ivory - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ivory


yaniv76

Recommended Posts

שלום,

קודם כל חשוב לי לציין שivory הם ואל תקנו מהם בחיים,אני אפרט בהמשך למה.

אוקי,

לפני משו כמו שלושה חודשיים מי שזוכר היה ל ivory הרבה על מוצרי גיימינג.

אני קיניתי מהמבצע שני מוצרים.

razer deathadder 3.5 ב150 ש''ח

ואת האוזניות hs1 ב200 ש''ח.

במרבה הפלא שני המוצרים נהרסו לי.

את העכבר הם החליפו לי ל imperator 2012 שהוא דיי טוב אבל לא אהבתי אותו אז החלפתי עם חבר שלי שוב לDA.

אחרי כמה שבועות האוזניות התחילו לההרס,לפעמיים לא שמעו בכלל,ובסוף זה הגיע למצב שלא שמעו כלום בצד שמאל,זאת אחרי שקראתי אין סוף סיקורים שאלה אמינות(כלל הסיקור של HWZONE).

היום האוזניות עולות באתר 430 !! והם לא מוכנים לתת לי אותם !! גם את הכסף הם לא מוכנים להחזיר אני רק יכול לקבל זיכוי של 220 ש''ח..שזה עלוב לעומת כל המחירים הגבוהים שלהם..

אז מכאן ניתן להסיק שרשת ivory מכרה לי ציוד ''לא בתוקף'' ובגלל זה המחירים היו חצי ועצוב שרק היום הבנתי את זה.

אז לשאלה שלי:

איך האוזניות vengeance 1100 ?

לא מצאתי עליהם אפילו ביקורת בעברית והסרטונים ביוטוב גם לא ממש הלהיבו אותי..במיוחד שעכשיו יש לי G330 שהם גם אותו סגנון(צוואר)..

תודה וסליחה על החפירה :|

עריכת מהנהל:

הדיון הזה התפתח בצורה שההודעה הנ"ל אינה מציגה. אין לקחת את הדברים פה כסוף פסוק אלא לקרוא את הדיון לקבלת התמונה כולה.

לסיכום קצר של הדברים - פותח הדיון קיבל מענה מפורט לשביעות רצונו מהחברה לפי דבריו (שכתובים בהמשך)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 85
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

שלום,

קודם כל חשוב לי לציין שivory הם ואל תקנו מהם בחיים,אני אפרט בהמשך למה.

אוקי,

לפני משו כמו שלושה חודשיים מי שזוכר היה ל ivory הרבה על מוצרי גיימינג.

אני קיניתי מהמבצע שני מוצרים.

razer deathadder 3.5 ב150 ש''ח

ואת האוזניות hs1 ב200 ש''ח.

במרבה הפלא שני המוצרים נהרסו לי.

את העכבר הם החליפו לי ל imperator 2012 שהוא דיי טוב אבל לא אהבתי אותו אז החלפתי עם חבר שלי שוב לDA.

אחרי כמה שבועות האוזניות התחילו לההרס,לפעמיים לא שמעו בכלל,ובסוף זה הגיע למצב שלא שמעו כלום בצד שמאל,זאת אחרי שקראתי אין סוף סיקורים שאלה אמינות(כלל הסיקור של HWZONE).

היום האוזניות עולות באתר 430 !! והם לא מוכנים לתת לי אותם !! גם את הכסף הם לא מוכנים להחזיר אני רק יכול לקבל זיכוי של 220 ש''ח..שזה עלוב לעומת כל המחירים הגבוהים שלהם..

אז מכאן ניתן להסיק שרשת ivory מכרה לי ציוד ''לא בתוקף'' ובגלל זה המחירים היו חצי ועצוב שרק היום הבנתי את זה.

אז לשאלה שלי:

איך האוזניות vengeance 1100 ?

לא מצאתי עליהם אפילו ביקורת בעברית והסרטונים ביוטוב גם לא ממש הלהיבו אותי..במיוחד שעכשיו יש לי G330 שהם גם אותו סגנון(צוואר)..

