ivory - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ivory


yaniv76

Recommended Posts

נציג אייבורי היקר.

אני לא תומך בצורה שבה יניב התנהג אבל בסופו של דבר אני חושב שהוא צודק.

לא קראתי את כל התגובות כי בשלב מסויים הבנתי את רוח הדברים

קודם ככל התמונה שנתת היא תמונה של אוזניות של TT ולא של כמו שיניב ציין (רואים שכתוב למעלה Tt אבל מכיוון שלא קראתי את כל התגובות אני מחכה לתיקון)

דבר שני אתם לא יכולים להחליף לו לדגם ה1100 מכיוון שהוא קנה אוטמות ואתם לא יכולים להחליף לו אותן לאוזניות קטנות שלא אוטמות רעש.

צודק לגמרי - כנראה שבין עשרות התמונות שקיבלתי התחלפו שמות קבצים, אני בודק ואעדכן פה מחדש.

בנוסף שים לב - אם האוזניות היו מכוסות באחריות מחובתנו להחזיר את מלוא הסכום או פריט זהה לחלוטין, מכיוון שהטכנאים דיווחו על נזק פיסי האחריות לא תקפה ולא אמורים להחליף או להחזיר דבר (ועדיין הצענו לו זיכוי בגובה 50% מהסכום).

אני ממשיך את הבדיקה עד שאדע 100% מהפרטים, ובכל אופן שיהיה יום מצוין לכולם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 85
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

צודק לגמרי - כנראה שבין עשרות התמונות שקיבלתי התחלפו שמות קבצים, אני בודק ואעדכן פה מחדש.

בנוסף שים לב - אם האוזניות היו מכוסות באחריות מחובתנו להחזיר את מלוא הסכום או פריט זהה לחלוטין, מכיוון שהטכנאים דיווחו על נזק פיסי האחריות לא תקפה ולא אמורים להחליף או להחזיר דבר (ועדיין הצענו לו זיכוי בגובה 50% מהסכום).

אני ממשיך את הבדיקה עד שאדע 100% מהפרטים, ובכל אופן שיהיה יום מצוין לכולם.

נזק פיזי ?

אני רוצה הוחכה.

כי אם לא זה שקר מוחלט.

אתם מחוייבים להחזיר לי מה שקניתי נקודה.

מה שאני יודע זה שהדבקתי עם סלטייפ את הכבל של האוזניות לאחד הרגליים של השלוחן שלי ככה שבכלל הכבל לא נגע ברצפה.

אין שום שריטה על האוזניות.

כמו שציינתי בהודעה פרטית.

אני נותן לכם שבוע להודות שטעיתם ולהחזיר לי את האוזניות שקניתי(במצב חדש כמו שאתם בטח לא רגילים).

אם לא ..טוב אתה יודע לבד :}

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אותי מעניין איזה נזק פיזי היה במקרה שלו. הבחור נראה בוגר (אני מנחש בן 34 ולא ילד), מתבטא בעצבנות אחרי חוייה לא נעימה וסה"כ מוכן לתבוע את הרשת כי הוא חש נפגע וטוען שלא בצדק.

מבלי לשפוט צד זה או אחר, כדאי להיצמד לעובדות.

שי, יש איזה נוהל לתעד פגמים פיזיים במוצר לפני ששולחים את הלקוח לכל הרוחות בטענה על נזק פיזי שהוא טוען כי לא היה ולא נברא?

מצד שני, יניב יש לך הוכחה שלא היה נזק שכזה? שהרי במשפט אזרחי, חובת ההוכחה היא על התובע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אותי מעניין איזה נזק פיזי היה במקרה שלו. הבחור נראה בוגר (אני מנחש בן 34 ולא ילד), מתבטא בעצבנות אחרי חוייה לא נעימה וסה"כ מוכן לתבוע את הרשת כי הוא חש נפגע וטוען שלא בצדק.

מבלי לשפוט צד זה או אחר, כדאי להיצמד לעובדות.

שי, יש איזה נוהל לתעד פגמים פיזיים במוצר לפני ששולחים את הלקוח לכל הרוחות בטענה על נזק פיזי שהוא טוען כי לא היה ולא נברא?

מצד שני, יניב יש לך הוכחה שלא היה נזק שכזה? שהרי במשפט אזרחי, חובת ההוכחה היא על התובע.

בהחלט יש נהלים לעניין, הערות טכנאים נרשמות בכל שלב בדרך ובמקרה של האוזניות האלה גם המנהל הטכני של החברה ראה אותן ושלח אותן חזרה ללקוח בעקבות סימני נזק פיסי כבד לכבל האוזניה, נזק שנראה כמו דריסה או מחיצה במשקל גדול. אני מודה שלא ראיתי בעיני את הרכיב כי התלונה של יניב הגיעה אחרי שהאוזניות כבר יצאו בדרכן חזרה אליו, אך אני סומך על המנהל הטכני בעיניים עצומות- ראיתי אותו בעצמי מחליף מאות מוצרים בלי ויכוחים כשלא היו עדויות לנזק פיסי.

בכל אופן, יניב רשאי לפעול כראות עיניו במסגרת החוק בישראל, אם אצליח לאתר מידע נוסף או מהמעבדה של הרכיב אעלה, כולכם עדיין מוזמנים להתייעץ ולשאול בכל נושא שהוא ונשמח לעזור.

שי, אייבורי מחשבים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שי , אתה סותר את עצמך כמה וכמה פעמים.

הנה העובדות בקצרה

1.האוזניות שנקנו מאייבורי היו מדגם HS1A ועלו בזמן הקניה משהו כמו 200-210 ש''ח (אני זוכר את המבצע על ציוד הגיימינג)

2. האוזניות שעכשיו זמינות באייבורי הן מדגם HS1 (ללא A) וההבדל הוא שהן מגיעות עם כרטיס קול - אלו לא אותן האוזניות בידיוק (דומות מאוד אבל לא זהות)

3. אייבורי הסכימו לזכות את יניב בסכום של 200 ש''ח או באוזניות הvengeance 1100 שעלותן גם בסביבות ה200 ש''ח.(משתמע מדבריך ומדברי יניב)

לפי העובדות הללו אפשר להבין שלאוזניות לא נגרם נזק פיסי ואייבורי עשו את הנדרש מהם לפי החוק - הצעה למוצר חלופי (למרות ששונה לחלוטין מהמוצר המקורי ולא לטובה לשימושיו של יניב) או זיכוי כספי.

אני חושב שאייבורי כחנות שבעבר סברתי שתודעת השירות שלה נוראית , והיום בעלת שירות טוב יותר צריכה לעזור ליניב לקבל מוצר קרוב ככל הניתן למוצר המקורי שרכש מכיוון שרכש את המוצר במחיר , ובזיכוי על סכום הקניה הוא לא יוכל לקנות מוצר זהה\קרוב.

נ.ב

זה מטריד מאוד שבהתחלה אמרת שתוכיח נזק פיסי ועכשיו "סומך על המילה של הטכנאי בסניף" האחריות מגיעה ליניב ע''פ חוק וכדי שחברת אייבורי תוכל להתנער ממנה בתואנת נזק פיסי עליה לספק הוכחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

...

ואת האוזניות hs1 ב200 ש''ח.

...

היום האוזניות עולות באתר 430 !! והם לא מוכנים לתת לי אותם !! גם את הכסף הם לא מוכנים להחזיר אני רק יכול לקבל זיכוי של 220 ש''ח..שזה עלוב לעומת כל המחירים הגבוהים שלהם..

אז מכאן ניתן להסיק ...

סלחו לי שאני נדחף, אבל אתה קנית ב200 שקל. הן נהרסו לך (ולא משנה כרגע למה נהרסו, או אם הן באחריות או לא).

מציעים לך זיכוי של 220 שקל על שעלו לך 200 שקל, למרות שטוענים שהאזניות לא באחריות. על מה אתה מתלונן?!

מה ציפית? שתשלם 200 שקל, תהרוס את המוצר, ויזכו אותך ב430 שקל??

צר לי, אבל ההגיון שלך הזוי בעיניי.

