פורסם 2014 באוגוסט 3111 שנים בחרתי ידנית ואני חווה שיפור מקו-2 לקליטה מלאה. אני מרוצה ולא מפריע שאתה חושב שזה לא אפשרי.
פורסם 2014 באוגוסט 3111 שנים אין לי שום כוונה להתווכח איתך על עובדות. אני יודע מה המציאות. תחשוב מה שאתה רוצה.
פורסם 2014 באוגוסט 3111 שנים האמת שהתופעה שאתה מתאר קרתה לי רק בגולן.בהוט אני קבוע על פלאפון, וזה נשאר שם.
פורסם 2014 בדצמבר 110 שנים נראה שהוט מובייל הפסיקו לנדוד על רשת פלאפון. היום בבוקר ניסיתי לבחור את רשת פלאפון בצורה ידנית (המכשיר שלי מאפשר להתקבע על רשת מסוימת עד הפעלה מחדש ואז צריך לבחור שוב) וקיבלתי שגיאה שלא ניתן להתחבר לרשת הזו.גם חברים שלי שבהוט מובייל קיבלו את אותה שגיאה.
פורסם 2014 בדצמבר 110 שנים כן. להוט מובייל ואורנג' מתחבר, לפלאפון לא.מצד שני, שמתי לב שסוף סוף LTE עובד כמו שצריך בנדידה לאורנג'. מה שקרה פעם זה שהטלפון העדיף להישאר על HSDPA אם בחרתי בסוג הרשת LTE/WCDMA ואם בחרתי LTE בלבד אז כן התחבר אך לא איפשר ביצוע שיחות.כעת, זה עובד לי כמו שצריך בבחירה של LTE/WCDMA . נערך 2014 בדצמבר 110 שנים על-ידי House M.D.
פורסם 2014 בדצמבר 110 שנים יש עוד מפעילה חדשה על רשת פלאפון, וואלה! מוביילhttp://wallamobile.co.il/שזה כעיקרון מותג מוזל שהשיקה פלאפון, כמו 012 של פרטנר.החיסרון המהותי שבגינו אני אישית לא הייתי מצטרף אליהם - העובדה שלאחר סיום חבילת הגלישה, הגלישה נעצרת ולא מואטת.
פורסם 2014 בדצמבר 110 שנים כ"כ מיותר שזה מחליא. סתם עוד חברה מיישרת קו שלא תועיל במאומה לתחרות. אם כבר טרחו להכנס, אז למה לא לצוץ עם צעד שובר שוק כמו חבילת גלישה של 10-20 ג'יגה?
פורסם 2014 בדצמבר 110 שנים כי בשביל זה יש את פלאפון. אני לא אוהב את האופנה החדשה בה הגלישה נעצרת לגמרי אחרי הניצול.
פורסם 2014 בדצמבר 110 שנים לדעתי זה ממש לא משנה. מי בכלל מגיע ל-6 ג'יגה?? ומי שמגיע - הוא משתמש כלכך כבד שמה זה כבר משנה לו אם היא נעצרת לגמרי או רק "מואטת" למהירות ששואפת ל-0? בפועל כך או כך זה לא שמיש.הסיבה העיקרית שהוואלה האלה מיותרים, היא כי מי שרוצה את הרשת של פלאפון במחיר זול - יכול פשוט ללכת לרמי לוי...
פורסם 2014 בדצמבר 110 שנים אני יכול לתת את עצמי כדוגמא.עד לאחרונה היתה לי חבילה של 3GB, ותמיד ניצלתי 1-2GB אז לא חשבתי בכלל על האפשרות של לשדרג אותה כי לא חשבתי שאי פעם אגיע למגבלה שלי.וקרה מקרה - ראיתי סרט בצפיה ישירה ולא שמתי לב שה WiFi לא דלוק, טעות שלי שנבעה ככל הנראה מעייפות.בערך באמצע הסרט התחיל מלא buffering ורק את שמתי לב שאני על הרשת הסלולרית. מבט מהיר על השימוש שלי- חרגתי מהחבילה. כמו כן, לא קיבלתי שום SMS שמתריע על כך.התקשרתי לתמיכה של הוט מובייל וענתה לי נציגה מאוד נחמדה שאמרה שלא קיבלתי הודעה כי באותו זמן היתה להם בעיה עם המערכת שמעדכנת את זה ופשוט הציעה לי שדרוג ל 5GB בחינם לחצי שנה. אבל מה אם הייתי לקוח של חברה כגון גולן טלקום בה (עד כמה שידוע לי)שינויי חבילות חלים רק בתחילת מחזור חיוב? במקרה כזה לא היתה לי שום בעיה פשוט לחכות עם המהירות האיטית עד סוף החודש, זה כן מספיק לדברים החשובים באמת כגון הודעות whatsapp וגלישה פה ושם.אבל מה אם הייתי לקוח של חברה שבה גם שינויי חבילות חלים עם תחילת מחזור החיוב וגם עוצרת את הגלישה לגמרי עם חריגה (אני חושב שזה המצב בוואלה! מובייל)? במקרה כזה הייתי תקוע בלי גלישה עד סוף החודש.הנקודה שלי היא, שתמיד יש סיכוי לחריגה, נכון שמדובר בטעות שלי, אבל טעויות יכולות לקרות לכל אחד. נערך 2014 בדצמבר 110 שנים על-ידי House M.D.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.