ת'רד מכירה קבוצתית SSD - עמוד 33 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ת'רד מכירה קבוצתית SSD


ag43

Recommended Posts

  • תגובות 620
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

בהרשמה צריך להכניס שם של חברה... אין לבחור בישראל מתוך המדינות, בקיצור זה מיועד לחברות גדולות. בטוח שאי אפשר להשתמש בעדכונים של ה-M4?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תרשמו עם סתם פרטים, תורידו את הקובץ של ע bootable ותצרבו על דיסק.

לפחות לי זאת הייתה הדרך היחידה לעדכן את הקושחה.

וגם אני שמתי לב שכאילו המכסה העליון של הכונן לא מהודק עד הסוף והוא זז. אני משאר שזה תקין אם לכולם זה ככה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בהרשמה צריך להכניס שם של חברה... אין לבחור בישראל מתוך המדינות, בקיצור זה מיועד לחברות גדולות. בטוח שאי אפשר להשתמש בעדכונים של ה-M4?

נו ברצינות... תרשום בחברה "none", תבחר איזו מדינה שאתה רוצה ותתקדם, זה נתונים חסרי משמעות.

חשוב לרשום אימייל אמיתי שבאמצעותו תאמת את הנתונים ותקבל גישה מיידית להורדה.

לא סיפור!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חברים המחיר הוא 529.... היתקשרו אליי היום אמרו לי שישלחו לי אסמס מתי שזה מוכן או היום או מחר כנראה מחר.

לכולם תיתחדשו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! על הSSD

עכשיו מה שנישאר זה קנייה קבוצתית של דיסק קשיח 2 T ואני מסודר.

ואז בעוד שנה כרטיס מסך 8850 !!AMD

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

http://www.paragon-software.com/technologies/components/migrate-OS-to-SSD/

עובד מעולה, מניסיון על מספר מערכות.

הבעיה היא שכרגע AHCI לא מופעל ופעם אחרונה שניסיתי להפעיל אותו עם מותקנת זה לא עבד לי (הייתי מקבל מסכים כחולים)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קיבלתי את ההודעה אתמול וחבל שלא שמתי לב כי היה לי זמן לקחת כנראה שאני אקח אותה לפני העבודה כי מהעבודה אני מגיע ב8 בערב. מישהו בכלל קיבל m4?

עדכון קיבלתי M4

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יכול להיות שמדובר באירוע אישי ויוצא דופן, אבל חשוב לי לשתף.

אתמול יצר איתי קשר (בטלפון) נציג של אייבורי, כדי לתאם איסוף של הכונן ולוודא אמצעי תשלום.

ביקשתי לאסוף את הכונן מסניף אייבורי רעננה ואת התשלום שילמתי במלואו מול הנציג הטלפוני.

כבר אחרי שעה או שעתיים קבלתי הודעת סמס שהכונן מוכן לאיסוף (שאפו עליהם).

הגעתי לסניף רעננה אחה"צ, כדי לאסוף את הכונן, עם מספר ההזמנה/משלוח ושם החלו הבעיות.

הנציג בסניף הסתבך עם מציאת פרטי ההזמנה ורק אחרי דקות ארוכות הצליח למצוא את האישור.

אחרי כן הוא דרש ממני תוספת תשלום, מעבר לסכום שכבר שילמתי!

סירבתי כמובן והסברתי לו כי הכונן נרכש כחלק ממכירה קבוצתית מטעם האתר.

הנציג בסניף טען כי הוא לא מכיר/לא שמע/לא יודע כלום לגבי כזה או אחר והייתי צריך להפנות אותו אל האתר (כאילו שאישור מאייבורי עצמם לא הספיק). שוב המתנתי דקות ארוכות עד שהנציג בדק את הפרטים.

לטענתו הנציג הטלפוני לא עידכן את פרטי ההנחה, בזמן שביצע את המשלוח (נראה לי מוזר), אבל בסופו של דבר הסתדרו הדברים וקבלתי את הכונן.

רק מה, העטיפה החיצונית (הקופסא) הייתה פתוחה!

כששאלתי לפשר העניין, הנציג הודה כי הוא זה שפתח את הקופסא החיצונית (אין לי מושג למה), אבל המוצר עצמו נשאר סגור וחתום (העטיפה האנטי-סטטית אטומה עם מדבקה - ווידאתי את זה).

בקיצור, תהיו קשובים ועירניים.

לוודא שאתם משלמים את המחיר המוסכם, בלי אקסטרות. וכמובן לדרוש ולקבל מוצר סגור ואטום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלשום קיבלתי שיחה מאייבורי, וביצעתי את הרכישה.

עד עכשיו לא קיבלתי סמס (סניף תל אביב).

אני מתחיל לדאוג בגלל שלפעמים קורה שאני לא מקבל סמסים.

מה עושים?!

עדכון׃ מסתבר שהסמס פשוט לא הגיע למרות שהכונן כבר הגיע אתמול לסניף.

היום הולך לאסוף אותו אחרי העבודה.

כך שנראה לי שסניף תל אביב כבר קיבל את כל הכוננים (מי שלא קיבל סמס ממליץ לבדוק)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...