שידרגתי ל 20 מגה או התחייבות במסווה של VDSL - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שידרגתי ל 20 מגה או התחייבות במסווה של VDSL


noam31

Recommended Posts

שלום.

אני מחפש דרך להתחבר ל 20 מגה בבזק מבלי לקחת את המודם ראוטרים שלהם. חוץ מכל הבעיות שקראתי בפורומים אני ממש לא רוצה להתחייב לשנתיים . המבצע הזה הוא פשוט עבודה בעיניים ..

האם יש דרך לקנות או להשיג מודם VDSL בארץ? מחול קצת מפחיד לקנות..הם גם די יקרים.

מה קןרה אם אני מתנתק מבזק? אני משלם את כל שאר התשלומים?

כל העסק הזה פשוט מסריח..שקלתי כבר לעבור להוט אבל עם דמי ההתקנה והחבילה שהיא לא זולה גם..לא יודע אם משתלם לי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין כרגע דרך להתחבר ל20 מגה בבזק בלי לקחת נתב מהם ולקנות בחול זה יקר יחסית לבזק . גם ככה הטכנולוגיה של הVDSL לא תהיה לנצח וכבר מדברים על fiber to the home בגלל זה אם אתה לא רוצה להשער עם פשוט אל תשדרג ליותר מ15 מגה. עד כמה שידוע לי ההתחיבות על הנתב היא לא חוקית כי השר כחלון אמר בקשר לחיוב זיכוי שאסור לבטל את הזיכוי כשמבטלים את השירות. עדיין מי במדינה הזאת פועל לפי חוק... החוק הוא רק קווים מנחים שמכוסים ע"י שטיח.

אם אתה רוצה 20 מגה בלי התחיבות (או ליתר דיוק 30) תעבור להוט. גם ככה יקרנים. לי יש כבר המון זמן ואשתי גם לא מוכנה אפילו לשמוע על לעבור להוט. מבחינת האיכות אצל אין לי מושג. קח בחשבון שכל הספקיות מוכרות לך מהירות "עד" משהו ואף אחת לא מתחייבת על איזה מינימום.

בקשר להתקנה אולי אפשר להתמקח היו אנשים שאמרו שכדאי להתקשר להוט כמה פעמים כי כל פעם עונה מישהו אחר ומקבלים משהו אחר מהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה במסווה? זה הרי ברור לכולם ואף אחד לא מחביא את זה...

השיקול שלך צריך להיות, מה האלטרנטיבות שלך והאם אתה מתכוון לעבור בזמן הקרוב להוט, כי תכלס זאת האפשרות היחידה שלך. גם אני באותו מצב כמוך (חוץ מזה שאני מחכה שיאפשרו לי להתחבר ל20 מגה, כרגע אפשר רק 15) ובהתחלה גם חיפשתי דרכים להתחמק מההתחייבות של הראוטר הזה, אבל אז חשבתי על זה שאני גם ככה בבזק במשך איזה 7 שנים כבר ולהוט אני כנראה לא אעבור, ככה שלמרות שזה מעצבן אין סיבה לא להתחייב לראוטר בשביל לקבל מהירות יותר גבוהה או במקרה שלי פינגים יותר טובים. אם אתה מתנתק אתה משלם את שארית התשלומים החודשיים שנשארו ממהלך השנתיים, ככה שאם נשארה למשל שנה להתחייבות תשלם בערך 300 ש"ח. קח בחשבון שתמיד אפשר גם למכור אותו ביד 2 ולמזער נזקים.

בהצלחה :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...