עבור לתוכן

014 מתעלמים מפקס ניתוק

Featured Replies

פורסם

החלטתי להתנתק מ-014 ושלחתי להם פקס דרך נתק, הייתי זמין במהלך שבוע שלם לאחר הפקס וכמובן שאף אחד לא התקשר וגם אף אחד לא ניתק. בהתחלה חשבתי שאני אתקשר ואצעק עליהם ואז אתחנן שינתקו אותי אבל אז קלטתי שתאכלס יש לי אוצר ביד. יש ברשותי העתק מהפקס וחשבתי להגיש תביעה או לפנות לאגודה למען הצרכן או שניהם יחדיו.

אני אשמח לעצות מה השלב הבא שעלי לעשות. במידה ואני מגיש תביעה אני יכול לעשות זאת לבד או שכדאי להתייעץ עם עורך דין?

האבסורד שאני איתם תקופה ארוכה מאוד ומעולם לא היה לי מילה רעה עליהם ותמיד המלצתי עליהם ועכשיו הם מחקו לי את כל הטעם הטוב שנשאר מהם

פורסם

אם הם לא ניתקו אותך תוך 3 ימים אתה יכול לתבוע פיצויים של עד 10 אלף שקל ללא הוכחת נזק.

פורסם
  • מחבר

את זה אני יודע, אני פשוט לא יודע מה אני צריך לעשות עשיו כדי גם לחסוך בזמן וגם לסיים את הסיפור מהר.

לשלוח להם מכתב בדואר רשום "אזהרה לפני תביעה" או ישר להגיש תביעה?

פורסם

אם אתה רוצה כסף, אז ישר תתבע. לא מובטח שתנצח, אבל יש סיכוי (ויש סיכוי שגם יציעו לך פשרה הולמת).

פורסם

לפותח השרשור : אין לך אוצר ביד, אתה יכול אמנם לתבוע - כי בשביל לתבוע לא צריך בסיס, רק בשביל לזכות צריך בסיס - אבל אין לך על מה, ואין דבר כזה "האגודה למען הצרכן".

לג'אברווק : כאמור, לתבוע תמיד אפשר, גם בלי עילה. לצערך, מה שכתבת אינו עילה חוקית.

ל QttP : אנא קרא את הכתוב למטה ואל תמליץ להבא המלצה שכזו. אם הוא יישם אותה, סיכוי סביר שגם יצטרך לשלם הוצאות לנתבעים.

ועכשיו נחזור לפותח השרשור :

- הם חייבים לנתק אותך תוך 3 ימים. אבל אם לא עשו זאת, אין לך כל סנקציה מעשית שאתה יכול לנקוט.

- אסור להם לחייב אותך על תקופה שמעבר ל 3 הימים שאחרי הודעת הניתוק. במידה ויעשו כן, אז. *ורק אז* תוכל לתבוע מהם פיצוי של 10,000 ש'ח כפיצוי לדוגמא, ללא צורך בהוכחת נזק (ראה סעיף 31א. ל"חוק הגנת הצרכן") וכמובן גם נזקים כספיים אחרים אם נגרמו לך. כדי שתהיה זכאי לתבוע זאת תצטרך להוכיח שדרשת את הניתוק בכתב - בדוק כבר עכשיו שיש לך העתק של הפקס שנשלח אליהם, עם מועד המשלוח ואשור שהתקבל בצד השני. אם אין לך, שכח מתביעה. בנוסף - בדוק שהפקס נשלח לפקס הנכון.

שים לב שרוב הספקים מחייבים בדיעבד, ולכן בהחלט סביר שיהיה חיוב חוקי בחודש הבא. בדוק על מה הוא לפני שאתה רץ לתבוע.

בינתיים, אל תבנה על 10,000 הש'ח האלה יותר מדי (ושים לב שגם אם תתבע, השופט אינו מחויב להעניק לך את כל הסכום).

פורסם

גם אני שלחתי להם פקס דרך נתק ולא שמעתי מהם.

זה היה לפני חודשיים בערך.

פורסם

גם אני שלחתי לפני חודש... התקשרתי אחרי שבוע ואמרו שלא מצוין במערכת שביקשתי להתנתק... בכל מקרה בסופו של דבר התנתקתי דרך הטלפון.

מוזר שהם מתעלמים ככה שוב ושוב... שיטת מצליח...

פורסם

אם אתה ממש רוצה להתנתק תתקשר אליהם ותבדוק את מצב החשבון ואם הם קיבלו פקס על ניתוק. יש סיכוי שהם יתחננו שלא תעזוב אותם אז תגיד להם משהו אמין כמו - "יש לי כבר חשבון בספק X אין לי סיבה לשלם לשני ספקיות" ו "אתם חושבים שיהיה לי קל כלכך להתנתק מהם אם גם אתם עושים לי בעיות". אז הם בטח ינסו להשוות מחיר וסיפורים. עדיין 014 לא יורדים מ30 שקל לכל מהירות . אם אני זוכר נכון הם סיפרו לי על כל מני הטבות שנתנו לי אבל אני לא זוכר אצל מי זה היה. כבר התקשרתי אליהם פעמיים באיזה 10 ימים כדי להוריד אותם למחיר נורמאלי אז כבר שמעתי מהם הרבה סיפורים. לרוב לא לוקח הרבה זמן עד שהם נותנים הצעה נורמאלים של 30 שקל לכל מהירות. זה כבר הפך לדרך פעולה סטנדרטית מולם. אם אתם באמת רוצה להתנתק רוב הסיכויים שינתקו אותך עם פחות בילבולי מוח מאשר 013 . לי בילבלו את המוח איזה 10 דקות - בערך הזמן שלקחתי לצאת מהעיר. הציעו לי להקפיא ואמרתי להם אין סיכוי כי זה מתכון להפתעה בחשבון כרטיס האשראי ובסוף ניתקו אותי. וכל זה עם פקס מנתק שרשום שם לא לפנות אלי משימור לקוחות . :screwy:

פורסם

גם לי היה אותו סיפור איתם.

3 פקסים לא עזרו.

וגם אחרי שחזרו אלי ושאלו למה אני רוצה להתנתק, ואמרו שינתקו אותי, אחרי 10 ימים בדקתי ומסתבר שלא ניתקו.

ביקשתי שוב שינתקו מיד, ושוב לא ניתקו.

רק בפעם השלישית שדיברתי עם נציגה, אולי 3 שבועות אחרי ששלחתי את הפקס הראשון + בקשה להתנתק בטלפון, סוף סוף ניתקו אותי.

וכל זה כי גבו ממני מחיר גבוה יותר ממה שסיכמו איתי, וגם אחרי שהסכמתי להישאר וסיכמו איתי מחיר חדש, שוב גבו ממני יותר ממה שסיכמו איתי.

וגם אחרי כל הסיפור הזה שכבר כן ניתקו אותי, גבו ממני על אותם שלושה שבועות שמשכו אותי בהתעלמות ושקרים.

014 הם השטן.

פורסם

^

צודק לגמרי, גם איתי סיכמו מחיר אבל לא נתנו אותו בסוף... אני לא יכול לסבול יחס כזה מחברה ואני כנראה יתנתק מהם בקרוב... אותו דבר עשו לי גם פלאפון הנוכלים.

פורסם

איך אתם מצליחים להסתבך... התנתקתי משני חשבונות של 014 בעבר, ובשני המקרים אחרי שאמרתי בטלפון את ה"לא" הסופי לנציגי שימור הלקוחות, אחרי 10 דקות החשבון כבר לא היה פעיל.

פורסם

אולי זה תלוי על מי אתה נופל.

אולי זה עניין של תקופות והנחיות מגבוה בעלי שיקולים אסטרטגים.

פורסם

היי Symbore,

ראשית שים לב שאנו מחייבים בשיטת +30, כלומר חודש לאחר השימוש אתה תראה החיוב.

על מנת לבדוק אם הפקס התקבל ואם נותקת,

אנא צור קשר בהודעה פרטית או במייל שבחתימה שלי עם הפרטים הבאים:

שם מלא, שם משתמש בבזק בינלאומי, מספר טלפון ושעות נוחות לחזרה.

לוטם

פורסם
  • מחבר

אדיר, אדיר, פשוט אדיר.

התקשרה בחורה נחמדה בשם שני למספר של אבא שלי (הוא מנוי על החשבון) ושאלה אם הכל בסדר ואנו מרוצים מבזק

הוא העביר אותה אלי בגלל שמיהר לעבודה ואישר לי לעשות כל פעולה עם החשבון.

היא לא הסכימה לדבר איתי אלא רק עם אבא, אבא אמר שהוא רוצה להתנתק מהכל ולא מוכן לשמוע שום דבר.

אז היא אמרה תמתין על הקו נעביר אותך לנציג דובר רוסית שיסביר לך מה אתה עושה עכשיו, הוא השתגע מזה (העברית שלו מצויינת ובטח שהוא לא סנילי בן 100 שלא יכול לתפקד).

היו צעקות, היו איומים, בסופו של דבר היא שמה אותו על ממתינה ואז השיחה "התנתקה"

היא עדיין לא חזרה אליו ואני חושב שלא תחזור אליו. המזל כמובן שהשיחה הוקלטה :)

לוטם תודה לך, אני אשלח לך הודעה לאחר שאדבר עם אבא ונחליט האם לעשות זאת מולכם או בהתערבות משפטית, אבא שלי פחות סובלני ממני ואינו אוהב שמשחקים איתו

פורסם

וואלה אני מקווה שתצליח :yelclap:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים