עבור לתוכן

** שתי הערות על "גולן טלקום" ו-HOT Mobile

Featured Replies

פורסם

^

אותו דבר לגבי סלקום.

אני משלם כרגע 100-110~ שקל לחודש עבור מה שאני מדבר+חבילת גלישה, אין פה חיסכון כספי גדול בשבילי.

למה אני עומד להגיד להם להתראות? כי על כל פעולה פשוטה הם חוזרים על המנטרה "תגיע למרכז שירות" (נסיעה של 25 דקות מפה למרכז הקרוב ביותר), תוקעים חיובים מסתוריים ולא מובנים, פורמט החשבונית שלהם דפוק, וכל שינוי שרוצים לערוך אצלם גורר סיוט רב התקשרויות.

אני ברגעים אלו בתהליכי כתיבת שיר לסלקום, נראה אם תהיה לי גם קצת מוטיבציה לעשות הפקה קטנה ולהעלות ליוטוב.

  • תגובות 108
  • צפיות 22.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

לי, כמו כמעט כל מי שגולש בפורום הזה, אין בעיה לעשות הכל באינטרנט. כך לדוגמא, ניידתי שלשום קו טלפון של אורנג' ל-HOTMOBILE.

הנקודה היא שיש הרבה מאוד אנשים שהאינטרנט הוא לא שפת האם שלהם והנכונות שלהם להתקשר בעסקה כספית דרכו היא אפסית. לאנשים כאלה יש בעיה עם השירות הוירטואלי.

פורסם

שהחשבונית בפורמט מובן, אין חיובי פתע, פרטי התכנית כתובים לך שחור על גבי לבן מול הפרצוף (והם פשוטים בעצמם), והמחירים לא נכתבים בפורמט קריפטי שחלקים ממנו כוללים מע"מ וחלקים אחרים לא, אין הרבה מה לפנות לשירות (חוץ מתקלות טכניות, אבל יש לגולן טלקום מוקד בשביל זה)

אתה לא צריך שהאינטרנט יהיה שפת האם שלך בשביל זה, בכלל. גם תהליך ההרשמה באתר שלהם פשוט עד כאב. הכל באותיות גדולות מאוד, אין אותיות קטנות ותתי סעיפים, ובבחירה אם אתה מנייד מספר או לוקח מספר חדש זה בדיוק לסמן אחת מ 3 אפשרויות

אצל הוט מובייל, הום סלולר וגולן טלקום פרטי התכנית הם 5-7 שורות.

בסלקום לדוגמה, פרטי תכנית כזו או אחרת זה 2 עמודים שלמים, וזה לא שהם מכילים יותר מידע. למה ומדוע? חוץ מלבלבל ולהתיש את הלקוח המסכן אין לזה מטרה.

פורסם

אתה קצת מגזים, זה אומנם 5-7 שורות אבל זה מוסבר בכלליות, יש אותיות קטנות בPDF... אבל גם הוא לא כתוב על גבי 10 דפים וכתובים בצורה אנושית וברורה.

פורסם

אני חייב לציין תופעה נורא מצחיקה שהייתה היום בגולן :lol:

לקוח נכנס לאתר ממלא פרטים שהוא מתעניין ופתאום זה מנייד לו את הקו והשיחות מתנתקות תוך 3 שעות בלי שהסים בכלל נשלח אליו או שהוא הכניס פרטי אשראי!

פורסם

אפילו יותר יעילים ממה שחשבתי !

פורסם

למה אני עומד להגיד להם להתראות? כי על כל פעולה פשוטה הם חוזרים על המנטרה "תגיע למרכז שירות" (נסיעה של 25 דקות מפה למרכז הקרוב ביותר)

מתוך סקרנות, איזה "פעולות פשוטות" רצית לעשות שהכריחו אותך להגיע למרכז שירות?

פורסם

גם אני אשמח לדעת, כי אני חוויתי משהו הפוך לחלוטין - שמו אותנו בתוכניות מגוחכות ויקרות באופן חולני, באנו למרכז שירות וביקשנו לשנות את התוכניות ואמרו לנו ש"אפשר רק דרך המוקד הטלפוני" :facepalm:

בכל מקרה, מעקב.

פורסם

אז לבן אדם שלא מדבר מדבר הרבה בטלפון, אבל רוצה גישה חופשית לאינטרנט, וכמה שפחות להתעסק עם אנשי "שירות" מיותרים, לאן כדאי לעבור?

פורסם

גם אני אשמח לדעת, כי אני חוויתי משהו הפוך לחלוטין - שמו אותנו בתוכניות מגוחכות ויקרות באופן חולני, באנו למרכז שירות וביקשנו לשנות את התוכניות ואמרו לנו ש"אפשר רק דרך המוקד הטלפוני" :facepalm:

בכל מקרה, מעקב.

פלאפון\סלק'ום?

פורסם

משהוא קיבל כרטיס סים של גולן טלקום? , הזמנתי לפני שלושה ימים ואין שינוי במערכת שלהם,למי אפשר לפנות?

פורסם

גם אני הזמנתי ואין שום שינוי במערכת שלהם.

פורסם

מספר 90 עם סטטוס הזמנה "נשלחה בדואר". :hi:

מישהו כתב על הקיר שלהם שהוא מספר 109 ושהוא קיבל את הסים

פורסם

על מה אתה מדבר? יש לך ביסוס לטענה המצחיקה הזאת? אני מעדיף BY FAR שירות עצמי אינטרנטי על פני מלחמה מול נציגי שירות אנושיים ומעצבנים.

נ.ב. אני ישראלי

נדיר שאני מוצא את עצמי מסכים איתך... אבל הפעם כן

אני מעדיף לשלוח דואל אלקטרוני או למלא טופס משוב באתר מאשר להתייבש על הקו או לעבור מנציג לנציג (או בכלל ללכת לאיבוד בתוך נתבי שיחות).

פורסם

הספאם מתחיל להגיע לרמה מוגזמת. התגובות השטויות נמחקו - נא לחזור לנושא.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים