שאלה לגבי מפרט לגיימינג - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה לגבי מפרט לגיימינג


ds.trias

Recommended Posts

שלום,

אני מעוניין לרכוש מחשב לגיימינג בהתאם למפרט שהומלץ באתר זה. שלחתי את המפרט למספר חברות לצורך קבלת הצעת מחיר, ואחד מאנשי המכירות חזר אליי עם אי-מייל המסביר מדוע המפרט "לא טוב". אשמח לשמוע את דעתכם לגבי טענותיו, מכיוון שאיני בעל ניסיון רב מדי בתחום. אעריך מאוד כל התייחסות. פירוט של המפרט החלופי שהציע לי מופיע בקובץ התמונה המצורף.

להלן תגובתו:

---------------------------------------------------------------------------

דבר ראשון , לפי מה ששלחת אלי קצת צרם לי מצד אחד חלקים איכותיים , ומצד שני חלקים מרכזיים וחשובים כגון לוח האם, בדמות לוח מאוד נחות ושאינו מתאים לשאר הרכיבים.

אני יכול לומר לך בלב שלם, שאין נוסחת קסם בחומרת מחשבים, ובטח לא הייתי מבסס אריה ביחד עם שפן.. חחח

הרשתי לעצמי "לתקן" את ההצעה ולאזן אותה , ולהסביר לך באופן הגיוני מדוע כדאי אחרת ולא מזווית עסקית או רווחית אלא מתוך אהבה לתחום והרצון שתקבל את התמורה המלאה לכספך.

הבחירה במארז נשארה זהה היות ואני מבין שאתה מחפש יציאה קדמית בדמות USB 3.

לגבי הספק החשמלי, אין ויכוח שאנטק חברה מצוינת. אבל באותו כסף אפשר לקבל ספק סופר מקצועי עם הספק אמתי של 600W ומוליכי זהב, שיעשה את העבודה טוב יותר מספק בסיסי שיש לו שם גדול. פה שווה החיסכון בריבוע.

לגבי לוח האם, הבחירה בלוח בסיסי מחברה שלא נמנית עם האריות אינה נכונה. ההפרשים היום אינם גדולים. בוודאי שבאים לקבל דברים מסוימים כגון יציאת היו.אס.בי 3 הקדמית, שדווקא בלוח שהצעתי לך יש בקר מוגדר עבור עניין זה!!! כמובן שהלוח מגיע בתצורת Full ATX ומגלה בתוכו אפשרויות רבות לשדרוג וטכנולוגיה. הדבר החשוב ביותר בחרתי ב H77 החדיש מול H67 המיושן. ההבדל גדול, ואתה בקלות יכול לקרוא על זה ברשת.

יחידת הקירור שבחרת היא טובה, אבל אנני עובד עם חברה זאת. בחרתי ב OCZ היות והשקט שמייצר הקירור הזה שווה מיליונים....

לגבי המעבד, העליתי אותך לסדרת ה K. מוזר לי שבבחירה של קירור מקצועי, הרי אין בה הגיון אם נשארים עם מעבד שאינו פתוח ?! למה לשלם עוד 100 – 150 שח ליחידת קירור אגרסיבית אם בעצם, אפשר לקרר מעבד שאינו פתוח בפחות מחצי המחיר היות והיתרון הגדול של מעבדי אינטל הוא ממילא טמפרטורה נמוכה .... תמחרתי את המעבד באותו מחיר וזה בונוס גדול מאוד עבורך.

לגבי הזיכרון הלכתי על סט עם צלעות קירור וסידרה מעולה של וכמובן בתדר 1600Mhz ושוב בתמחור זול ולא יקר אתה מקבל המון. לגבי הדיסקים הקשיחים, כל היצרנים אחרי הבלגן שהיה במזרח, הורידו שנות אחריות. שפנים. הלכתי פה על טושיבה שמצא הזדמנות לתת בראש עם דיסקים מסדרת העבודה האגרסיבית, וזה אומר אחריות ל 5 שנים מרגע ההדלקה ואפשרות עבודה ללא מנוחה בכל תקופה זאת. דיסקים מאסיביים, Sata3, זיכרון מטמון מכובד וכמובן ביצועים בהתאם. הבחירה פה בעיקר יושבת על האחריות. נקודת התורפה של הקשיחים מאז ומעולם הייתה הצד המכני, ואחריות כן קובעת כאן!!!

אשמח להציע לך גם אם יש לך אפשרות להוסיף לתקציב דיסק אתחול למערכת בטכנולוגיית SSD המהירה. קרא עליה . לא מחייב.

לגבי כרטיס מסך, הבחירה שלך מצוינת. נשארתי אתה. למי שלא פוחד מ ATI , אני זורם אתו. המקבילה היא GTX560 והמחיר נשאר אותו הדבר. אני חסיד ומשנת 1997 ועד היום נשארתי נאמן ל . אני מכבד את היריב ויודע שכרטיסי המסך שלו מעולים גם כן.

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הקישור שנתת לא עובד...

אתה יכול לרשום את המפרט שביקשת ולהוסיף את השינויים של המוכר?

חנויות אחרות חזרו אליך עם הצעת מחיר?

תיקנתי את הקישור.

וצירפתי קובץ עם השינויים של המוכר.

תודה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...