תודה וסליחה על החפירה :|

יניב שלום, קודם כל רציתי להבהיר לך ולכל הגולשים שאין דבר כזה שנמכרו לך מוצרים לא בתוקף- המלאי של אייבורי בכל המוצרים מתחדש על בסיס חודשי וחיי מוצר על מדף נמדדים בשנים ארוכות, שים לב שציינת דגמים שאפילו לא קיימים זמן ארוך מספיק בעולם בשביל להגיע למצב של בלאי מדף.

אם המוצרים לא הוחלפו כנראה שהם לא מכוסים באחריות- יכול להיות שנגרם להם נזק פיסי? אולי ישנם סימני דריסה על כבל האוזניות? בעקרון המעבדות שלנו מחליפות כל מוצר באחריות בהנחה ואין עדות לנזק פיסי שאינו מכוסה בכתב האחריות- בדיוק כמו כל חברת אלקטרוניקה ומחשבים אחרת. ובמקרה שאינן מכוסות באחריות- הרי שלא היינו חייבים לתת לך זיכוי כלל והלכנו לקראתך בסכום של 220 שקלים.

בלי קשר לטענה הנוכחית, חשוב לנו שכל הלקוחות שלנו יהיו מרוצים- אתה מוזמן לפנות אלי בהודעה פרטית ולתת לי פרטים אישיים ואברר אם אפשר ללכת לקראתך או לעזור לך לפתור את הבעיה בדרכים אחרות. המוצרים שרכשת כולם מוצרים איכותיים וחשוב שתמשיך להנות ממוצרים באיכות גבוהה בהמשך.

אשמח לשמוע ממך- משתמשים אחרים בקהילה יכולים להעיד שאני עומד מאחורי המילים שלי ומטפל עד שתהיה שבע רצון.

יום טוב

שי, אייבורי מחשבים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בנוסף בדקתי עבורך ביקורות על Corsair Vengeance 1100, ולפי אתרי Bit-tech ו-KitGuru (שניהם אתרי סיקורי חומרה גדולים בחו"ל) האוזניות מוצלחות וקיבלו המלצת רכישה מאתרים אלה- קישורים מצורפים.

http://www.bit-tech.net/hardware/2011/12/12/corsair-vengeance-1100-review/1 http://www.kitguru.net/peripherals/henry-butt/corsair-vengeance-1100-gaming-headset-review/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יניב שלום, קודם כל רציתי להבהיר לך ולכל הגולשים שאין דבר כזה שנמכרו לך מוצרים לא בתוקף- המלאי של אייבורי בכל המוצרים מתחדש על בסיס חודשי וחיי מוצר על מדף נמדדים בשנים ארוכות, שים לב שציינת דגמים שאפילו לא קיימים זמן ארוך מספיק בעולם בשביל להגיע למצב של בלאי מדף.

אם המוצרים לא הוחלפו כנראה שהם לא מכוסים באחריות- יכול להיות שנגרם להם נזק פיסי? אולי ישנם סימני דריסה על כבל האוזניות? בעקרון המעבדות שלנו מחליפות כל מוצר באחריות בהנחה ואין עדות לנזק פיסי שאינו מכוסה בכתב האחריות- בדיוק כמו כל חברת אלקטרוניקה ומחשבים אחרת. ובמקרה שאינן מכוסות באחריות- הרי שלא היינו חייבים לתת לך זיכוי כלל והלכנו לקראתך בסכום של 220 שקלים.

בלי קשר לטענה הנוכחית, חשוב לנו שכל הלקוחות שלנו יהיו מרוצים- אתה מוזמן לפנות אלי בהודעה פרטית ולתת לי פרטים אישיים ואברר אם אפשר ללכת לקראתך או לעזור לך לפתור את הבעיה בדרכים אחרות. המוצרים שרכשת כולם מוצרים איכותיים וחשוב שתמשיך להנות ממוצרים באיכות גבוהה בהמשך.

אשמח לשמוע ממך- משתמשים אחרים בקהילה יכולים להעיד שאני עומד מאחורי המילים שלי ומטפל עד שתהיה שבע רצון.

