פורסם 2012 באפריל 113 שנים שים לב, שמוצר שהתקלקל תוך 14 יום מתאריך הרכישה, אתה יכול להחזיר ולבטל עסקה ולקבל את כספך בצורה מלאה.(מדובר על מוצר שהתקלקל לכל מי שקרא מהר מידי, ועל כך החוק קיים עוד לפני חוק ההחזר מוצר שנכנס לתוקף שנה שעברה)
פורסם 2012 באפריל 113 שנים מחבר תודה רבה על התגובות שלכם.עידכון/שאלה.אוקיי, אז התקשרתי אליהם ביום חמישי, הסברתי לבחורצ'יק שעובד שם את כל המצב ואת מה שאני מבקש, והוא אמר שידבר עם המנהל או הבעלים שלו ויחזור אלי. אני מניח שזה לוקח מספר ימים (שישי-שבת הרי לא נחשב) אז אני לא לוחץ.עכשיו קרה דבר כזה, אתמול חזרתי בערב למחשב הדלקתי אותו שוב ולקח לי כמה דקות לגלות שהקו האדום הזה- נעלם. נשאר רק פיקסל שרוף אחד שסימן מקודם את תחילת הקו. אני חושב שזה פיקסל/ים שרוף/ים שכן א.הנקודה השחורה הקטנה הזו נמצאת בדיוק במקום שבו התחיל הקו. ב. העברתי כל מיני תמונות וצבעים שונים וניסיתי לנקות את המסך ולא נדמה לי שזה לכלוך, אני חושב שזה מבפנים.יש לי עדיין את התמונה שצילמתי בשביל הנציג שרות של DELL.זה ככה כבר יום שלם, המסך כבר כובה והודלק מספר פעמים. מקווה שזה ימשיך.האם א. אתם עדיין מציעים להחליף את המסך? מבחינה טכנית. כי ברור שאני מאוד מעדיף לא להיכנס לטירחה הזו, אבל אם יש סיכוי מוגבר שבמסך יופיעו עוד בעיות בעתיד אני כמובן לא רוצה מסך בעייתי (שאז כבר רק אחריות של DELL תהיה מעורבת).ב. מבחינת עילה, אני מניח שעדיין יש לי את הזכות לבקש להחליף, נכון?נ.ב ברוס לי, שניה, הם עדיין לא דחו אותי. בפעם הראשונה כשהתקשרתי אמרתי שיש לי בעיה של פס אדום במסך שקניתי מהם, אם הוא יכול לעזור לי, ומה עלי לעשות? וכשהבחור שאל אותי איזה מסך, אמרתי לו את הדגם ואז הוא אמר שזה לא הם אלא להתקשר לDELL ונתן לי טלפון להתקשרות.כלומר ענייני אחריות והחלפת מסך- עוד לא היו אפילו שמץ מהם בראש שלי, רק רציתי שהבעיה תיעלם. חשבתי שאולי זה משהו שניתן לפתור דרך הטלפון (במדריך של DELL רשום שיש להם טכנאים בטלפון שפותרים דברים). אולי ענין רגיל ופעוט של הגדרות או משהו כזה....כך שזה לא היה מקרה שהתעמתתי איתם והם התנערו מאחריות, מעולם לא היו לי בעיות במסכים ולכן אני לא ממש יודע מה אני צריך לעשות, ניסיתי קודם ללכת במסלול הקל שכבר הניחו בשבילי.
פורסם 2012 באפריל 113 שנים שים לב, שמוצר שהתקלקל תוך 14 יום מתאריך הרכישה, אתה יכול להחזיר ולבטל עסקה ולקבל את כספך בצורה מלאה.(מדובר על מוצר שהתקלקל לכל מי שקרא מהר מידי, ועל כך החוק קיים עוד לפני חוק ההחזר מוצר שנכנס לתוקף שנה שעברה)מוכן לתת הפניה לחוק הוותיק והלא קיים כלל הזה ?
פורסם 2012 באפריל 113 שנים לא יודע אם זה DELL אן החנות שאחאית לצעד המדהים הזהלא ברור לי למה זה כ"כ מדהים אותך... זה הפעולה ההגיונית היחידה שניתנת ומצופה גם מהחנות וגם מהיבואן.כל פעולה אחרת, פחותה, כנראה ראויה לגנאי.
