פורסם 2012 במרץ 1213 שנים בהמשך לדיון:http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=526046.0 בעיה קצת שונה.הגעתי לחנות לפני כשמונה ימים. ביקשתי שיבדקו לי את המכשיר Playstation3 SLIM (שנקנה בדצמבר האחרון) בטענה שחלק מהמשחקים נתקעים. המכשיר פשוט נתקע, וכשאני לוחץ quit game, הקונסולה עושה restart בליווי שלוש ביפים.חיפוש קצר בגוגל הציע לי לעשות בדיקת file system. ואכן, בכל פעם שאני בודק את קבצי המערכת, המכשיר מוצא אותם פגומים, מתקן, אבל הבעיה לא נעלמת. בדיקות חוזרות מביאות את אותה הבעיה - קבצי המערכת פגומים. ניסיתי לפרמט את ההארד דיסק, אבל זה לא עזר. מקור בגוגל גם אמר לי שקבצי מערכת לא בהכרח קשורים לדיסק הקשיח.התחלתי להסביר את הבעיה לבנאדם במעבדה, הוא קטע אותי באמצע, ואמר לי שיבדוק את הקונסולה.שאלתי מתי לבוא, והוא אמר לי שיצרו איתי קשר בימים הקרובים, מקסימום שבוע.אף אחד לא חזר אלי. צלצלתי לאחר ארבע ימים, אמרו לי המכשיר עדיין בהרצה. שאלתי מה הכוונה, אמרו לי שמריצים משחקים עד שהמשחק נתקע.חיכיתי עוד שלוש ימים, ולאחר שהשבוע נגמר, צלצלתי שוב לחנות. אמרו לי שהמכשיר עדיין בהרצה.דיברתי עם נציג שירות לקוחות, כי הטלפון במעבדה שלהם אף פעם לא עונה.הסברתי לנציג החנות, שאת הבעיה אפשר לראות תוך מספר דקות, עם הבדיקה שהרצתי כשהמכשיר היה אצלי בבית. הוא בטענה אמר לי שהוא לא יכול לעזור לי, ושהוא ידבר עם המעבדה, ושיחזרו אלי היום או מחר.עברו 24 שעות, אף אחד לא חזר אלי.אני רואה שהעניין הזה לא מתקדם לשום מקום. הם מצידם פשוט מדליקים את המכשיר במשך שבוע ומריצים איזשהו משחק במקום באמת לבדוק את המכשיר לעומק. כאמור, לא כל המשחקים נתקעו (נתקעו אצלי בבית רק משחקים מסוימים, כמו god of war, killzone, uncharted3), ויכול להיות מצב שהם יתקשרו אלי בעוד כמה ימים ויגידו שהכל בסדר (יבדקו משחק שעבד אצלי בבית בלי בעיות). איך אני אוכיח להם שבאמת יש בעיה?וגם אם יחליפו לי את ההארד דיסק, מה עם כל הימים האלה שהם הריצו את הקונסולה וזה פשוט קיצר את אורח החיים שלה סתם?
פורסם 2012 במרץ 1213 שנים מחבר בתעודת האחריות רשום רק שם של החנות ואיך לפנות אליהם. שום אזכור לישפאר.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.