זמני תגובה נוראיים ב WIN7 - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

זמני תגובה נוראיים ב WIN7


nop1902

Recommended Posts

אהלן,

בחודשים האחרונים אני חווה זמני תגובה נוראיים ב- windows 7 עד למצב שאני לא יכול לעבוד עם המחשב. מעבר מחלון לחלון עלול לקחת 10 שניות ולפעמים אף יותר. העלאה של תוכנה כנ"ל(לדוגמא לפתוח את adobe acrobat יכול לקחת דקה). במקביל החלו להישמע רעשים מהמחשב שדומים לרכב ישן בעליה. השיא היה כשעבדתי ב eclipse והמחשב הוציא קולות מחנק ופשוט נתקע כל מספר שניות, עד שעברתי למחשב אחר.

בהתחלה כמובן חששתי שמדובר בתוכנה כזו או אחרת שמפריעה, אבל אציין שהמחשב הותקן from scratch לפני 4 חודשים ואין לי כמעט תוכנות מותקנות עליו(office, chrome, eclipse וזהו), עשיתי uninstall למספר תוכנות פחות קריטיות אבל דבר לא השתנה.

אחרי זה חשבתי שמדובר במאווררים אז פתחתי את המחשב אבל שלושתם נראו לי תקינים ושיש זרימת אויר תקינה, ליתר ביטחון השארתי את המחשב פתוח והצמדתי מאוור ביתי קטן למחשב כשהוא פתוח, אבל ללא שינוי, הביצועים היו זהים(אני יודע שזה נשמע יותר כמו פתרון סבתא מטומטם אבל המאוור היה ליד בכל מקרה), מצד שני יש בו הרבה פחות אבק עכשיו.

כרגע אני חושד ב-harddisk(הרי מה עוד יכול להשמיע רעש בתוך המחשב?) אז עשיתי defrag, שום דבר לא השתנה ובכל מקרה המחשב מריץ אותו אוטומטית פעם בשבוע(כעדות לכך ה defrag שביצעתי באופן ייזום לקח מעט מאוד זמן). הרצתי את windows diagnostic report והכל נראה תקין פרט להודעה הזו:

[table][tr][td] Warning:[/t][/t] [table][tr][td]‏‏האורך הממוצע של תור דיסק הוא 3. ייתכן שהדיסק נמצא בקיבולת ההעברה המרבית שלו עקב חיפושי תפוקה ודיסקים[/td][/tr] [tr][td] Related:[/t] [table][tr][td]אבחון דיסק

[/td][/tr][/table]

לא כל כך הבנתי מה זה אומר הלינק באתר של אומר שצריך לעשות defrag. בכל אופן אשמח לכל עזרה מה עלולה להיות הבעיה!

להלן הפרטים של המערכת:

windows 7 ultimate SP 1

hp-pavilion

Intel CORE2 DUO 2.40 GHZ

2GB ram

HD : Caviar WDC3200AAJS-65VWAO

[/td][/tr][/table][/td][/tr][/table]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התגובה.

הורדתי את digital data lifeguard diagonstics, הרצתי בינתיים את ה quicktest והכל נראה תקין. כמו כן אציין שהגודל של ההרדדיסק הוא 320GB ויש לי באזור ה -40 GB פנויים.

אני אנסה להריץ עכשיו את ה extended test. בכל אופן אלו התוצאות של ה quicלtest:

[table] [tr] [td]Test Option:[/td] [td]QUICK TEST[/td][/tr] [tr] [td]Model Number:[/td] [td]WDC WD3200AAJS-65VWA0[/td][/tr] [tr] [td]Unit Serial Number:[/td] [td]WD-WMARW0779784[/td][/tr] [tr] [td]Firmware Number:[/td] [td]12.01B02[/td][/tr] [tr] [td]Capacity:[/td] [td]320.07 GB[/td][/tr] [tr] [td]SMART Status:[/td] [td]PASS[/td][/tr] [tr] [td]Test Result:[/td] [td]PASS[/td][/tr] [tr] [td]Test Time:[/td] [td]22:32:46, June 01, 2012[/td][/tr][/table]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עם ה extended test עבר בהצלחה.

יש עוד רעיונות?

