עבור לתוכן

ivory

Featured Replies

פורסם

בארץ לא מבינים שירות טוב. כמה שלא הולכים לקראת הלקוח עדיין מרגישים שאפשר לנצל את זה עוד יותר.

לפעמים אני חושב, לצערי הרב, שללקוח ישראלי הטיפוסי צריך שירות של KSP.

  • תגובות 85
  • צפיות 13.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אם הייתי בנעליים של שי, והיית בא לחנות, הייתי דופק לך כאפה ובועט אותך החוצה. אתה חוצפן.

אז קרתה טעות, עשית בחוכמה ופנית לפורום בכדי להתלונן. בא עובד אייבורי ומציע אישית לטפל לך בבעיה. במקום לתת לזה צ'אנס נוסף, אתה מתפרץ עליו שוב פעם כמו אידיוט ובצורה אטומה חוזר שוב פעם שאייבורי שקרנים ואסור לקנות מהם.

היו לי בעבר גם בעיות עם חנויות וחברות. אם זה HOT, בזק בינלאומי, מדיה גיים ועוד חנויות. כשעובדי החנויות באו לקראתי, הם באמת עמדו במילתם כשרשמו על גבי הפורומים שיטפלו בבעיות שלי. וטיפלו. ממדיה גיים אפילו שלחו מוצר נוסף בלי שהייתי צריך לשלם להם עם שליח עד הבית (כי המוצר שקניתי לא עבד בכלל).

אז נצל את הכוח שיש כיום לאינטרנט, ואל תהיה חמור ותתעקש על הדברים שלך כשבאים לקראתך.

מחזק.

פורסם

בארץ לא מבינים שירות טוב. כמה שלא הולכים לקראת הלקוח עדיין מרגישים שאפשר לנצל את זה עוד יותר.

לפעמים אני חושב, לצערי הרב, שללקוח ישראלי הטיפוסי צריך שירות של KSP.

ואולי פשוט הלקוח הישראלי התרגל כל כך שדופקים אתו מכל הכיוונים; במחיר, באחריות ובשירות שעד שהמצב משתפר זה כל כך הזוי שזה פשוט לא נתפס. אז ממשיכים בקו מחשבה- "שוב מנסים לסובב אותי"

פורסם

אתם אומרים לו פה על הכסף, ואני אומר לעצמי בראש ואאאוו איזה שטיות אתם מדברים תגידו אתם בסדר?

הבן אדם קנה אוזניות ב2XX במבצע במקום 4XX עם הם היתקלקלו הם צרכים להביא את אותו המוצר ועם לא אז לפחות משהוא ששוה בסכום של 4XX שקל אני רוצה ליראות אחד שלא חושב כמוני, אני חושב שעוד יניב דיבר יפה ובצורה מכובדת מאוד למה עם זה היה קורה לי זה היה ניגמר אחרת עם פיצוי כמו שקרה לי כבר עם החברה הזאתי.

קניתי מהם אוזניות לא חשוב דגם 3 פעמים באתי להחליף אותם רק הדלק כבר כימעט הגיע לסכום של האוזניות.

אז ככה דיברתי איתם ואמרתי שאני רוצה את מנהל הסניף ואמרתי לו שלא יכול להיות ככה וזה לא הגיוני ועם לא יהיה פה פיצוי נעבור לצד שהשופט יחליט כי כבר לא יכול להיות שאני בא 3 פעמים להחליף את אותם אוזניות ורק הזמן שאני שורף ששווה יותר מהאוזניות המחורבנות האלה.

הוא אמר לי שב תירגע והביא לי ככה.

א.אוזניות חדשות אחרות לגמרי בשובי 500 שקל עם חידוש אחריות ושרות VIP כאילו שאני מתקשר והם באים לאסוף את המוצר.

ב.בנוסף הביא לי עכבר לוג'יטק בשווי 350 שקל.

והוא אמר וחזר על זה קח תמספר שלי האישי של הטלפון ועם יש בעייה עם המוצרים רק תיתקשר.

מה שיש לי להגיד שהוא שיחק אותה ,אבל אין דבר כזה לבקש יפה כי אז תופסים עליך טרמפ מצטער להגיד לכם.

כנראה שיש להם קומבינה ענקית של מוצרים שהולכים ליבואן ואייבורי מקבלת אותם בהנחות לא אומר שזה נכון אבל זה נישמע הגיוני.

מה שכן השרות שלהם סבבה לגמרי רק עם אתה יודע לעמוד על שלך ופונה לאנשים הנכונים.

ושי היה ניראה לי בחור לעניין ורצה לעזור לך היתה יכול לעשות דבר כזה לדבר עם שי ואז עם יש משהוא שבאמת לא בא על שביעות רצונך פשוט לצלם את השיחה ולהשים אותה פה ולהראות לכולם מה הלך שמה מה אתה אמרתה ומה הוא אמר.

בקיצור העיקר שקיבלתה את שלך ואתה מרוצה.

פורסם

חמודי,

רק ככה זה עובד היום,תלמד.

עובדה שבסוף קיבלתי מה שרציתי ..לא ?

איזה גבר יצאת יניב, חבל על הזמן. אולי ייקחו אותך לעונה הבאה של הישרדות.

פורסם

כמו שנכתב פה- למרות הפנייה וצורת הפנייה החלפנו את האוזניות והלכנו לקראת הלקוח כחלק ממדיניות השירות שלנו.

אייבורי תמיד תעשה את המקסימום כדי שכל לקוח יהיה מרוצה, ופניות שמגיעות אליי כאן בקהילה תמיד יקבלו מענה- בהודעה פרטית, בדואר אלקטרוני או אפילו פנייה כללית על דפי הפורום.

באופן אישי אני מאוד רוצה לקוות שפניות עתידיות יהיו פחות אגרסיביות- אייבורי ואני בתור נציג החברה מתייחסים במלוא הרצינות גם לפניות מנומסות וענייניות, לקוחות יקבלו את המגיע להם גם בלי ליצור פרובוקציה, ולהפך, סביר שפרובוקציה תגרום למענה פחות מהיר ויעיל בגלל הקושי בהבנת הבעיה והשגת המידע הבסיסי הנחוץ כדי לטפל בה.

בכל אופן- שמח לעזור ומזמין את כולכם לעשות שימוש בנוכחות ובייעוץ שלי בקהילה, אני כאן בשבילכם וכדי לדאוג לשביעות רצונכם.

שבוע טוב

שי, אייבורי מחשבים

פורסם

חמודי,

רק ככה זה עובד היום,תלמד.

עובדה שבסוף קיבלתי מה שרציתי ..לא ?

אתה אידיוט.

מצטער חמודי, ככה זה עובד היום, תלמד.

אתם אומרים לו פה על הכסף, ואני אומר לעצמי בראש ואאאוו איזה שטיות אתם מדברים תגידו אתם בסדר?

הבן אדם קנה אוזניות ב2XX במבצע במקום 4XX עם הם היתקלקלו הם צרכים להביא את אותו המוצר ועם לא אז לפחות משהוא ששוה בסכום של 4XX שקל אני רוצה ליראות אחד שלא חושב כמוני.

אני. הוא שילם X ולכן יקבל החזר בשווי X, וסיפורים / תירוצים שהמחיר "המקורי" הוא Y לא מעניינים.

פורסם

^^ ל GMTK:

למה שלא פשוט כולם יקנו במבצע ממש לפני שנגמר בלי לפתוח או לגעת במוצר ואז להחזיר אותו לחנות בעד זיכוי של המחיר היקר יותר?

כי זה לא עובד ככה.

אם הבנאדם היה רוצה למכור את האוזניות שקנה זכותו הייתה למכור את האוזניות לא במחיר מבצע.

אבל מבחינת החנות היא קיבלה 220 שח ולכן היא גם חייבת ללקוח 220 או מוצר באותה רמה.

פורסם

^^ ל GMTK:

למה שלא פשוט כולם יקנו במבצע ממש לפני שנגמר בלי לפתוח או לגעת במוצר ואז להחזיר אותו לחנות בעד זיכוי של המחיר היקר יותר?

כי זה לא עובד ככה.

אם הבנאדם היה רוצה למכור את האוזניות שקנה זכותו הייתה למכור את האוזניות לא במחיר מבצע.

אבל מבחינת החנות היא קיבלה 220 שח ולכן היא גם חייבת ללקוח 220 או מוצר באותה רמה.

החזרת מוצר אינה זהה למימוש אחריות. כמובן שאם קניתי מוצר ב220 אני אקבל החזר של 220 ללא קשר למחיר המוצר בעת ההחזרה.

קניתי כונן קשיח של טרה וחצי ב350 שקל ומאז המחיר שלו עלה ל750, זה אומר שאם הוא יתקלקל הם לא חייבים להחליף לי אותו?

אני מצפה מהחנות לקבל שירות על המוצר שקניתי ולא על הכסף ששילמתי עליו.