יום טוב

שי, אייבורי מחשבים

תפסיק ל*** פה את השכל.

אני לא עוד לקוח בן 12 טיפש שאתם חושבים .

לא דרסתי שום כבל(איך זה הגיוני לדרוס כבל של עכבר בכלל?).

הסיבה שלא נתתם לי פאקינג אחריות על ה HS1A שלי זה בגלל שבמצע הם עלו 200 ועכשיו הם עולות 430.

והאחריות תקפה במלא -___-.

בושה לגיימינג שככה מתייחסים לגיימרים..מוכרים ציוד לא תקף או ציוד שהתגלו בו פאקים אז מוכרים אותו בזול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תפסיק ל*** פה את השכל.

אני לא עוד לקוח בן 12 טיפש שאתם חושבים .

לא דרסתי שום כבל(איך זה הגיוני לדרוס כבל של עכבר בכלל?).

הסיבה שלא נתתם לי פאקינג אחריות על ה HS1A שלי זה בגלל שבמצע הם עלו 200 ועכשיו הם עולות 430.

והאחריות תקפה במלא -___-.

בושה לגיימינג שככה מתייחסים לגיימרים..מוכרים ציוד לא תקף או ציוד שהתגלו בו פאקים אז מוכרים אותו בזול.

יניב, אתה פשוט טועה ומטעה אחרים. אין לעלות המוצר שום משמעות, אנו מחליפים כל יום גם מוצרים ב-3000 וב-5000 שקל כשיש עליהם אחריות תקפה ואין סימני נזק פיסי. בנוסף אני התייחסתי אליך בנתיים הרבה יותר בנימוס ובכבוד משאתה מתייחס אליי והייתי שמח אם היית מחזיר יחס.

אתה החלטת שאתה יודע לא רק מה הלך בצד שלך אלא גם מה קורה בחנות ועוד מה הולך בראשים של עובדים בחברה... אתה אולי לא בן 12 אבל לא מחמיא לעצמך במישור הזה.

בכל אופן חשוב להבהיר- אנו תמיד נכבד את כתבי האחריות כלשונם ולעתים קרובות גם נלך לקראת לקוחות שכתב האחריות שלהם לא מכסה את מוצריהם, כמו במקרה הזה. 220 שקלים הם לא מעט לתת מתנה רק בשביל שתהיה מרוצה. תמיד נבדוק את המוצרים כדי לאתר את מקור התקלה ובמקרה וכתב האחריות מכסה- תמיד נחליף ונציע שירות מלא. האינטרס של אייבורי הוא לספק מוצרים איכותיים ותקינים- כל החלפה או טיפול עולים לנו כסף וגוררים הפסדים, אין לנו שום אינטרס לעודד מצב כזה.

ליניב אני כבר לא פונה, ברור שהוא לא מעוניין באמת להבין וללמוד אלא להפיץ מידע מוטעה ולפרוק את התסכול שהוא חש (ומובן! כל אחד רוצה שהמוצרים שרכש יעבדו לעד ובאופן תקין). ההבהרה מיועדת לשאר הקוראים, שלא יקבלו רושם שגוי וילדותי לגבי הפעילות שלנו.

שיהיה יום טוב לכולם

שי, אייבורי מחשבים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יניב, אתה פשוט טועה ומטעה אחרים. אין לעלות המוצר שום משמעות, אנו מחליפים כל יום גם מוצרים ב-3000 וב-5000 שקל כשיש עליהם אחריות תקפה ואין סימני נזק פיסי. בנוסף אני התייחסתי אליך בנתיים הרבה יותר בנימוס ובכבוד משאתה מתייחס אליי והייתי שמח אם היית מחזיר יחס.

אתה החלטת שאתה יודע לא רק מה הלך בצד שלך אלא גם מה קורה בחנות ועוד מה הולך בראשים של עובדים בחברה... אתה אולי לא בן 12 אבל לא מחמיא לעצמך במישור הזה.