[table] [tr] [td]Test Option:[/td] [td]EXTENDED TEST[/td][/tr] [tr] [td]Model Number:[/td] [td]WDC WD3200AAJS-65VWA0[/td][/tr] [tr] [td]Unit Serial Number:[/td] [td]WD-WMARW0779784[/td][/tr] [tr] [td]Firmware Number:[/td] [td]12.01B02[/td][/tr] [tr] [td]Capacity:[/td] [td]320.07 GB[/td][/tr] [tr] [td]SMART Status:[/td] [td]PASS[/td][/tr] [tr] [td]Test Result:[/td] [td]PASS[/td][/tr] [tr] [td]Test Time:[/td] [td]00:27:56, June 02, 2012[/td][/tr][/table]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פניתי עוד מקום ב harddisk ועשיתי שוב defrag ופתחתי את המחשב תוך כדי, לא נשמעו רעשים מיוחדים מה harddisk אבל איתרתי את מקור הרעש - המאוורר של ה CPU, נדמה שיש איזשהו בקר ששולט במספר הסיבובים שהוא עושה ומדי פעם קצב הסיבובים מתגבר מאוד ואז נשמע הרעש הזה, כיוון שאין לי מושג אם באמת קיים בקר כזה או איך העסק הזה עובד זאת ההשערה שלי. יכול להיות שזה רעש מהמעבד עצמו? בכל אופן זה ממש לא נשמע כמו רעש "רגיל", נשמע כאילו המחשב עומד להיחנק. הרעש מתגבר למספר שניות עד דקות ואז מפסיק.

אשמח לכל עזרה נוספת

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואו! לא האמנתי מה אבק מסוגל לעשות עד עכשיו. מדהים ! מיותר לציין שהמחשב בין כמה שנים ואף פעם לא ניקיתי אותו. הדפנות של הקולר היו פשוט סתומות לגמרי. צרפתי כדי לתעד את הזוועה. אבל עשיתי גם שטות, פרקתי את הקולר וניגבתי את מה שהיה נראה לי כמו אבק דביק ומגעיל שהתברר לי אחרי חיפוש קצר באינטרנט כ "thermal transer compound " (צרפתי תמונות), האם זה קריטי? צריך להשיג קצת מהחומר הזה לפרק ולמרוח חזרה? (ואם כן - מאיפה אפשר להשיג דבר כזה)

צרפתי את התמונה מה HDTUNE, בינתיים לא שמתי לב להבדל משמעותי במחשב אחרי הניקוי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ניסיתי בעבר וניסיתי שוב. ניסיתי רק כשאני מריץ eclipse בלי שום דבר אחר ועדיין המחשב זוחל וזמני התגובה גרועים.

לגבי ה thermal transer compound, מצאתי את השרשור הזה http://www.tomshardware.com/forum/292749-28-thermal-paste שנראה לי דיי ממצה את השטות שעשיתי. אם אני אסכם את השרשור הרוב אמרו: המעבד ישרוד בלי זה, אבל עלול להינזק. או במילים אחרות, בנוסף לבעיה המקורית אני צריך למצוא מקום שמוכר את החומר הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה לבדוק שם? אני רואה מסך ששום דבר לא מסומן בו.

הרצתי שוב את HDTUNE כאשר רק פתוח וקיבלתי צניחה לממוצע של 45.5m/s ובנוסף ל minimum של 0.5MB כשבבדיקה הקודמת זה היה 25MBs, וגם הטמפרטורה עלתה ל - 40C. האם "רק" להריץ את אמור לגרום לזה?

צרפתי את התמונה של HDTUNE תוך כדי הרצת .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יודע למה זה קורה .. אני רק יודע שבעבר הייתה לי בעיה זהה לזו שאתה מתאר .

היו ימים שלא היה אפשר לעבוד על המחשב הוא היה מקרטע במזעור הכרום, בפתיחת "המחשב שלי" ושאר ירקות ...

אולי יש קשר לתאימות עם רכיבים \ באג של כרום

נ.ב המחשב ב OC CPU 4 GHZ ; memory 1120 4 ליבות

אין מצב שמחשב כזה יקרטע בגלל .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב אז ככה, יש כרגע 2 בעיות.

קודם שאלה מקדימה, זה מחשב מותג?(ככה נראה לפי הקירור) מה המפרט?

הבעיה הראשונה היא שאתה צריך לקנות משחה טרמית ולמרוח טיפה על המעבד, הרעשים ששמעת הם בגלל שהמאוורר הזה משוגע והוא עולה פתאום ל4000-5000 RPM מעל טמפ' מסויימת שכנראה הגעת אליה.(עקב האבק הרב)

עכשיו לגבי הHDTUNE, תריץ את הבדיקה במצב בטוח ותעלה תמונה, עושה רושם שהמערכת שלך מזובלת חבל"ז(מבחינת תוכנה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העלתי תמונה של HDTUNE ב safe mode וגם אחרי זה שוב במצב רגיל כאשר שום דבר לא רץ ברקע.

שמתי לב להבדל טמפרטורה משמעותי(28C) אחרי שהמחשב היה כבוי בלילה, לבין אתמול אחרי כמה שעות עבודה שהטמפרטורה היתה באזור ה-40C אני מניח שזה תקין?

אתה יודע מאיפה אפשר לרכוש את המשחה הזו?

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי המחשב אכן מדובר במחשב מותג PAVILION A600 צרפתי תמונה של מפרט המחשב

כמו כן ב HDTUNE תחת ה Health ראיתי שהוא מציין שגיאה שקשורה לכבל, צרפתי גם תמונה של זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...