שאלה כללית הנוגע למפרטי HTPC - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה כללית הנוגע למפרטי HTPC


stojakovic

Recommended Posts

דבר ראשון עד כמה כרטיס מסך משמעותי למערכת כזו, אם בכלל.. אני יודע שהרצת סרטים ברוב התוכנות לוקחת את כח העיבוד מהמעבד אבל מערכת כזו שמחוברת לטלוויזיה 1080P באמת מסתדרת ללא כח עיבוד נוסף?

וזה מוביל אותי לשאלה הבאה- האידיאל הוא לחבר את המערכת בכבל ... (זה נכון בכלל?!) אם כן, עד כמה האוטפוט איכותי מהלוח אם המסכן הזה?! (או שזה בכלל לא קשור ואני יוצא דביל...)

בהנחה שכרטיס מסך לא משמעותי, עד כמה המעבד משמעותי? בעוד שהמעבדים הולכים ומתפתחים סטנדרט הHD נשאר כמו שהוא. אם מעבד ישן וזול יכול לקודד סרטי HD בצורה טובה, משתלם בכלל להכניס טכנולוגיה חדשה למערכות כאלו?

ושאלה אחרונה ולאו דווקא מדעית אלא יותר אישית- חוץ מהרצת סרטים כמובן איזה עוד שימושים ריאליים ניתן לעשות עם מערכת שמחוברת לטלוויזיה?

תודה ולילה טוב!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל ברוך הבה לעולם הHTPC, הבעבד ברוב המקרים לא ממש משנה, יש מערכות מבוססות על מעבד וכרטיס מסך ION שזה תכלס 9400 של על המעבד עצמו, הם מריצים 1080 ללא כל בעיה, לא סגור על BD מלא, אבל RIP יריץ על בטוח, הבעיה היא שהם חלשים מידי לפעולות אחרות חוץ מהרצת ,

אתה יכול לקנות נגיד מעבד i3 SB או IB, שהם כולם כוללים כרטיס מסך מובנה, ומספיק טובים לשימושים אחרים.

לגבי שימושים נוספים: אתה יכול להשתמש במחשב כספריית המוזיקה שלך, יכול לרכוש מעבד ללא כרטיס מסך מבונה, ולקנות כרטיס מסך חזק למשחקים ובעצם להשתמש במחשב גם כמכונת משחקים לכל דבר :xyxthumbs:

*אם אתה לא צריך משחקים, אז מעבד אם כרטיס מסך מובנה יספיק, מה שכן ,על תכך מעבד חלש מידי,

לא כל תוכנה משתמשת בהעצת חומרה, אז עדיף מעבד שייכול בעצמו להחזיק 1080.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...