בכל אופן חשוב להבהיר- אנו תמיד נכבד את כתבי האחריות כלשונם ולעתים קרובות גם נלך לקראת לקוחות שכתב האחריות שלהם לא מכסה את מוצריהם, כמו במקרה הזה. 220 שקלים הם לא מעט לתת מתנה רק בשביל שתהיה מרוצה. תמיד נבדוק את המוצרים כדי לאתר את מקור התקלה ובמקרה וכתב האחריות מכסה- תמיד נחליף ונציע שירות מלא. האינטרס של אייבורי הוא לספק מוצרים איכותיים ותקינים- כל החלפה או טיפול עולים לנו כסף וגוררים הפסדים, אין לנו שום אינטרס לעודד מצב כזה.

ליניב אני כבר לא פונה, ברור שהוא לא מעוניין באמת להבין וללמוד אלא להפיץ מידע מוטעה ולפרוק את התסכול שהוא חש (ומובן! כל אחד רוצה שהמוצרים שרכש יעבדו לעד ובאופן תקין). ההבהרה מיועדת לשאר הקוראים, שלא יקבלו רושם שגוי וילדותי לגבי הפעילות שלנו.

שיהיה יום טוב לכולם

שי, אייבורי מחשבים

אויי המצב עצוב.

לפני שאתה כותב שטויות תנסה לברר קצת על הסיפור למרות שגם ככה לא אכפת לכם מלקוחות כמו שראינו כבר.

אז,יש נזק פיזי ? תשובה-לא.

עובדה שהאוזניות נשלחו למעבדה שלכם ובסוף אמרו לי שצדקתי ונתנו לי הרבה פחות טובות בזמן שיש את האוזניות שרכשתי באתר במלאי ב430 ואפילו המוכר אמר לי שהוא לא יכול לתת לי את האוזניות האלה כבר..

אז בבקשה.

אל תגיב יותר כי זה רק מוציא את אייבורי יותר רע.

חברה גרוע,חבל שלא הקשבתי לחבר שלי שהוא אמר לי אתזה .

מקווה שאנשים שרואים את הפוסט הזה לא יחשבו בכלל על לקנות באייבורי שיש חנות נפלא כמו KSP שאני קונה רק ממנה(קניתי באייבורי רק בגלל ה''מבצע''שלהם או יותר נכון התרמית שלהם)

אגב,

ציינתי פה שאחרי שרכשתי את האוזניות גיליתי שאין בפנים ריפוד להחלפה ?(כמו שחייב להיות)

כמובן ששוב אייבורי העלובים הסכימו שאני צודק ונתנו לי ריפוד באיזה קומבינה שלהם.

לא ממש אכפת לי הריפוד אבל מכאן ניתן להסיק שהכן האוזניות היו פתוחות לפני שהם מכרו לי אותם.

פשוט בושה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יניב, אתה מתבקש לשמור על שפה מכובדת ועל תרבות הדיון.

יש להשתמש בשפה נאותה בהודעותיכם ולשמור על תרבות דיון גבוהה. חל איסור מוחלט להתלהם, לקלל, לפגוע, להעליב, או להשמיץ כל גורם כזה או אחר מכל סיבה שהיא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יניב, אתה מתבקש לשמור על שפה מכובדת ועל תרבות הדיון.

אשמח אם תצטט משפט המכיל שפה לא נאותה.

ואני רוצה לראות איך אתה תתנהג אחרי ששרפו לך 220 שקל ואין לך מה לעשות נגד זה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו כל לקוח יש לך הרבה מה לעשות לפני שאתה מתפרץ ושובר את הכלים- אנחנו סייענו לעשרות גולשים בקהילה הזו לפתור בעיות שצצו להם בשימוש, ברכישה או בניצול האחריות על מוצרים. אפילו פניתי אליך באופן אישי לקבלת הפרטים ולהצעת סיוע- ואתה סרבת, העדפת ללכלך בלי בסיס.

בנוסף קיללת והשמצת- התנהגות לא ראויה במיוחד למי שרוצה עזרה.