פורסם
zAIa1.jpg
פורסם

החזרת מוצר אינה זהה למימוש אחריות. כמובן שאם קניתי מוצר ב220 אני אקבל החזר של 220 ללא קשר למחיר המוצר בעת ההחזרה.

קניתי כונן קשיח של טרה וחצי ב350 שקל ומאז המחיר שלו עלה ל750, זה אומר שאם הוא יתקלקל הם לא חייבים להחליף לי אותו?

אני מצפה מהחנות לקבל שירות על המוצר שקניתי ולא על הכסף ששילמתי עליו.

ומה שונה מה שאמרת ממה שאני אמרתי?

אני לא התייחסתי לנושא הזה שהוא מובן מאליו אלה לעניין שזה שהמוצר היה במצבע לא נותן לגיטמציה כמו שזה שהתייחסתי אליו אמר לאותו קונה לקבל מוצר אחר במחיר יקר יותר. במקרה של מימוש אחריות זאת לא שאלה בכלל שהוא אמור לקבל מוצר זהה/באותה רמה/מתוקן לפי מדיניות החנות

פורסם

ומה שונה מה שאמרת ממה שאני אמרתי?

אני לא התייחסתי לנושא הזה שהוא מובן מאליו אלה לעניין שזה שהמוצר היה במצבע לא נותן לגיטמציה כמו שזה שהתייחסתי אליו אמר לאותו קונה לקבל מוצר אחר במחיר יקר יותר. במקרה של מימוש אחריות זאת לא שאלה בכלל שהוא אמור לקבל מוצר זהה/באותה רמה/מתוקן לפי מדיניות החנות

מצטער, חשבתי שהתכוונת למוצר באותה רמה של המחיר שהוא שילם.

אפשר להתעלם מהתגובה שלי :)

פורסם
  • מחבר

בשורה התתתונה אמרתי שאני שמח ושירות שלהם עשה עבודה טובה.

אבל בכל זאת אני אחשוב פעמיים לפני שאני קונה שם שוב.

זהו.

תעשו מה שאתם רוצים..אבל ניראה איך אתם תגיבו שתקבלו שתי מוצרים מקולקלים שנותנים לכם זיכוי או מוצרים פחות טובים או זיכוי שאין מה לעשות בו.

ניראה אותכם אז.

פורסם

אני קניתי מאייבורי שני עכברים: LOGITECH MX 518, ו G9.

MX 518 עבד אצלי יותר מ 3 שנים ועדיין תקין. G 9 אצלי שנתיים ועובד כמו גדול. ואני לא עדין עם עכברים. לפני MX 518 אף עכבר לא שרד אצלי יותר מ 3-4 חודשים. שני עכברים האלה אני קניתי במבצע והם יצאו לי זול מאוד.

אז אמירה שלך שאיבורי מוכרים מוצרים באיכות ירודה ש"נפלו מפס יצור" זה פשוט שקר וחבל שאתה מפרסם כאלה שטויות שפוגעות בחנות שנותנת שירות טובה.

אני קניתי שני מחשבים מאייבורי עוד לפני שהם שיפרו את רמת השירות ויש להם נוכחות בפורום. ועדיין קיבלתי שירות טובה מהם בלי צעקות ויותר מדיי דרמטיות. נהרס לי כרטיס מסך 8800 GTS 512 MB - הוחלף תוך יומיים ל HD 4870. נהרס דיסק קשיח 320 GB - הוחלף במקום ל כונן 500

.GB

פורסם

אז רגע אתם אומרים עם היתקלקל לכם המוצר בשווי 2XX שקל מה ששילמתם עליו אבל המוצר שווה בערך 4XX שקל אז זה בסדר עם אין להם החלפות לקבל מוצר בשווי 2XX שקל מה ששילמתם זה אומר לרדת ברמה.

לא הגיוני בעליל!!!.

אני אישית לא היתי מסכים לזה בשום צורה שהיא.

לך תידע עם הם מביאים לך את זה כבר פגום? ופץאום זה יצא מהמלאי אז הם הצליכו לדחוף לך מוצר מקולקל שאתה לא יכול להחליף לחדש ויכולים לתת לך רק זיכוי שזה לא עוזר לי בכלום כי רציתי את האוזניות!! ולא מעניין אותי כרגע מהכסף הכסף זה דבר שולי כרגע אני רוצה משהוא שאני משלם עליו ויחזיר לי עלות.

עם אני יודע או כל אחד אחר היה יודע שזה נהרס מהר לא היה קונה.

\

אני לא מדבר על איבורי אני מדבר על כל חנות!!שעושה תדברים האלה אני בטוח שקרה לאנשים בעוד חניות

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים