שאלות עם Lumia 800 & Windows Phone - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלות עם Lumia 800 & Windows Phone


idofr

Recommended Posts

שלום לכולם,

קודם כל, למישהו יש את המכשיר? מישהו יכול לחוות עליו דעה?

דבר שני, כשיציא WP8 האם אני יוכל לעדכן או שזה יהיה בלאגן\בלתי אפשרי?

3. למישהו יש מושג אם כאשר יצאו מקשים בעברית אני יוכל להתקין אותם?

ראיתי את המכשיר פה בכמה מקומות בקצת מעל 300 אירו והוא ניראה ממש נחמד ולא יקר, די בא לי עליו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה, היום אני עם הC7 ככה שהגודל הוא לא בעיה, אני מהסוג שמעדיף מכשיר נוח שנכנס לכל כיס על פני מכשירים כמו האייפון או הגלאקסי למיניהם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יכול להמליץ על קניית מכשיר WP7 למשתמשים ישראליים, אלא אם הם ממש הרפתקנים ומוכנים לפשרות קשות.

WP7 היא מערכת לא נפוצה במיוחד ואין לה קהילת פיתוח גדולה. מספר האפליקציות בחנות האפליקציות שלה נמוך משמעותית מאשר באנדרואיד או ב-. למערכת היו הרבה מחלות ילדות ובאופן כללי היא די פיגרה אחרי המערכות הגדולות. עד לעדכון האחרון לא הייתה אפשרות אפילו לעשות קופי-פייסט. המערכת לא תומכת בעברית בשום צורה- אין תפריטים בעברית, אי אפשר לכתוב בעברית ולא כלום (אולי חוץ מקריאת עברית באינטרנט). האם אתה מוכן לקנות מכשיר ללא עברית ועם בעיות פוטנציליות שונות? מייקרוסופט מנסה בכל כוחה לדחוף את המערכת קדימה, אך ללא הצלחה יתרה. ייתכן ולמערכת אין עתיד, וזה עוד שיקול חשוב. עם זאת, גם אנדרואיד נראתה בהתחלה כמערכת בעייתית ללא עתיד, והיום- היא המערכת הנפוצה בעולם.

למערכת תתווסף תמיכה מלאה בעברית (ובסך הכל 127 שפות או משהו כזה) כנראה בחודשי הקיץ, ואז גם יושקו המכשירים באופן רשמי גם בישראל.

קודם כל, אין Phone 8, אלא רק 8. האם היא תרוץ על סמארטפונים? מי יודע? האם תהיה מערכת אחרת לסמארטפונים? האם יהיה אפשר לשדרג? אף אחד לא יודע. למיטב הבנתי, מייקרוסופט מתכננת להשאיר הפרדה בין ווינדואוס 8 לטאבלטים ולמחשבים לבין המערכות הסלולריות, לפחות בנתיים.

מקשים בעברית? מקלדת? אם המקלדת תצא כאפליקצייה בחנות האפליקציות- סביר להניח שתוכל להתקין אותה. אם היא תצא כעדכון מערכת, סביר להניח שיהיה אפשר לשדרג, אם כי כבר היו דברים מעולם. שוב, אין לדעת.

אם התלהבת מהעיצוב ומחוויית השימוש של המכשיר, שווה לך לשקול מכשיר ולאנצ'ר שמדמה WP7, יש בשפע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...