עברתי לVDSL 20 מגה+בזב"ל, צריך עזרה בנושא הפינגים.. - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עברתי לVDSL 20 מגה+בזב"ל, צריך עזרה בנושא הפינגים..


A.Z.P

Recommended Posts

היי לכולם,

בשעה טובה סוף סוף סיימתי עם סיוט השידרוג ל20 מגה ועכשיו ציפיתי כ"כ לשינוי הפינגים שבא לטובה, אך לצערי השינוי שהתקבל הוא בדיוק הבדל של 10ms של ההופ הראשון (6-7ms במקום 16-18) ולא יותר מכך. ביצעתי בדיקות בsmoothping ובspeedtest כאשר הבדיקות החשובות לי הן ללונדון, פרנקפורט וניו יורק והתוצאות שהתקבלו הן 70 ללונדון 62 לפרנקפורט ו146 לניו יורק. נראה שיש הבדל של בערך 20ms ממה שאנשים אחרים קיבלו ופירסמו בעבר ולכן השאלה שלי האם מישהו יודע איפה ההבדל ומה אפשר לעשות בשביל לשפר אותם יותר?

אני נמצא בבזב"ל+גיימר עם ראוטר D-LINK 6740. דיברתי עם לגבי rate adaptive ונאמר לי שלא ניתן להגדיר את זה קבוע במידה ואין בעיה בקו, מאחר וגם ככה המערכת תשנה את זה לאחר תקופה מסוימת, השאלה היא האם שם טמון ההבדל או שזה בכלל לא ישנה? מה אתם אמרתם בשביל שיעדכנו לכם את זה?

תודה מראש לעוזרים :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פינגים אחרים כן, אבל הפרש של 20ms נראה לי קצת מוזר, במיוחד שזה לא איזה משתמש אחד שהציג תוצאות שכאלו אלא די הרבה אם זכור לי נכון.

אולי מישהו אחר ידע לתת לנו תשובה קצת יותר מבוססת למה זה קורה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן אבל זה לא ממש המקרה פה mesa מאחר ולהופ הראשון אני מקבל 7ms וגם אם הייתי מקבל 0ms, מה שאף אחד לא מקבל, עדיין זה לא מסביר הפרש של 20ms ביני לבין משתמשים אחרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה נכון שיש אנשים שמקבלים בהופ הראשון רק כמה MS בודדים ,אבל אני לא מבין איך זה מביא אותך להפרש של 20MS ,הבעיה אצלך אולי לא קשורה לזה ,כי בהופ הראשון אתה כן מקבל פינג נמוך אז כנראה ההבדל שאתה מדבר עליו (שלא ממש הסברת על פי מה בדקת את ההבדל) מגיע מהספק ולא תלוי בתשתית ..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

davkl95 אני לא מצליח להבין מה אתה קראת לעומת מה שאני כתבתי :s05:

פתחתי תדיון הזה כי רציתי עזרה מאנשים שמבינים בנושא לגבי מדוע יש הבדל בין התוצאות שמתקבלות אצלי (כמו שציינתי לפי בדיקות בSPEEDTEST ובSMOOTHPING) לבין מה שאנשים עם VDSL+בזב"ל פירסמו כאשר הכבל החדש החל לפעול. לא רשמתי בשום מקום שהסיבה היחידה לכך היא הRATE ADAPTIVE או הפינג בהופ הראשון או כל דבר אחר שכזה לצורך העניין, פשוט נתתי את הנתונים בשביל שמי שמבין בנושא יוכל לעזור לי למצוא איפה טמון ההבדל. מקווה שעכשיו זה ברור לך יותר ולמי שירצה ויכול לעזור בנושא :xyxthumbs:

אגב נציג מהטכני של העלה השערה שאולי הניתוב בבזב"ל שונה לאנשים שנמצאים בRATE ADAPTIVE ושם טמון ההבדל. האם יכול להיות דבר שכזה?

וmishax1 האם תוכל לחלוק איתי למה העבירו אותך לrate adaptive והאם מה שהנציג אמר לי לגבי מסלול שכזה (לגבי האפשרות לעדכן אותו רק זמנית) נכונה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב אז מצאתי את הדיון שעליו אני מבסס תהבדל בין החיבור שלי למה שציפיתי וההבדלים בחלקם קצת יותר קטנים ממה שחשבתי, אבל עדיין הבדלים די גדולים. לונדון:55-58 שאצלי זה 70-72, פרנקפורט:45-47 כשאצלי זה 60-62 ופריז:59-61 כשאצלי זה 74. אולי דברים השתנו מאז?

האמת גם שחשבתי שהיו יותר אנשים שביצעו את הבדיקות האלו בזמנו ובסוף אני רואה רק 3 אנשים שקיבלו את התוצאות הללו בדיון ההוא (אחד מהם זה שלמה שהוא לא נחשב ;) ). למישהו יש תשובה אולי מה גורם להפרשים?

זה הדיון אגב http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=524198.50 עמודים 6-9.

תודה :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעניין ,כשבזק בינלאומי כבר הניחה את הכבל התת ימי ההיתי כבר בהוט עם 12 מגה באותו הזמן ,ההיתי מקבל לפרקפורט בסביבות ה50-55 , ללונדון ראיתי כמה פעמים 60-70 לפריז אני כבר לא זוכר ... כרגע אני בכלל בהוטנט עם 100 מגה ומקבל לפרפוקט 60-65 ,לפריז ולונדון בסביבות ה80 .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שם בדקתי mishax, והתוצאות הן (כרגע לאחר שהורדתי את הגיימר):

לונדון 71

פרנקפורט 65

פריז 71

את התוצאות עם הגיימר זה מה שהיה בהודעות הקודמות כאשר אין באמת הבדל חוץ מלפרנקפורט שלשם זה היה 60.

ההופ הראשון לתשתית אכן 7ms ואין לי על היוזר שום דבר חוץ מזה מהדברים שציינת.

אצלך גם יחסית זה לא הכי נמוך כמו שראיתי שהיה 47 לפרנקפורט ו55 ללונדון

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע לגבי פרנקפורט אני פשוט אומר לך לפי התוצאות שקיבלו שלמה ועוד בחור בדיון ההוא ששמתי לינק אליו. אגב גם לך היו תוצאות יפות שם לשרתים בגרמניה אם זכור לי נכון 53 ככה? תכלס אנגליה הכי חשוב לי ככה שאם לשם אני אקבל פחות מ60 אני אהיה מרוצה :)

הDG הוא 212.179.37.1 והאייפי 79.1xx.2xx.136.

אני אבקש מהם יוזר לבדיקה כמו שאמרת נראה אולי זה ישנה משהו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...