זקוק למידע על תאימות גלאקסי 2 פה בארץ - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

זקוק למידע על תאימות גלאקסי 2 פה בארץ


Itzik208

Recommended Posts

בעיקרון, הבנתי שגם אם אני קונה פלאפון של חברה מסוימת (כאילו, שנעול לחברה מסוימת) - אפשרי לפרוץ אותו (ע"י Rooting).

http://www.phonearena.com/news/How-to-unlock-a-Samsung-Galaxy-S-II-for-use-with-any-GSM-carrier_id19025

האם זה אומר שכל פלאפון שאני אקנה בחו"ל - יתאים לעבודה פה בארץ? וכל הקטע הזה של ה GSM וה-CDMA, הרי כל הגלאקסי עובדים גם עם GSM, לא? וזה מה שצריך פה בארץ?בקיצור, לפני שאני קונה משקולת נייר בחו"ל - האם יש משהו שממנו אני צריך להיזהר כשאני רוצה לקנות גלאקסי 2 בחו"ל?

אשמח למידע מהמומחים בתחום, ולמי שיעשה לי קצת סדר בנושא הזה של ה GSM והCDMA.

דבר שני - מה אתם אומרים על החנות הזאת -

http://depthdeals.com/productinfo.asp?id=1578

? מחירים די זולים, אבל אני קצת מפחד, כי אין להם , ובצ'אט נציגה שלהם אמרה לי גם שהם לא עובדים עם אשראי אלא העברה בנקאית.

אשמח לדעתכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מערבב פה כמה מונחים ודברים שונים.

א. GSM/CDMA ומה שביניהם: GSM ו-CDMA הן שיטות שונות בהן עובדות מפעילות סלולריות ברחבי העולם. בארץ עובדים עם GSM בדור שני ו-HSDPA בדור שלישי. בחלק מהמפעילות בארה"ב עובדים ב-CDMA. אתה צריך מכשיר GSM.

ב. נעילת מפעילות סלולריות: בחלק מהמקומות נפוץ שמפעילה הסלולריות שמוכרת מכשיר כלשהו תנעל אותו כך שיפעל רק ברשת שלה. זה היה נפוץ גם בארץ, עד לחוק שאסר על זה וחייב מפעילות לפתוח מכשירים שננעלו על ידיהן בעבר. המצב בו המכשיר לא נעול למפעילה מסויימת נקרא SIM Free או Unlocked.

ג. רוט (Root): במערכות אנדרואיד המונח רוט מתייחס למתן הרשאות מנהל במכשיר. מדובר בהליך פשוט לרוב, שנעשה באופן עצמאי. הדבר לא רלוונטי לקניית מכשיר (יש מכשירים שבעייתי לעשות להם רוט, לא הגלקסי, לא משנה כרגע). אפשר לעשות הקבלה ל-Jailbreak באייפונים.

ד. עשר מכשירים לי יש, כל דבר יודעים הם: ע"פ אתר GSMArena סמסונג הוציאה 12 דגמים של הגלקסי אס 2. להערכתי יש אפילו יותר. סמסונג אוהבת להוציא גרסאות שונות מעט של המכשירים שלה ולשווק למעילות סלולריות שונות ברחבי העולם.יש דגמי GSM, יש דגמי CDMA. ויש ויש ויש. הדגם הבסיסי (i9100) יתאים לשימוש בארץ. חלק מהדגמים האחרים יעבדו וחלק לא.

ה. חנויות: אני לא מכיר את החנות אליה קישרת, אבל אני ממליץ לקנות מהחנויות www.clove.co.uk או www.handtec.co.uk המעולות אשר ניחנות בשירות מצויין. הגלקסי אס 2 שנמכרים בהן מתאימים באופן מלא לשימוש בארץ ומגיעים SIM FREE.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי, אז דבר ראשון - תודה על התגובה המפורטת.

למעשה, עשיתי קצת מחקר, וקראתי שפה בארץ מה שחשוב הוא שהטלפון יעבוד בתדרים 850/2100 (לכל הרשתות) או ב 900/2100 (לרשת אורנג') ברשת GSM. עד כמה שהבנתי מה'מחקר' הקטן שעשיתי - הSGS2 תומך בכל התדרים, נכון? (כמובן, אני מדבר על הדגם שציינת, ה I9100).

בכל אופן, אם היית מסתכל בלינק שהבאתי, היית רואה שגם טלפון שנעול על מפעילה בארה"ב או כל מפעילה אחרת - אפשר לפרוץ ל SimFree/Unlock ע"י Rooting. לא משנה, הבנתי מה שהייתי צריך להבין... :)

בכל אופן, הייתי שמח אם מישהו מכיר את האתר שהבאתי, ויוכל לכתוב לי חוו"ד עליו, כי המחירים שלו די זולים. זאת אחת הסיבות שאני חושש שהוא אתר של נוכלים... ???

ושוב - תודה על התגובה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכל אופן, אם היית מסתכל בלינק שהבאתי, היית רואה שגם טלפון שנעול על מפעילה בארה"ב או כל מפעילה אחרת - אפשר לפרוץ ל SimFree/Unlock ע"י Rooting. לא משנה, הבנתי מה שהייתי צריך להבין...

זה חד משמעית לא נכון, חבל שתזרוק כמה מאות דולרים ואז תגלה את זה. אולי זה נכון למספר מאוד מצומצם של מכשירים, אבל אין קשר בין ביצוע root לבין פתיחת המכשיר לסים פרי. בשביל לפתוח אותו אתה צריך קוד. אם אתה יכול השיג את הקוד - אתה לא צריך רוט, אם אתה לא יכול, גם רוט כנראה לא יעזור לך.

אגב, יש אתרים ש"מתמחים" בנושא של קודי פתיחה וניתן לרכוש בהם קודים באזור ה10 דולר, חלקם גם נותנים אחריות ומחזירים את הכסף במידה והקוד לא עבד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

...אין קשר בין ביצוע root לבין פתיחת המכשיר לסים פרי. בשביל לפתוח אותו אתה צריך קוד. אם אתה יכול השיג את הקוד - אתה לא צריך רוט, אם אתה לא יכול, גם רוט כנראה לא יעזור לך.

אבל למה אתם מגיבים בלי שאתם קוראים בכלל את מה שכתוב בלינק שהבאתי??

לטובת העצלנים שבינינו, אני מצטט:

The first step to unlocking your Galaxy S II is to root it. This part is crucial because you will need to have root access in order to get the nv_data.bin file

אני יודע שאני צריך קוד, והדרך להשיג את הקוד, היא לחטט בקבצי הBIN של המכשיר.. מה מסובך להבין?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...