אז למה בדיוק אתה מצפה? שתירק ויצאו לקראתך? שתטנף את הקהילה ויעשו בשבילך צעד אקסטרה?

קצת הגיון וקצת דרך ארץ, זה המינימום שבכל עסק ובכל תחום בחיים תדרש להפגין.

שי, אייבורי מחשבים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו כל לקוח יש לך הרבה מה לעשות לפני שאתה מתפרץ ושובר את הכלים- אנחנו סייענו לעשרות גולשים בקהילה הזו לפתור בעיות שצצו להם בשימוש, ברכישה או בניצול האחריות על מוצרים. אפילו פניתי אליך באופן אישי לקבלת הפרטים ולהצעת סיוע- ואתה סרבת, העדפת ללכלך בלי בסיס.

בנוסף קיללת והשמצת- התנהגות לא ראויה במיוחד למי שרוצה עזרה.

אז למה בדיוק אתה מצפה? שתירק ויצאו לקראתך? שתטנף את הקהילה ויעשו בשבילך צעד אקסטרה?

קצת הגיון וקצת דרך ארץ, זה המינימום שבכל עסק ובכל תחום בחיים תדרש להפגין.

שי, אייבורי מחשבים

שיי אתה עושה את העבודה שלך בצורה לא טובה שמעצבנת את הלקוח.

אני מקווה שתיהיה נוכח בתביעה שאני הולך להגיש כמו שכתבתי לך.

יצאתי זכאי בתביעה על דוח ששטור נתן על 1000 על משו שלא ביצעתי(שימוש בפלאפון)אני ינצח גם תביעה קטנה כזאת.

אפילו שזה הרבה כאב ראש בשביל 220 אבל אני הולך לשבור תראש רק על העקרון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אשמח אם תצטט משפט המכיל שפה לא נאותה.

תפסיק ל*** פה את השכל.

ואני רוצה לראות איך אתה תתנהג אחרי ששרפו לך 220 שקל ואין לך מה לעשות נגד זה

כמו בן אדם.

אין סיכוי שזה בנאדם אמיתי, חייב להיות טרול.

אני לא כן עוד לקוח בן 12 טיפש שאתם חושבים .

לא דרסתי שום כבל(איך זה הגיוני לדרוס כבל של עכבר בכלל?).

עם הכסא שלך, כשאתה באופן לא זהיר משליך את החוט על הרצפה.

הסיבה שלא נתתם לי פאקינג אחריות על ה HS1A שלי זה בגלל שבמצע הם עלו 200 ועכשיו הם עולות 430.

כן, כי 230 שקלים מעניינים חנויות גדולה כמו אייבורי.

בושה לגיימינג שככה מתייחסים לגיימרים..

מזה, מדובר בקהל יעד "מכובד" שאוי למי ש"ירמה" אותו? זה קורה כל הזמן (אוזניות "גיימינג").

מוכרים ציוד לא תקף או ציוד שהתגלו בו פאקים אז מוכרים אותו בזול.

יש לך הוכחה לכך?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

yaniv76 אני ממליץ לך להירגע במהירות או שתורחק מהפורום. עוד המלצה קטנה - שי פתר כאן בעיות כבר לכמה משתמשים לשביעות רצונם המלאה. תנסה להעיזר בו במקום ללכת בגישת "כולם דופקים אותי".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נציג אייבורי היקר.

אני לא תומך בצורה שבה יניב התנהג אבל בסופו של דבר אני חושב שהוא צודק.

לא קראתי את כל התגובות כי בשלב מסויים הבנתי את רוח הדברים

קודם ככל התמונה שנתת היא תמונה של אוזניות של TT ולא של כמו שיניב ציין (רואים שכתוב למעלה Tt אבל מכיוון שלא קראתי את כל התגובות אני מחכה לתיקון)

דבר שני אתם לא יכולים להחליף לו לדגם ה1100 מכיוון שהוא קנה אוטמות ואתם לא יכולים להחליף לו אותן לאוזניות קטנות שלא אוטמות רעש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...