פורסם 2012 באפריל 113 שנים עם כל הכבוד פה לקיריל על התגובהלמרות שהחנות המועדפת עליי היא TMS והמחשב האחרון שלי נקנה משם, זה לא מתקבל על הדעת !זאת שיא החוצפה, למה שאתה בתור לקוח ששילם סכום נכבד של כסף עבור מוצר 100% חדש צריך אחרי כמה ימים לשבור את הראש ולרדוף אחריהם???ש TMS יעשו את זה, תבקש את הכסף שלך חזרה במידה והם לא רוצים להביא לך מוצר 101% חדשמה זה השטויות האלה מסך מחודש ??? ? לא מדובר פה בכמה חודשים של שימוש ולא בכמה שנים של שימושכולה פא***ג כמה ימיםאני לא הייתי מתפשר אפילו על כלום, או החזר כספי מלא או מסך חדש. מקווה בהחלט בשבילך ש TMS יתעוררו ויעשו צעד לקראתך לפתור את הסיפור הזה לפני שיתעוררו פה תגובות לא רצויותבמידה ולא תחזיר להם את המסך !! תבקש החזר מלא
פורסם 2012 באפריל 213 שנים מוכן לתת הפניה לחוק הוותיק והלא קיים כלל הזה ?לא מצאתי את לשון החוק עצמו בשעה כה מוקדמת ולחוצה, אך הנה עדות:http://www.wisebuy.co.il/articlepage.aspx?aid=468&pcatid=498ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה: במקרה כזה על המוכר להחזיר לצרכן את כספו בתוך 14 יום מיום קבלת ההודעה. במקרה כזה לא חלים דמי ביטול ואם הצרכן כבר קיבל את המוצר, על המוכר לבוא ולאספו מהמקום שבו נמסר.
פורסם 2012 באפריל 313 שנים אני מצאתי את זהhttp://oknesset.org/bill/3243/ זו רק הצעה שכתוב שנפלה בקריאה טרומית.אולי זה לא מעודכן והיא כן עברה.
פורסם 2012 באפריל 313 שנים ואם נקצר את התגובות של שניכם - אין חוק כזה. רצוי לא להטעות.(וכדי להבהיר - "צייד" שים לב ראשית "וויזביי" לא מחוקקים חוקים, אבל גם אם נתייחס לקטע שהבאת, שים לב שזה רק קטע. אם תקרא למעלה יותר, תראה שקודם כל, יש לתת לספק הזדמנות לקתן את הפגם או אי ההתאמה. ורק אם לא צלח אזי. קוראים לזה "חוק המכר".).
פורסם 2012 באפריל 313 שנים ואם כבר נכנסתי לכאן ....אזי :לפי "חוק המכר" יש לתת לספק הזדמנות לתקן מוצר מקולקל.לפי "תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה)" מסך כזה הוא מוצר שחובה לתת עליו שנה אחריות, שבמהלכה אם התגלה פגם במוצר יש לתת לספק לתקנו. במידה ולא הצליח לתקנו - *אזי הוא חייב להחליפו בחדש* (או שיחזיר את מה ששולם על המוצר). לא במשוחזר. לא במשופץ. אלא בחדש. סעיף 6(ג) בתקנות הנ'ל.
פורסם 2012 באפריל 313 שנים עם כל הכבוד פה לקיריל על התגובהלמרות שהחנות המועדפת עליי היא TMS והמחשב האחרון שלי נקנה משם, זה לא מתקבל על הדעת !זאת שיא החוצפה, למה שאתה בתור לקוח ששילם סכום נכבד של כסף עבור מוצר 100% חדש צריך אחרי כמה ימים לשבור את הראש ולרדוף אחריהם???ש TMS יעשו את זה, תבקש את הכסף שלך חזרה במידה והם לא רוצים להביא לך מוצר 101% חדשמה זה השטויות האלה מסך מחודש ??? ? לא מדובר פה בכמה חודשים של שימוש ולא בכמה שנים של שימושכולה פא***ג כמה ימיםאני לא הייתי מתפשר אפילו על כלום, או החזר כספי מלא או מסך חדש. מקווה בהחלט בשבילך ש TMS יתעוררו ויעשו צעד לקראתך לפתור את הסיפור הזה לפני שיתעוררו פה תגובות לא רצויותבמידה ולא תחזיר להם את המסך !! תבקש החזר מלאמחזק! מה זה קשור למימוש אחריות בכלל? ברור שהמסך שסופק ללקוח תקול, אין כאן עניין של מימוש אחריות.החנות צריכה להחליף ושהיא תשבור את הראש מול היבואן.גם אני קניתי את מחשבי האחרון ב-TMS (כולל מסך של Dell), וזו תעודת עניות מצערת מאוד.
פורסם 2012 באפריל 313 שנים חדש או לא חדש, החוק במפורש מאפשר לספק לתקן את המוצר. הדרישה היא לחלקי חילוף חדשים ומקוריים, לא להחלפת המוצר בחדש.לא נחמד, אבל זה החוק.
פורסם 2012 באפריל 313 שנים לא הבנתי למה אתה מתכוון.יהיה שירותי מאוד מצידם להחליף. לפי החוק הם לא חייבים.
פורסם 2012 באפריל 313 שנים ש TMS ישברו את הראש מול היבואן\ היצרן \ אובמהמי שבא להםאבל שיחזירו ללקוח מסך תקין \ חלקים חדשים מקוריים \ ומה שאומר החוקלמה הלקוח צריך להתרוצץ בין כל הבולשיט הזה ?דעתי האישית, מבטל את העיסקה.. לא שווה את הכאב ראש אפילו אם יקחו מעט אחוזים מהעיסקה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.