ספק כח ל3930K - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ספק כח ל3930K


Yaron-Cohen

Recommended Posts

  • תגובות 44
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אתה מודע לזה שזה טעות פאטלית לקנות את הספק כח הזה ? ממש ממש לא שווה.

כל הדגמים שמעליו, ה- X-560 ומעלה, הם FANLESS בדיוק אותו דבר ! אמנם לא בכל עומס אבל 90% מהזמן המאוורר לא מסתובב.

X-560 עולה פחות מהספק הזה ולכן זה טעות לקנות את ה- 460.

מקווה שלא קנית. :nono:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בגלל שאני מרכיב מערכת נורא דומה לשלו אני מצטרף לשאלה, במה ה-x series טובים יותר מה S12II שהם עולים כמעט כפול בהספקים דומים?

נצילות 80 פלוס "גולד" שזה אומר הרבה, זה מעיד שהספק מיוצר מחלקים מאד איכותיים, למעשה זה ה top of the line של סיסוניק, וזה גם מה שאתה מקבל בספקי כח הכי יקרים של קורסייר. תקנו אותי אם אני טועה אבל מה שהבנתי פחות או יותר לגבי הקטע הנוסף עם נצילות "גולד" זה שלעומת נצילות 80 פלוס רגילה שמבטיחה שההספק שרשום על הספק כח זה אכן ההספק בפועל, היא בעצם נותנת ערך "מוסף" כי לא רק שאתה תקבל בוודאות את ההספק שרשום ע"ג הספק, אתה תקבל יותר מזה! ולכן אתה משלם אקסטרה.

דבר נוסף לא פחות חשוב זה הקטע שהספק כח הזה מודולרי לחלוטין. כלומר כל הכבלים שלו נתיקים, אין צמה קבועה שיוצאת מהספק כח ויש לזה המון יתרונות. קודם כל, כבל שאתה לא צריך יושב מחוץ למארז ואז בעצם אתה לא צריך להתעסק עם "חבילות" של כבלים שיוצאים מהספק ואין להם שימוש. אתה מחבר *רק* מה שצריך. יתרון נוסף שיש לך זה מה שנקרא sleeving (תעיף מבט בגוגל אם אתה לא מכיר את המונח) ובעצם האופציה להתאים כבלים ספיציפיים למערכת שלך באורכים שאתה רוצה, במידה ואתה מתכנן מערכת מותאמת אישית עד הסוף.

הנה קצר שממחיש את היתרון של ספק כח מודולרי:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^אתה טועה. נצילות זה היחס שבין צריכת החשמל שהספק לוקח מהקיר להספק שוא מספק למחשב בפועל.

תקן 80+ מעיד על כך שבכל הספק הנצילות היא לפחות 80%. ברונז, סילבר, גולד, טיטניום, פלטינום הם בסה"כ דרגות שונות של נצילות.

אתה יכול לחפש בגוגל כמה אחוז נצילות מוגדר לכל מתכת :)

בפועל זה בסה"כ מעיד על צריכת חשמל. ספק נציל יותר מבזבז פחות חשמל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחלה, אז אני אנסח את זה אחרת. בסיסוניק לפחות, שאתה קונה ספק כח שלהם עם נצילות 80 גולד, סיכוי גדול שאתה תקבל יותר מהערך המוצהר בגלל איכות החלקים שהם שמים. כמו הדוגמא עם X-560 שכבר חזרתי עליה בפעם המי יודע כמה חחח.. ושוב אני לא יודע עד כמה אפשר להתבסס על זה אבל לפי הביקורת של hardware secrets שנדמה לי שהיא אמינה (אני לא רואה סיבה שלא) ה- X-560 נכבה באופן אוטומטי אם מנסים למשוך יותר מ- 730W, כלומר, זה ממש לא ספק של 560W, אלא הרבה יותר מזה. לא בטוח שזה ככה בשאר הדגמים בסדרה אבל הייתי מהמר שכן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...