מניסיון, לא נהרסות "סתם", ולכל חברה (כולל אייבורי, אני מקווה) אין אינטרנס לשלוח מוצר באחריות בחזרה ללקוח בטענה שקרית של נזק פיזי.

תגיד תודה על מה שהציעו לך, ואל תתנהג כמו דביל בפורומים. אתה חושף את עצמך לתביעת הוצאת דיבה, ויצא בסוף שאתה זה שישלם לאייבורי - אם הם היו מספיק חכמים לצלם את הנזק לפני ששלחו לך את האוזניות בחזרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שי , אתה סותר את עצמך כמה וכמה פעמים.

הנה העובדות בקצרה

1.האוזניות שנקנו מאייבורי היו מדגם HS1A ועלו בזמן הקניה משהו כמו 200-210 ש''ח (אני זוכר את המבצע על ציוד הגיימינג)

2. האוזניות שעכשיו זמינות באייבורי הן מדגם HS1 (ללא A) וההבדל הוא שהן מגיעות עם כרטיס קול - אלו לא אותן האוזניות בידיוק (דומות מאוד אבל לא זהות)

3. אייבורי הסכימו לזכות את יניב בסכום של 200 ש''ח או באוזניות הvengeance 1100 שעלותן גם בסביבות ה200 ש''ח.(משתמע מדבריך ומדברי יניב)

לפי העובדות הללו אפשר להבין שלאוזניות לא נגרם נזק פיסי ואייבורי עשו את הנדרש מהם לפי החוק - הצעה למוצר חלופי (למרות ששונה לחלוטין מהמוצר המקורי ולא לטובה לשימושיו של יניב) או זיכוי כספי.

אני חושב שאייבורי כחנות שבעבר סברתי שתודעת השירות שלה נוראית , והיום בעלת שירות טוב יותר צריכה לעזור ליניב לקבל מוצר קרוב ככל הניתן למוצר המקורי שרכש מכיוון שרכש את המוצר במחיר , ובזיכוי על סכום הקניה הוא לא יוכל לקנות מוצר זהה\קרוב.

נ.ב

זה מטריד מאוד שבהתחלה אמרת שתוכיח נזק פיסי ועכשיו "סומך על המילה של הטכנאי בסניף" האחריות מגיעה ליניב ע''פ חוק וכדי שחברת אייבורי תוכל להתנער ממנה בתואנת נזק פיסי עליה לספק הוכחה.

אני לא סותר את עצמי, אנחנו פשוט כנראה לא צריכים ללכת לקראת לקוחות כמו שעשינו עד עכשיו... אתה מפרש לא נכון את הפעולה שלנו - לאוזניות נגרם נזק פיסי, ולכן אין שום חובה חוקית להחזיר, לתקן או לזכות בשום סכום. עם זאת מכיוון שרצינו לשמור את יניב מרוצה הצענו לו זיכוי \ הנחה של מעל 200 שקלים לרכישה של מוצר חדש. לא מתוך חובה חוקית, שים לב, אלא מתוך תודעת שירות, כמו שעשינו בשביל רבים מהגולשים באתר כדי להבטיח את שביעות רצונם. לו היתה חובה חוקית מעורבת לא היה כלל דיון בנושא.

בנוסף לא התחייבתי להוכיח את הנזק הפיסי, רציתי להוכיח אותו מיוזמתי כדי לסגור את העניין באופן מוחלט- אך בנתיים לא מצאתי תמונה טובה של הרכיב מהמעבדה והאוזניות כבר עזבו את המעבדה עם הפניה הראשונה של יניב- לכן אני לא יכול לגשת ולראות אותן בעצמי. כמו כן, אני לא "סומך על המילה של הטכנאי בסניף", הגעתי עד למנהל הטכני של כל הרשת שיושב במעבדה המרכזית ולקחתי ממנו את העדות האישית שלו לגבי המוצר- ועליה אני בהחלט סומך מכיוון שראיתי כבר עשרות ומאות מקרים של החלפות במקרה של כיסוי אחריות דרך אותו בעל התפקיד.

