דרוש מפרט HTPC ב-1.2K (ללא הרדיסק וכונן אופטי) - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דרוש מפרט HTPC ב-1.2K (ללא הרדיסק וכונן אופטי)


ggg456

Recommended Posts

שלום לכולם,

בדקתי את המפרט הראשון של HTPC במדור המפרטים המומלצים ואהבתי מאוד. הבעיה היא שלא מצאתי חנויות שמוכרות את הלוח ASROCK שיש שם...מדובר במפרט הזה: http://hwzone.co.il/specslist/index.php?item=137643&section=293&target=%D7%9E%D7%93%D7%99%D7%94%20%D7%A1%D7%A0%D7%98%D7%A8

אחרי חיפוש בפורום לא מצאתי מפרט שמתאים לתקציב שלי

אני לא צריך כונן אופטי ולא הרדיסק (יש את שניהם..) ואם יש אפשרות למארז ATX גם יש ספק יחסית חדש של ENERMAX 400W (למי שמעונין ללדעת הלוח אם של המחשב הקודם התפגר...)

אני לא צריך צפיה בFHD אלא רק בHD REDAY מכיון שהטלויזיה בסלון אמנם יכולה להגדיר רזולוצית FDH אבל רואים מגעיל...הכי טוב רואים בה ב720P. מצד שני אולי כדאי לקחת משהו שיכול להריץ גם FDH למקרה שנשדרג לטלויזיה טובה יותר..בקיצור אם יש אופציה לשדרוג זה יהיה נחמד מאוד

צריך כרטיס רשת N טוב (אולי עדיף אפילו שנשים על השידה והקליטה תהיה טובה)

אם יש לכם חנות שיש את הASROCK באזור תל אביב (אני מגבעתיים) זה יעזור מאוד...

תודה רבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הבנתי, יש לך גם מארז או שאתה רוצה אחד סטנדרטי ולא HTPC קטן (על מנת שתוכל להתאים לו את הספק)?

בכל מקרה, בת"א יש לך את RSM שמוכרת את הלוח הנ"ל. במפרט הזה כלולים 2GB זיכרון, אמליץ לקחת כבר סטיק אחד של 4GB (המחירים ברצפה). בנוגע לכרטיס רשת, כל כרטיס רשת מחברה מוכרת (כמו TP-LINK/EDIMAX לדוגמא) ב-80~ שקל, בתקן N יספק את הסחורה.

אם מדובר גם על מחשב המיועד לשאר השימושים (מחשב ביתי), ניתן להרכיב מפרט טיפה אחר (במידה ואתה לא צריך USB3, ניתן אף להוזיל).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...