סקירה | Novo 7 Paladin - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סקירה | Novo 7 Paladin


yuri1992

Recommended Posts

החלטתי לכתוב סקירה על מכשיר הטבלאט שרכשתי לא מזמן, איך הכל התחיל? גלשתי באתר וראיתי כתבה על מכשיר טבלאט שמריץ ICS ועולה פחות מ100 דולר, בהתחלה חשבתי בך עוד טבלאט סיני שבקושי יצליח להריץ מחשבון, וייהרס אחרי היום הראשון, חיפשתי עוד קצת באינטרנט וגליתי עוד ביקורות לא רעות על המכשיר, החלטתי שאני אקח את הסיכון :) ואזמין את המכשיר , בחרתי באתר http://pandawill.com/ - שנראה לי הכי רציני מבין האתרים שחיפשתי, הזמנתי את הטבלאט , והתחלתי לחכות שישלחו לי, אחרי כמעט 30 יום של ציפייה מתמשכת ובדיקה יומית של הדואר, החלטתי שאני מדבר עם שירות הלקוחות של האתר ובודק מה קורה עם המשלוח, אחרי ברור קצר מסתבר שהם שכחו לשלוח לי את הטבלאט ומהאנגלית הלא ברורה של אותו עובד בשירות לקוחות הבנתי שזה בגלל ראש השנה הסיני ועוד מספר תירוצים, לבסוף הוא אמר שהם ישלחו לי את כבר מחר. אחרי עוד 28 יום של ציפייה ובדיקת יומית של הדואר קיבלתי את הטבלאט:)

בקופסה הגיע המכשיר Novo 7 Paladin ,

  • מסך בגודל 7 אינץ
  • 512mb RAM
  • מריץ ICS 4.0
  • מעבד 1GHZ -

    Ingenic JZ4770 Xburs (מה שגורם ללא מעט לא לרצות לעבוד על המכשיר)


  • ללא מצלמה


בנוסף בקופסה הגיעו ביחד עם המכשיר אוזניות,מטען,כבל ועוד חוברות בסינית.

כמובן שלפני שרכשתי את המכשיר, עשיתי עליו עבודת מחקר קטנה , וגיליתי שהוא יתקשה להריץ הרבה אפליקציות ומשחקים בגלל שהמעבד שלו שמבוסס שבבי MIPS ולא שבב ARM (כמו כל שאר המכשירים בשוק), בנוסף מצאתי מספר דרכים בשביל להאפשר למכשיר להריץ כמה שיותר אפליקציות ותכונות Magic code (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1411879) , אפליקציה זאת מאפשר להתקין את כל האפליקציות כאילו המכשיר בעל שבב . אבל לא בטוח שהאפלקציה באמת תרוץ על המכשיר.

בנוסף מצאתי מספר פורמים וקהילות קטנות למכשיר שמפרסמות רשימות של ומשחקים שעובדים על המכשיר

http://tabletrepublic.com/forum/novo-7-paladin/

מהרגע שפתחתי את המכשיר התחיל שלב ההגדרות והמלחמה בכל הסינית במכשיר, המכשיר עצמו מגיע מוגדר לשפה האנגלית אבל רוב האפליקציות שמותקנות עליו בדיפולט הינם בשפה הסינית, דבר ראשון שעשיתי הוא למחוק את האפליקציות הסיניות שלא יהיה לי שימוש בהם,

לאחר מכן ניסיתי להתקין מקלדת בעברית, במקום המקלדת המעצבנת הסינית. לאחר חיפוש באינטרנט ומספר אנשים שעזרו לי הצלחתי להתקין את המקלדת בעברית.

לצערי לא ניתן להפוך את מערכת ההפעלה לעברית אבל גם לשפר את האנגלית זה נורא נחמד.

הגדרת WIFI , כרטיס הרשת שנמצא במכשיר הוא נורא חלש, זאת אומרת שאם אני נמצא בביתי בסלון, במקום בו המחשב שלי קולט את הרשת האלחוטית בבית שלי ב75 אחוז קליטה, מכשיר הטבלאט יקלוט את הרשת ב30-20 אחוז. זה נורא מעצבן, ואפילו מכעיס כי נוצרים ניתוקים רבים בין המכשיר לרשת. רציתי לבדוק את המכשיר בעוד מקומות והייתי בקניון עזריאלי, המכשיר כמעט וקרס מכמות הרשתות האלחוטיות שהיו באזור, והיה לו נורא קשה להתחבר לרשת כלשהי ולהישאר עליה בלי להתנתק. ולא נדבר על זלילת הסוללה ברגע שהמכשיר סורק אלחוטיות

התקנת האפליקציות, אין ספק שזה הנושא הכי מאתגר של המכשיר, המכשיר עצמו מגיע עם שני MARKETים אחד של ואחד סיני.

כמובן שהמכשיר תומך במארקט של גוגל אבל לא בכל האפליקציות, (אולי ב 30 אחוז מתוך האפליקציות*),ולכן נורא קשה למצוא פופולאריות להורדה משם.

על המארקט הסיני ויתרתי מראש, כל האפליקציות שם בסינית.

מה שנותר לעשות הוא למצוא חבילות התקנה של ברשת APK להוריד למכשיר להתקין עליו ולקוות שזה יעבוד, למזלי מצאתי כבר רשימות רבות של אפליקציות שמשתשים בדקו על המכשיר ופרסמו באינטרנט

הצלחתי להתקין על המכשיר שלי כמעט הכל:

סקייפ (רק שיחות טקסט),פייסבוק,,, KIK Massenger (כמו ווטסאפ),YNET,

defender,heavy gunner,fruit ninja,uniwar,flick golf,sentinel3,crime city,cut the rope,filedrunners,paper toss,zombie lane,angry birds,spider man,devil ninja,hawx,midnight pool,devil hunter,drag racing,unblock me,move the box ועוד משחקים שונים

דפדפן ונגני מדיה לסרטים, המכשיר מגיע עם הדפדפן הדיפולטי של אנדרויד, התקנתי בנוסף dolphin bowser, הגלישה באינטרנט די חלקה וטובה, למרות שלא ניתן לצפות בFLSAH דרך הדפדפנים, הגלישה די טובה .

המכשיר תומך ב1080p HD, אך רזולוציית המכשיר הינה רק 800 על 480, ניסיתי להריץ על המכשיר עם קובץ כתוביות והנגן הבסיסי של המכשיר לא הצליח להריץ את הכתוביות, הורדתי mVideoPlayer , נגן מעולה שהצלחתי בעזרתו להריץ את הסרט עם הכתוביות בעברית ללא שום בעיות, הנגן מנגן את הסרטים ללא כל בעיה או תקיעות ורואים את הסרט בטובה מאוד.

בכלליות על המכשיר, אני אישית מאוד מרוצה מהמכשיר, הוא מעביר לי את הזמן מצויין בנסיעות וברכבת, ובסך הכל יחסית למכיר ששילמתי עליו 100$ זה שווה כל סנט, ולמרות כל התעסקות עם האפליקציות והגדרת המכשיר ולמרות שאין במכשיר, ולמרות כל אותם אפקליצות שלא עובדות עליו, אני מרוצה ממנו. הסוללה שלו מחזיקה כ5 שעות של צפייה בסרטים או משחקים. אך עם WIFI הוא יחזיק חצי מהזמן. מה שכן מפריע לי במכשיר שעדיין לא מצאתי תוכנה שתאפשר לי לבצע שיחות VOIP שתעבוד על המכשיר.

לסיכום, אם מישהו צריך מכשיר סולידי, בשביל להעביר את הזמן ואין לו דרישות גבוהות מידי, זה מכשיר מצויין שיכול לספק אותכם.

נ.ב

הזמנתי ביחד עם המכשיר כיסוי ומדבקה למכשיר. המדבקה הגיע בגודל של 10 אינץ מתואמת לIPAD והכיסוי פשוט לא מחזיק את המכשיר שנופל מהצדדים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...