מקווה שההבהרות פתרו לך את הדיסוננס, ותשתדל לא להציג את העובדות באופן מסולף כשאתה בעצם מקבל גרסה אחת ומתעלם מהמידע ומהתשובות שלי- אל תכניס לי מילים לפה.

ובכל אופן, אני מבחינתי סגרתי את הסיפור הזה- אם יניב מעוניין לפעול משפטית, הוא יותר ממוזמן- זאת זכותו ואנו נשמח לפגוש אותו שם, אין לי כל ספק בצדקת המנהל הטכני ואיכות הטיפול בלקוח, ואם היה לי ספק לא הייתי נכנס לנושא מלכתחילה בקהילה באופן פומבי.

שיהיה לכולם חג שמח

שי, אייבורי מחשבים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שיי,

אני הסביר לך שוב כדי שתבין.

האוזניות הגיעו אלי פתוחות וההוכחה לך שלא היה את הריפוד .(או שהריפוד נעלם מן האריזה בדרך פלא)

אז ברור שהמוצר יכול להיות משומש או פגום.

תוסיף לזה גם שהעכבר רייזר deathadder נהרס לגמרי ונתתם לי עכבר אחר במקום..מזה אומר על אייבורי ?

מוכרים ציוד שנפל בפס יצור והחברות מוכרות בזול,ואייבורי מוכרים לנו אתזה במצע ענק.

חלק מהמוצרים יעבדו מצויין,וחלק לא.במקרה שלי שום מוצר לא עבד.

ולגבי הטכנאי שלך.

אני חושב שאתה קצת מתבלבל.

או בגלל שבכלל ההזמנה על שם אבא שלי(אילן)או שהוא צריך כי אין שום נזק פיזי או נזק בכבלים.כי כמו שציינתי הכבל לא נבע בכלל ברצפה.

חבל לנסות לשכנע את הפורום פה שאתם צודקים אני מאמין שיש פה כמה אנשים עם רמת הבנה בסיסית.

למזלי הכל מצולם(אחריות,מצב האוזניות,החבילה ללא ריפוד והכבל).

כמו שאמרתי לך .

תנסה לדבר עם מישהוא בכיר או שאני מגיש תביעה..בנתיים יש לך מזל שאין לי ממש זמן לזה אבל בחודש הקרוב אם שום דבר לא יזוז מצדכם אני יפעל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מצפה לשמוע את יניב שטוען שאין נזק פיסי.

ובכל מקרה חובת ההוכחה שיש נזק פיסי היא על החנות.

משהו בהתנהלות פה מאוד מסריח - יש נזק פיסי ואתם מזכים בסכום הרכישה , למה ?

למה אף אחד בחנות לא בדק את האוזניות וגילה את הנזק הפיסי ? יכול להיות שהאוזניות נפגמו פיסית אחרי שיניב החזירן לחנות

כי אני לא מאמין שהוא החזיר אותן סגורות בצורה מושלמת באריזה המקורית.

אני באופן אישי כרגע אחשוב פעמיים לפני שאקנה ציוד היקפי באייבורי מכיוון שציוד היקפי נשחק פיסית עם השימוש בו , זה לא שחוץ מאבק לא סופח כלום.

לפי דבריך לא ברור האם במקרה וקניתי עכבר ולאחר כמה חודשי שימוש הוא התקלקל אך הוא לא במצב חדש אלא קצת מלוכלך או שיש כמה קמטים בכבל הUSB שלו, האם במקרה כזה תפוג האחריות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי פה אמר שהוא נשמע כמו בן 34 ולא ילד?

:screwy:

אתה סתום או שאתה עושה את עצמך ?

לפני שאתה קורא למישהוא דביל,תוודא שאתה יודע את כל הפרטים ילדון

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סלח לי, יניב, אבל אני מסכים עם amitbl.

עשית כאן אחלה עסקה. שילמת 200 שקל, קיבלת זיכוי 220 שקל. 10% רווח.

אז אני לא יודע מה אתה רוצה.

אז אני מבין את האכזבה והתסכול שלך, אבל אף אחד כאן לא יכול באמת לדעת אם היה או לא היה נזק פיסי.

