עבור לתוכן

מזה HyperCube?

Featured Replies

פורסם

אני יודע שלפני סביבות חודש המרצה שלנו אמר שאם היינו לומדים מתמטיקה, פה (ז"א לפני חודש) בערך היינו מסיימים את העסק מבחינת הספק

לא יודע בנוגע להעמקה, אבל אני מאמין שאם במקום להספיק 20 נושאים מספיקים רק 15, ובכל אחד יותר מעמיקים, בסה"כ האפשרות השניה פשוטה יותר לתלמיד שצריך להתמודד עם פחות "חומר חדש"

  • תגובות 40
  • צפיות 8.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

בהרצאה היום כולם חשבו שהמרצה אומר וקטורים עצמאיים, עכשיו אני מגלה שזה וקטורים עצמיים!!

הוא אמר פעם ככה ופעם ככה, וכולם ניחשו לא טוב ;D

טוב מרצה שממלמל לעצמו ועוד עם מבטא רוסי...

פורסם

חחח (בלי לעשות הכללות?) כל המורים למתמטיקה ופיזיקה רוסים... :-X

פורסם

יש קורסי לינארית לפיזיקאים ששמים דגש על החלק המעשי בלינארית ויש קורסי לינארית למתמטיקאים שפשוט מלמדים את כל החומר של לינארית (ויש קורסי לינארית של הטכניון שהם הכי טוחנים שיש, כך שמעתי).

גם כל אוניברסיטה מחלקת את החומר בין שני הקורסים בצורה שונה - אני יודע שחלק גדול מהחומר שלמדתי סמסטר ב' שנה א' במתמטיקה, חברים שלי בטכניון במדעי המחשב סיימו כבר בסמסטר א', ולהיפך.

בלינארית 2 למתמטיקאים (אונבריסטה העברית) רוב החומר שלמדנו היה קשור לאורתונורמליזציה (אלגוריתם גרהאם - שמידט אם שמעתם על זה), תת מרחבים, בסיסים, וקטורים ומטריצות של פולינומים ומכפלות פנימיות של וקטורים ומטריצות.

saliman -

1 - להגיד על דברים שאתה לא מבין בהם דבר וחצי דבר שהם לא חשובים ולא יעילים - לא מראה על אינטיליגנציה גבוהה במיוחד.

2 - כנ"ל לגבי הכללות מטומטמות.

פורסם

בהרצאה היום כולם חשבו שהמרצה אומר וקטורים עצמאיים, עכשיו אני מגלה שזה וקטורים עצמיים!!

הוא אמר פעם ככה ופעם ככה, וכולם ניחשו לא טוב ;D

טוב מרצה שממלמל לעצמו ועוד עם מבטא רוסי...

נסה ללמוד לינארית עם מורה ארגנטינאי שלא מסוגל להבדיל בין m ל n...

פורסם

זה נאמר על פי נסיון ארוך עם מערכת החינוך בארץ (עד עכשיו כבר 11.5 שנים), כלהמורים שהיו לי למתמטיקה היו ממוצא רוסי.

אבל חפיף זה היה בצחוק.

פורסם
נסה ללמוד לינארית עם מורה ארגנטינאי שלא מסוגל להבדיל בין m ל n...

בדיוק אותו דבר אצלנו, רק בכתיבה... כל פעם שהוא כותב את זה ואתה טיפה לא מחובר / לא שמעת מה שהוא אמר, זה דורש התעמקות של בערך דקה וחצי בשביל להיות סגור איזו אות זאת. העניין קצת בעייתי כשאלה האותיות הכי נפוצות בכל המקצוע

פורסם

אז תאמינו או לא יש גרוע ממרצה רוסי (ולצערי היו לי מספיק) וזה מרצה רומני. מי שלומד בת"א בטח נתקל בפרופסור צירלסון (אם אני לא טועה), רומני קטן ולגמרי לא מובן. והקש ששבר את גב הגמל (אני במקרה הזה) הייתה העובדה שהוא מדבר אל מיקרופון והרמקול לא נמצא לידו אלא בצד השני של הכיתה כך שאתה בוהה במרצה רומני קטן ורואה את השפתיים שלו זזות אבל את הסאונד אתה מקבל מצד ימין.... זה היה מטריף!

בקיצור למי שלומד בת"א בפקולטה למדעים מדוייקים תנחומי, מקום מזוויע ואני לא מאמין שאני מתכוון לחזור לשם לתואר שני :(

פורסם

ד"א, אתר מצויין לכל ענייני המתמטיקה - http://mathworld.wolfram.com - הסברים מפורטים ובשפע

בכל אופן אני הכנסתי את עצמי היום למשטר מתמטיקה עד לסוף תקופת המבחנים, נקווה שזה יחפה על זריקה כללית במשך כל הסמסטר

  • 3 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

אתם טעים בקשר למתמטיקאים/פיזיקאים. בערך שני שליש מהמורים שלי למתמטיקה ולפיזיקה היו (ועדיין..) רוסים, אבל מצד שני המורה הנוכחית שלי לפיזיקה היא רומנייה והמרצה שלי לאלגברה 1/מורחב בטכניון (ליניארית מורחב כמו שתואר כאן - מ"ו ות"מ, ת"ל, ו"ע ע"ע וכל אלה, דטרמיננטים, ליכסון, מכפלה פנימית, אלגוריתם גרהאם שמידט (אצלנו גרם שמידט :) )) הוא ערבי לשם שינוי.

ההמחשה הכי טובה שמצאתי למרחב ארבע מימדי - http://www1.tip.nl/~t515027/hypercube.html

פורסם

ואחרי כל הבכי, אני גאה להגיד שקיבלתי אתמול במיבחן מינימום 100.

קצת טיפוח אגו אחרי הבושה בחדו"א

ממ... בסוף קיבלתי 95. אבל נו, גם מספק אותי

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים