פורסם 2012 במאי 1513 שנים על הכונן 64 שאני קניתי בעבר(לפני כחודשיים) המדבקה החיצונית היתה חתוכה אך הבפנים היתה שלמה, הכונן היה תקין לגמרי וחדש לגמרי.אין מה לדאוג אך אן אתה OCD בשטויות האלה פשוט תבקש החלפה.
פורסם 2012 במאי 1513 שנים קיבלתי את הSSDמסתבר שבאייבורי פתח תקווה לא קלטו שיש הנחה למרות שהבאתי להם מספר הזמנה, נאלצתי לחכות למעלה מחצי שעה עד שהבינו שאני מהקנייה הקבוצתית, ועד שקיבלתי את האחריות גם לקח לי זמן פשוט היה זוועה לקנות שםמישהו כבר עדכן את ה M4 ?
פורסם 2012 במאי 1513 שנים אני גם רכשתי הערב באייבורי פתח תקווה, היו נחמדים ויעילים וידעו היטב על ההנחה.קיבלתי אגב c400 הם טענו שאין להם בכלל m4 במלאי...
פורסם 2012 במאי 1513 שנים הגעתי היום לסניף רמת-גן והודיעו לי שאני צריך לקבל את הC400, לאחר שאמרתי להם שזה לא מה שהזמנתי הם הפנו אותי לאדם שקישר בין HWzone לבין אייבורי והוא אמר לי שהוא יזמין לי את הM4 למחר.תודה ליאון ;D
פורסם 2012 במאי 1513 שנים אספתי היום את הכונן, מדבקת החותם על האריזה הייתה חתוכה- קרה לעוד מישהו?היא אמורה להיות שלמה
פורסם 2012 במאי 1513 שנים התקשרתי לפ"ת אחה"צ עם מספר ההזמנה, הם טענו שהכונן לא במלאי. 256 ג'יגה. אני לקחתי 128, כך שאין לי מושג...
פורסם 2012 במאי 1513 שנים הגעתי היום לסניף רמת-גן והודיעו לי שאני צריך לקבל את הC400, לאחר שאמרתי להם שזה לא מה שהזמנתי הם הפנו אותי לאדם שקישר בין HWzone לבין אייבורי והוא אמר לי שהוא יזמין לי את הM4 למחר.תודה ליאון ;D אייבורי פ"ת התעקשו שההזמנה הנה ל- c400. גם אמרו לי שה-M4 לא המלאי ולא ידוע מתי יהיה.מכיוון שכולם כאן טוענים שמדובר בדיסקים זהים... לא התעקשתי.
פורסם 2012 במאי 1513 שנים אספתי היום את הכונן, מדבקת החותם על האריזה הייתה חתוכה- קרה לעוד מישהו?ממה שאני מכיר המספר הסידורי נמצא בפנים ולכן פותחים את האריזה.
פורסם 2012 במאי 1513 שנים התקשרו אלי ושאלו מה הזמנתי ואמרתי שM4 (מכיוון שאני רואה פה שאין הבדל מחיר,הקשוחה יותר נגישה וגם יש לי זמן עד שתגיע חתיכת המתכת שאמורה לשמור אותו במקום בנייד שלי) ואז אמרו לי שיתכן וזה יקח כמה ימים מאוחר יותר קיבלתי זמז שהמוצר הגיע לסניף(תלפיות ירושלים) אבל כבר הגיע שעת הסגירה.
פורסם 2012 במאי 1613 שנים מכיר את ליאון, אחלה גבר!דרך אגב שי וליאון, מה עם איזה SMS קטן?כרגע הכרתי גם אני את לאון בשיחת טלפון למרכז ההזמנות.אחרי שטיפל במקצועיות בפרטי ההזמנה גלשנו לשיחה כללית והבנתי ממנו שאייבורי החליטה לשים דגש על קשרי קהילה, ובמיוחד על מעורבות פעילהבפורומים מקצועיים כמו זה. לדבריו אייבורי מבינה ששביעות רצון של החברה היותר מקצועיים, מסוג החברים שפה, יחלחל לחברים ומכרים שמבקשים את עצותינו.האמת - זה ממש מרענן, וביחוד כשזה בא מחברה גדולה שעשויה בקלות "ללקות" בזלזול בלקוחותיה.אז ליאון - תודה על השירות, והמשיכו כך (אתה וגם שי).רק טוב יצא מהמכירה הקבוצתית הזו.אגב - לדבריו אייבורי עוקבת בעניין (אני מניח שזה שי) אחרי הדיון בנוגע למכירה הקבוצתית שמתארגנת לדיסקים קשיחים.אמרתי לו שפה מדובר בהרבה יותר מ-166 כוננים, והוא אישר שגם הוא חושב כך.יש סיכוי טוב שגם המכירה הזו תצליח.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.