יכול להיות שאתה צודק ויכול להיות שלא, אבל אייבורי לא התנערו ממך. הנציג שלהם כאן דווקא ניסה לעזור לך, ויכול להיות שאם היית מתבטא בצורה יותר מכובדת העסק היה מתגלגל אחרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא שופט שום צד אבל רוצה לציין מקרה דומה שקרה לי: קניתי גיימינג ב- 330 שקל אצל IVORY שהתברר שהם לא תקינות..לצערי לא פתחתי אותם ישר אלא רק שבוע וחצי אחרי שקניתי ובסוף חזרתי איתם אחרי שבועיים מיום הקנייה ולכן לא יכולתי לקבל כסף חזרה כמו שרציתי. בסוף הם הוחלפו לי במקום לחדשות וגם אלו היו לא תקינות (בדקנו במקום)..לא יודע איך קורה דבר כזה ששתי מוצרי גיימינג מהשורה הראשונה לא טובים אבל בכל מקרה קיבלתי זיכוי לקנייה של מוצר אחר ובסוף באמת שבאו לקראתי והסכימו לתת לי את האוזניות SIBERIA V2 מבלי לשלם את ההפרש (מנהל סניף רשל"צ עשה את המחווה) שבזמנו עלו 50 שקל יותר מימה שקניתי.

לדעתי תמיד עדיף ללקוח להגיע לפשרה עם החברה ובמקרה של אייבורי הם בסדר בזה..ויחד עם זאת מחובת החברה להתייחס ברצינות ללקוח ולא לסובב אותו.

אם הייתי יודע שיש להם נציג פה בפורום אפילו היה לי יותר קל לסגור את העניין שדי נמתח בהתחלה.

נ.ב הסיברייה מצויינות למי שרוצה לדעת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סלח לי, יניב, אבל אני מסכים עם amitbl.

עשית כאן אחלה עסקה. שילמת 200 שקל, קיבלת זיכוי 220 שקל. 10% רווח.

אז אני לא יודע מה אתה רוצה.

אז אני מבין את האכזבה והתסכול שלך, אבל אף אחד כאן לא יכול באמת לדעת אם היה או לא היה נזק פיסי.

יכול להיות שאתה צודק ויכול להיות שלא, אבל אייבורי לא התנערו ממך. הנציג שלהם כאן דווקא ניסה לעזור לך, ויכול להיות שאם היית מתבטא בצורה יותר מכובדת העסק היה מתגלגל אחרת.

לא יודע מאיפה הבאתם את זה ששילמתי 200..

שילמתי 220 וקיבלתי זיכוי של 220.

כל מוצרי הגיימינג באייבורי עולים פי שתיים ממה שאני יכול לקנות אותם.

ובוא נגיד שלא הייתי קונה שם שום דבר מבלי המצבע הזה.ככה שהם מחוייבים להחזיר לי את מה שקניתי.

הם קונים בכוונה מוצרים שנפלו בפס יצור זה לא קומבינה חדשה שלהם.

הם מודעים לזה שהלקוח יחזור עצבני אז בגגל זה הם מביאים זיכוי.

כי ממתי בעצם מקבלים זיכוי על נזק פיזי ? אף פעם.

לא מאמין שאנשים עוד לא הבינו אתזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בהודעה הראשונה שלך אתה אמרת שקנית את האוזניות ב-200 ש"ח, ואייבורי מוכנים לתת זיכוי של 220 ש"ח.

אני לא מאמין שהם מוכרים מוצרים פגומים בכוונה. קניתי מהם לא פעם.

תבין, באותה מידה ניתן לומר עליך שאתה לקוח בעייתי. איך יתכן שקנית שני מוצרים חדשים ושניהם התקלקלו תוך תקופה כ"כ קצרה?

אולי השימוש שלך במוצרים הוא לא שימוש נאות?

אולי את העכבר החליפו לך מתוך רצון טוב אבל לגבי האוזניות הם כבר החליטו שאתה לא לקוח ששווה לבוא לקראתו יותר מידי?

אני לא יודע, אני לא שופט אף צד, אבל להכפיש זו לא בעיה.

אני מקווה שבכל זאת הבעיה שלך תפתר ותהיה מרוצה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...