עבור לתוכן

חבילה נעלמה בדואר

Featured Replies

פורסם

ב 11 בפברואר הזמנתי חבילה מBIC

ב 12 היא נשלחה.

לפני כמה ימים קיבלתי בדואר את המכתב שאומר לי לקחת את החבילה מהדואר.

החבילה היא בלי מספר מעקב.

כמה ימים אחרי שקיבלתי את המכתב מהדואר, הלכתי להביא את החבילה.

הם לא מצאו אותה, גם המנהלת חיפשה ולא מצאה אותה.

אמר לי להשאיר מספר טלפון על המכתב שאומר לי לקחת את החבילה, השארתי והלכתי.

באתי יום אחרי כדי לראות מה קורה.

לא מצאו אותה ואמרו שאולי היא נשלחה בחזרה לסין או הגיעה לסניף אחר של הדואר.

מה עושים מכאן?

למי אני פונה?

אני יכול לתבוע מהדואר את כמה שעלתה לי החבילה?

תודה רבה על העזרה.

  • תגובות 198
  • צפיות 26.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

קיבלת מהדואר פתק? זה אומר שהדוור קיבל את החבילה, שלח לך פתק ושלח את החבילה לסניף הדואר שלך.

או שאכן הם התרשלו ואיבדו את החבילה, או שהדוור שלח את זה בטעות לסניף אחר.

פורסם
  • מחבר

יכול להיות

החבילה בלי מספר מעקב - מבחינת הדואר אם אין לך מספר מעקב אתה יכול ללכת קיבינימט.

מה עושים?

פורסם
  • מחבר

הפנו אותי לתלונות הציבור של האזור שלי.

נדבר איתם מחר.

יש סיכוי שהחבילה חזרה לסין?

פורסם

קרה לי כמה פעמים, או שהחבילה נשלחה לסניף אחר, או שהחבילה נמצאת בסניף ולא מוצאים.

מניסיוני לאחר כשבוע - שבועיים קיבלתי הודעה שניה והחבילה נמצאה.

יש סיכוי שהחבילה חזרה לסין?

אין סיכוי!, חבילות מחו"ל ממתינים (לפחות) 30 יום.

פורסם

לפי מה שאתה טוען, עובדי הדואר יכולים לגנוב בלי בעיה כל חבילה שאינה כוללת מספר מעקב.

ובכן, זה נכון..

וזה גם קורה המון.

לשלוח חבילה בלי מספר מעקב זה שווה ערך להימור על ערך החבילה בקזינו.

פורסם
  • מחבר

ב DX זה עוד בסדר

במקומות אחרים אתה צריך להוסיף מספר מעקב בתשלום גם אם תקנה ב 100 דולר.

פורסם

עמרי, ברור שלכאורה זה נכון אך אין זה שונה מגניבת שוקולד מהמכולת.

סניפי הדואר מלאים בחבילות, אין סיבה מיוחדת שיגנבו דווקא את שלו. חוץ מזה שיש שם מצלמות, עובד לא יכול פשוט לקחת חבילה מהמדף וללכת הבייתה.

פורסם

אכן, יתכן שאחד מעובדי הדואר גנב את החבילה שלך. (כבר היו דברים מעולם)

יותר סביר שהיתה פה רשלנות וחבילה שלך נמסרה בטעות, ללקוח אחר או במקום חבילה שהוא היה צריך לקבל או בנוסף לחבילה שלו.

באם זכית ומדובר בלקוח הגון או באם ועובדי הדואר יצליחו לאתר את המסירה השגויה יש לך סיכוי טוב לראות אותה ובקרוב.

בכל מיקרה אין לך הרבה מה לצפות ממחלקת פניות הציבור האזורית או אפילו הארצית של דאר ישראל, אם כי בסדר גמור לפנות גם אליהם.

יתכן גם שהחבילה בכלל לא הגיעה לסניף האמור והלכה לטייל השד יודע לאן.

מה שכן עליך לעשות ומיד זה:

א- למלא בסניף טופס חקירה ולהקפיד לציין בדיוק מה היא הכילה ומה הערך כולל דמי המשלוח. (אם יש לך תעוד, קבלות, מיילים או כל הוכחה תומכת בהצהרה שלך. כמובן לשמור העתק עם חותמת התקבל וחתימה אצלך)

ב- לידע את מנהל הסניף על המיקרה ולבקש את עזרתו. שיכנס בעצמו "לעבי הקורה", תתפלא עד כמה זה יכול להואיל.

