטול כלשהם, אבל זה לא אומר שהם לא ינסו.הבנתיאז זאת אומרת שדבר ראשון אני הולך אליהם ואומר להם שיבטלו לי תעיסקה ואז מתקשר לחברת ויזה שתעצור את יתרת התשלומים....?
פורסם 2012 ביוני 813 שנים קודם לך לחנות, תראה מה הם אומרים. אם הם יבטלו את העסקה, מצויין, רק תוודא בחשבון האשראי הבא שהעסקה אכן בוטלה ושהתשלום שכבר ירד - הוחזר. אם הם עושים בעיות, רק אז יש טעם לנסות תהליך "כשל תמורה", אבל במקרה הזה יש סיכוי שאת הכסף שכבר ירד בתשלום הראשון תאלץ לדרוש דרך בית משפט.
פורסם 2012 ביוני 813 שנים ולא לשכוח שלחנות מותר לגבות :5% או 100 ש'ח (הנמוך) - במקרה זה 100 ש'ח.עלות עמלת הסליקה של חברת האשראי (בתנאי שיוכיחו לך שאכן שילמו אותה).לכן עדיף במקרה זה אם אפשר לנצל את העובדה שהזמן שהובטח (גם אם לא בכתב) עבר ושהיבואן טוען שבכלל אין הזמנה כזו אצלו כדי לנסות לחסוך את ה100 ומשהו שקלים האלה שהחנות זכאית להם במקרה של בטול לפי "חוק הגנת הצרכן".
פורסם 2012 ביוני 813 שנים ^^ ממש לא במקרה זה.אין להם זכות לגבות שקל, הם לא מספקים את הסחורה במועד שהובטח! אם כבר, הם צריכים לשלם פיצוי ללקוח על עוגמת נפש.עריכה: נראה לי שזמן אספקה של חודש הוא מלכתחילה מוגזם ביותר. במבחן הסבירות, כבר חיכית די ויותר. וכאן כבר גם את זה הוא עבר לפי הסיכום. (סיכום בע"פ הוא גם חוזה)להבא, שלם מקדמה קטנה בלבד, וזה כדי להוכיח רצינות, לא יותר מ 10%, ואת יתרת התשלום שלם בזמן ההספקה. ובכל מקרה, תסכם את הכל בכתב, במיוחד את הדברים המגינים עליך.
פורסם 2012 ביוני 813 שנים אני רק רוצה לציין, שהזמנתי מקרר לא מזמן מרשת גדולה, אמרו לנו גם חודש ימים הספקה.בפועל המקרר הגיע אחרי חודשיים.
פורסם 2012 ביוני 813 שנים הייתם צריכים להתעקש על זמן הספקה הרבה יותר קצר, או לקום וללכת למקום אחר שכן יסכים. בחודש עיקוב? אני הייתי דורש פיצוי על האיחור הענק, (וגם ביטול במקרה שהיה לי עצבים) או הולך לבית משפט.אתם יכולים לבדוק בזאפ מקררים ומזגנים. אתם תגלו שמדובר על זמן הספקה של 7 ימי עסקים בהרבה חנויות. דוגמאות:http://www.dailysale.co.il/pz.asp?id=21566 http://www.green-air.co.il/Web/?PageType=9&ItemID=13000 http://www.am-avi.co.il/?storeid=4705&view=products&id=492279 http://www.electricstore.co.il/lastoneli.aspx?fro=zap?cat=00000000000000002320
פורסם 2012 ביוני 913 שנים מחבר תודה על העזרה.....מתלבט אם להיכנס לכל הפלונטר הזה של הביטול מאחר וכבר האשראי חוייב ושלא יעשו סרטים עם הביטול....
פורסם 2012 ביוני 1013 שנים מחבר החלטתי מחר ללכת לאותה רשת ולבטל את העיסקה....במקביל לתת הוראה לחברת אשראי שיפסיקו לחייב.....?ומה דעתכם על קניית מקרר מיבואן חליפי (י. שלום) ?
פורסם 2012 ביוני 1013 שנים כי יש רטוריקה / טרמינולוגיה / ביטויים שגורים שגויים שמעצבנים אותי ואני מעדיף שייעלמו מן העולם.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.