עבור לתוכן

יבואן מסרב לטפל בדיסק קשיח תקול שעודנו באחריות

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

מעקב

למה הכוונה?

  • תגובות 76
  • צפיות 8.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

מעקב.

פורסם

"מעקב"- אנשים רושמים הודעה זאת על מנת לראות עדכונים בנושאים שבהם הם הגיבו בלי לקבל מייל ידוע על כל פיפס קטן בתראד.

פורסם

למה הכוונה?

i_know_youre_listening.png

פורסם

מעקב

פורסם

הדיסק המקורי מדגם WD10EALX

הדגם שהוצע מדגם WD7500AADS

יואב

שלח לו מכתב בדואר רשום, בו אתה מתאר בקצרה את ההתרחשויות, ובו אתה מקציב לו 10 ימים להחליף את הדיסק התקול לפי תנאי האחריות, אחרת תקנה דיסק קשיח דומה ותפנה לתביעות קטנות להחזרת עלות הדיסק + הוצאותיך.

יתעשת ויענה? טוב. לא יענה? הגש תביעה לתביעות קטנות ובקש את תמורת הדיסק הקשיח החדש + סכום סביר עבור הוצאות.

שמור לך העתקים של חוות דעת הטכנאי שהדיסק אינו תקין + כל תכתובת רלוונטית.

פורסם

מעקב

פורסם

מעקב

פורסם

מעקב

פורסם

תביעות קטנות.

בדיוק. בתוספת כמה אלפי שח על הזמן, הטירטור ועוגמת הנפש.

פורסם

כמה אלפי שקלים?

אתה אמור להוכיח בבית משפט את גובה הנזק שנגרם לך,

ובתביעת פיצויים חסרי פרופורציה אתה נתפש כמי שבא להתעשר על חשבון הנתבע ולא כמי שבא לתבוע את נזקיו.

ובעניין אחר:

נמאס כבר מכל הטמבלים עם המעקב.

כל כך קשה לכם ללחוץ על כפתור "יידוע באימייל|"

פורסם

זה לא נובע מכך שאנחנו טמבלים! אתה חצוף שאתה קורא לנו כך.

זה נובע מההרגל שיש בפורומים שונים. שם אין יידוע למייל.

פורסם

אני לא רוצה לסטות מהנושא אבל בכ"ז

אני מניח שלרוב האנשים יש כאן GMAIL מי שלא רוצה שזה "יספים" לו את המייל, שפשוט יפתח תיקייה נפרדת של "מעקב" כך שכל המעקבים יועברו לשם.

פורסם

כמה אלפי שקלים?

אתה אמור להוכיח בבית משפט את גובה הנזק שנגרם לך,

סירוב לתת אחריות על פי חוק, עיקוב של למעלה מחצי שנה, ביזבוז שעות וימים של הלקוח בנסיון להשיג מה שמגיע לו, עוגמת נפש וכו'...

אני אישית הייתי תובע מייד, ואז אין יותר מדי מהנזק שהזכרתי.

כמה? לא יודע כמה שעות הוא בזבז על נסיון להשיג את מה שמגיע לו, אולי אף קנה דיסק קשיח חלופי בינתיים. אבל נגיד 1000 ועד 2500 שח.

בכל מקרה, בית המשפט לא יפסוק שזו תביעה קטרנית, מכיוון שיש כאן עילה. (בהנחה שיש. אני לא מכיר את פרטי המקרה) לכל היותר, הוא יפסוק פחות פיצויים ממה שהלקוח מבקש.

סתם סיפור קצת דומה: חבר קנה מחשב מרשת מאוד מוכרת לפני כ 10 שנים. לאחר חודש, ניתקנו את הדיסק קשיח שלו כדי לחברו אצלי במחשב. במהלך הניתוק, חיבור ה IDE של הכבל, נתלש מהכבל עקב איכותו הירודה של הכבל , והחיבור עצמו נשאר תקוע בדיסק. בנסיון לנתק את החיבור התקוע, נשברה אחת מדפנות הפלסטיק של המחבר בדיסק. (המלבן השחור של חיבור ה IDE בדיסק, דופן צרה שלו נשברה) כמובן, זה לא פגע בדיסק בשום צורה.

בלי שום קשר לזה, לאחר שנתיים יום בהיר אחד מת הדיסק קשיח כמו שדיסקים קשיחים נוטים לעשות. ברשת סירבו לכבד אחריות כי "יש פגיעה פיזית", ומנהל המעבדה אמר לו "תבע אותנו" - הוא עשה בדיוק מה שמנהל המעבדה הציע, ובו במקום הלך לבית המשפט לתביעות קטנות, מילא כתב תביעה בכתב יד, ביקש למסור את התביעה ידנית לנתבעת, חזר לאחר שעה-שעתיים עם התביעה לרשת ומסר להם אותה.

לאחר שעה נוספת הוא החל לקבל טלפונים ממנהל המעבדה, שמוכנים להחליף את הדיסק, כשברקע צעקות של המנהל על מנהל המעבדה. הוא כמובן ביקש את החזר תשלום כתב התביעה, ופיצוי. לבסוף, הם התפשרו על החלפת הדיסק + כרטיס מסך מתנה בשווי 400 שח.

פורסם
  • מחבר

עוד עדכון קטן למי שהיה ספק לגבי ההתנהלות של דטה טק בנושא (ובכלל):

בדיקה מעמיקה יותר של הדיסק החלופי שסופק לי מעלה שמדובר בדיסק משומש עם הציון recertified בקטן על גבי מדבקה.

במילים אחרות - מדובר בדיסק ששוקם במעבדות החברה. דיסקים מסוג זה נמכרים בעולם במחירים נמוכים במיוחד.

אגב, מבדיקה באתר החברה עולה כי מדיניות ההחלפה של WD אינה כוללת מוצרים מחודשים (בניגוד לחברות אחרות).

מדובר ביוזמה מקומית של דטה טק שמתגלה כחברה יצירתית במיוחד.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים