עזרה| טענו במעבדה כי יש בעיה בלוח אם,מעבד וספק..עריכה:נתקע במסך טעינה - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה| טענו במעבדה כי יש בעיה בלוח אם,מעבד וספק..עריכה:נתקע במסך טעינה


arpaz

Recommended Posts

השארתי את המחשב במעבדות באייבורי לתיקון אחרי שהוא נדלק לי כמה פעמים ולא עלה לי. (רעש חזק מהמאוורר של הכרטיס מסך בלי שום תגובה מהמסך).

התקשרו אליי מהמעבדה וטענו שיש בעיה בספק,במעבד ובלוח אם וזה נגרם משום שהמחשב היה פתוח יותר מידי והמונה שעות(?!) הראה כי החלקים כבר ניצלו את כל שעות העבודה שלהם. זה נשמע לי שטויות, יש לי את המחשב שנתיים בקושי ואני מכבה אותו כל לילה כמעט. אמרו לי שטויות או שזה נכון?

עריכה : אחרי שהחליפו לי כמה רכיבים במחשב והחזירו (חיכיתי שבוע למחשב) , חיברתי אותו , הפעלתי והנה נתקע במסך טעינה של הווינדוס. ניסיתי כמה שעות לסדר את זה ללא הצלחה. ניסיתי לעדכן את הדרייבר לכרטיס מסך במצב בטוח וsfc אבל שום דבר לא עזר. יש מה לעשות או שאני אצטרך לחכות ליום ראשון עכשיו עד שאייברי יפתחו ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 34
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

האם מדובר בספק גנרי?

הגיוני מאוד, מדובר באייבורי... בכל מקרה יש אחריות, אל תהסס לממש אותה ושלא יחרטטו אותך - לשום רכיב אין אורך חיים מוגבל מראש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם לי זה נשמע שטות .

אצלנו בעבודה מחשבים דולקים 24 שעות ביממה ועובדים לפעמים 8 שנים ויותר בלי שום בעיה.

בנוסף אין דבר כזה שעות מנוע לחלקים אלקטרוניים והם לא "נשחקים" כתוצאה מהעובדה שהמחשב דולק.

אני יכול להעיד שלי יש מחשב ישן עם ספק גנרי שעבד במשך 6 שנים, כמעט ללא כיבוי ועדיין עובד מצויין (מלבד רעש של טרקטור מהמאוררים).

שעות עבודה מרובות יכולות להסביר את הרעש מהמאורר (מיסבים גמורים) אבל לא נזק למעבד וללוח האם ובטח לא לאחר שנתיים שלכל הדעות הם לא זמן רב לחיים של מחשב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מדובר בספק גנרי,זה 600W OCZ GameXStream Power Supply -Ready לא זול בכלל.

אך כנראה בכל זאת התקלקל ולקח עימו את הלוח והמעבד.בכל אופן זה לא אמור לעניין אותך.תדרוש מימוש אחריות שבתוקף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגיד להם שימצאו תירוץ אחר

אחרת הם מחוייבים לממש לך את האחריות

"כבוד השופט הלקוח השאיר את המחשב פתוח המון שעות ונשם אויר לא תקין .. לא אשמתנו"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הגיוני מאוד, מדובר באייבורי... בכל מקרה יש אחריות, אל תהסס לממש אותה ושלא יחרטטו אותך - לשום רכיב אין אורך חיים מוגבל מראש.

אופס !

חשוב מה קונים, לא איפה !

והסיבות שהביאו ( אם זה מה שטענו במדוייק ) - :screwy:

חבל שהם הורסים במחי יד את כל מה שהנציג שלהם

מנסה לתקן.

דרך אגב, תפנה לנציג שלהם, לאחרונה נראה בדיון על קניית SSD

בפורום אמצעי .

:xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסיבות שאמרו לך זה פשוט קורע מצחוק, לא יאמן שהדברים נאמרים ב-2012. :bash:

Once you said Ivory, You've said it all

:argue:

בקיצור - דרוש אחריות ושלא יחרטטו אותך!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ממש ברור לי מה קרה שם, אבל בוא נתקן את אי ההבנה התמוהה הזו. שלח לי בהודעה פרטית את פרטיך, מספר החשבונית \ העסקה, ופרטי אנשי הצוות שטיפלו בך שאתה יודע (במינימום באיזה סניף השארת את המחשב אם אתה לא זוכר גם שמות).

מבטיח לברר באופן מלא ולחזור אליך באופן פרטי.

שי, אייבורי מחשבים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסיבות שאמרו לך זה פשוט קורע מצחוק, לא יאמן שהדברים נאמרים ב-2012. :bash:

Once you said Ivory, You've said it all

:argue:

בקיצור - דרוש אחריות ושלא יחרטטו אותך!

אני אשמח לשמוע גם מה בדיוק קרה לך איתנו באופן אישי שגורם לך להרגיש ככה, בפועל אנחנו מציעים שירות לאלפי לקוחות מרוצים בכל יום- אם היתה תקלה בטיפול בך ספר לי על זה בהודעה פרטית ונראה מה דרוש כדי שתצא מרוצה.

שי, אייבורי מחשבים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו, זה כבר על פסים נכונים :)

ופרטי פרטי, אבל כדאי שנדע

אם ההדורים יושרו, אני חושב.

עדיף שזה לא יקרה כך , אבל גם

סוף סיפור חשוב, לדעתי.

אם כמובן אתה מסכים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...