ג- אם אתה רוצה ממש תוצאות מהירות גש אל קצין הבטחון המרחבי, שתף אותו במידע והבע את חששך שיש פה מעורבות פלילית.

ככל שתקדים לבצע את הנ"ל סיכוייך לקבל את החבילה טובים יותר.

עליך להיות אסרטיבי ולא לוותר על פסיק מזכויותיך. אם צריך נפנף בקשרים עם עתונאי או עו"ד.

בהצלחה.

פורסם

תכנס לסניף הדואר (כל סניף) ותצעק "מעקב".

האירוניה..

פורסם

ברגע שקיבלת פתק שמורה שיש לך חבילה בדואר יש לך הוכחה שהחבילה הגיעה לסניף הדואר. כעקרון זה מספיק כדי לקבל פיוצי עד סכום מסויים (לא זוכר כמה). אני אישית פתחתי תופס חקירה על משהו כזה ותוך יומיים החבילה נמצאה.

פורסם

נ.ב.- אסור הי לך להשאיר את ההודעה אצל הפקידים.

זו ההוכחה היחידה שאי פעם היתה בכלל חבילה בשבילך.

פורסם

לדעתי, נמסר למישהו אחר. זה קורה לא מעט בחבילות ללא מספר מעקב, וקורה אפילו בחבילות עם מספר מעקב.

נהלי הדואר מצהירים שבשביל לאסוף חבילה הנמען חייב להציג ת"ז, או לפחות ת"ז עם יחוס מסוים לנמען (כמו לדוגמה בן שבא לאסוף חבילה בשביל ההורים, רשום בת"ז את שם האב והאם). אם אין- אז ייפוי כוח

בפועל, מוסרים חבילות חופשי. הזמנתי פעם סוללה למחשב נייד ומסרו אותה למישהו אחר, שלקח אותה ולא התכוון להחזיר. למרות שהצלחתי לאתר את הבנאדם, החבילה לא הייתה רשומה אז לא הייתה לי הוכחה שזה אכן היה מיועד בשבילי, והנבלה זכה בסוללה חינם.

הפתרון היחיד בישראל? להתקמבן עם הפקיד בסניף הקרוב אליך. אני כרגע מקבל חבילות עוד לפני שמחלקים את הפתקים לתיבה שלי, וגם לא מפחד שבטעות יתנו את החבילות שלי למישהו אחר, זה שקט נפשי. כרגע אני מפחד שיחליפו פקיד בסניף יותר מתקיפה איראנית.

פורסם

^

צודק, אני לוקח המון חבילות מהדואר ובמקום להגיד לי להציג תעודה מזהה הם פשוט שואלים אותי אם אני הוא אני :facepalm:

זה באמת בזיון שאפשר לקחת חבילות חופשי בלי להציג שום תעודה מזהה.

ואכן חבילות לפעמים ניתנות לבנאדם הלא נכון, קרה לי פעמיים, פעם אחת אבא שלי הביא לי חבילה ורק אחרי שפתחתי גיליתי שזה לא משהו שהזמנתי בכלל, החזרתי את החבילה לדואר, לא יודע מה נסגר עם זה אבל מקווה שבעל החבילה לא התעצבן יותר מדי.

פעם אחרת גם קיבלתי חבילה של מישהו אחר, עם שם דומה לשלי ואותו שם משפחה, גם הפעם פתחתי לפני שהספקתי להסתכל על הנמען, ראיתי שזה לא שלי אבל הפעם היה רשום על החבילה מספר טלפון של הנמען, אז פשוט התקשרתי אליו והוא בא לקחת, עדיף בהרבה מאשר להחזיר לדואר.. בטח אז הוא היה צריך לעבור בירוקרטיה מעצבנת.

בכללי אני חושב שהתופעה הזו יותר מדי נפוצה, הדואר מאבדים לי חבילות על ימין ועל שמאל, רק ב3 חודשים האחרונים 3 חבילות לא הגיעו אלי וזה המון לדעתי.

קרה שאיבדו לי או שבטעות שלחו לסניף אחר.

פניות הציבור של הדואר זה גם דבר מעצבן, אני פשוט מעדיף לדבר עם המוכרים, הם נותנים זיכוי או שולחים שוב, אבל מסכנים הם לא אשמים.

בכללי כל חבילה מעל 20$ אני דואג שתישלח עם מספר מעקב, אחרת זה באמת הימור.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים