פורסם 2012 במאי 1413 שנים פעם בשבוע-שבועיים אני מתישב לראות טלוויזיה, ולתדהמתי מגלה שיותר ויותר ערוצים נעלמים לי. אם בהתחלה אלה היו ערוצי hd, אחרי זה נעלמו ערוצי חבילת אקסטרה, ועכשיו רוב ערוצי חבילת בסיס. זה נדמה כאילו שמישהו יושב שם ומשחק עם הגדרות הערוצים שלי בלי שום סיבה ברורה לעין. בעבר יצר איתי קשר נציג הוט כאן על גבי הפורום, התקשרו אלי, הבטיחו שיסדרו הכל, שמו אותי במעקב למשך שבוע. ובאמת, היה נראה שהכל הסתדר, אבל אז התחילו שוב פעם להעלם ערוצים, בתדירות גבוהה יותר, עד שהגעתי למצב שאין לי במה לצפות. עכשיו בטח חלק ממכם יגידו לי להתקשר לתמיכה של הוט, אבל כבר עשיתי את זה הרבה פעמים, הבטיחו לי שהבעיה לא תחזור, ואם שוב פעם להתקשר אליהם זה אומר לחכות שעה על הקו כדי שיענו לך (בלי שום הגזמה). מה עלי לעשות? יש גורמים אחרים שאפשר לפנות אליהם? יש איזשהו תנאי הסכם שבהם רשום במפורש שאם אני לא מקבל את התוכן שעליו אני משלם (אינספור פעמים), מגיעים איזשהם פיצויים?
פורסם 2012 במאי 1513 שנים מחבר מה זה משנה איזו חבילת טריפל יש לי, אין לי אפילו חבילה בסיסית @#$ :screwy:
פורסם 2012 במאי 1513 שנים הכוונה הייתה, שלכאורה, שזו דרך שלהם לפתות לקוחות קיימים לחתום אצלם עוד שנה וחצי ע"י הרשמות לטריפל החדש. הם מעלימים ערוצים בטענה שהחבילות הישנות שהלקוח מנוי אליהם עוברות שינויים (מועברות בין חבילות שונות מטעמים פנימיים של החברה) או שפשוט אומרים שהערוץ היה פתוח ל"התנסות" במשך חצי שנה/שנה/משך המנוי הקודם של הלקוח. ואז כמובן הפתרון - בוא תעשה מנוי לחבילות החדשות וכך תפתח את כל הערוצים שנעלמו לך.
פורסם 2012 במאי 1513 שנים מחבר כמה עולה טריפת ישן וכמה חדש?מה שמוזר זה שבאתר שלהם יש פירוט על חבילת טריפל, והיא כוללת חבילות: hd, סרטים, בסיס. אין לי אף אחד מהם.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.