פורסם 2012 בפברואר 2613 שנים שלום לכולם.רציתי לשתף במיקרה שהיה לי במרכז השרות של פלאפון.לפני מספר שבועות חיפשתי לקנות מכשיר חדש ולהצתרף לתוכנית חדשה.עברתי את כל הספקים, קיבלתי הצעות, בד"כ חיכיתי כ-15 דקות והנציגים התנצלו בצורה מנומסת על הזמן שלי.כשהגעתי לפלאפון- עוד בזמן שהיתי לקוח שלהם, המתנתי יותר מ-40 דקות, ובמהלך הזמן הזה הייתי עד לקומבינות בקיצור תורים לחברי העובדים, גסות בתמיכת האחראי משמרת (כשאנשים העירו על זה שנכנסים לפניהם ודילגו על המספר שלהם די שלחו אותם לשבת על כיסא הפוך ולחכות בשקט לתור שלהם) ועוד.אחרי כ-40 דקות, ראיתי שבקצב הזה אני אחכה שם עוד שעתיים, אז קמת, הלכתי, והצתרפתי לחברה אחרת (והם טיפלו לי בניתוק מפלאפון).ואני מזכיר- באתי כדי לקנות מכשיר חדש ולחתום על עוד התחייבות, לא כדי להתלונן, לא לתיקונים... לתת להם אופציה לקחת ממני עוד כסף!מוסר ההשכל- כשנכנסים לקשר עם חברה סלולארית גדולה, מצפים לשרות ראוי בתמורה למחיר הגבוה, ובפלאפון כנראה שתקבלו את ההפך. לרמי לוי אין מרכזי שרות והנציגים שלו די ערסים בד"כ (מכמה מקומות בארץ שהייתי בהם... כמעט בכול מקום יש איזה אחד שנראה כמו דודו מהאח הגדול עם כיפה גדולה ו0 הבנה במכשירים סלולאריים או איך הרשת שהוא מייצג פועלת), אבל המחירים שלהם בהתאם.אני רק מצטער על זה שלא יהיה לי את התענוג לצעוק לנציגה "אני רוצה להתנתק"! כמו שעשיתי כשעברתי בנק (בנק הפועלים. גם שרות על הפנים... אבל זה לסיפור אחר ולא שיש חלופות טובות יותר)
פורסם 2012 בפברואר 2613 שנים מניסיון - תמיד במרכזי שירות יש עומסים וזמני המתנה ממושכים. בתור לקוח קיים הכי כדאי להתקשר לטלפון של שירות הלקוחות ולקבל הצעה טלפונית (ניתן גם לשנות חבילה ולקבל הצעות שימור למיניהן) ולא ללכת למרכזי השירות.במרכזי מכירה תמיד יש תור קצר, אם בכלל וכל הנציגים חייכנים ונחמדים.מסקנה- אסור להגיע למרכז שירות, אלא אם ברוב טיפשותך עשית ביטוח למכשיר בחברת הסלולר.
פורסם 2012 בפברואר 2713 שנים במקרה הספציפי הזה לאו דווקא קומבינה.בפלאפון אפשר לקבוע תור לשעה מסוימת דרך האתר שלהם, וכשאתה מגיע לסניף בשעה שנקבעה מטפלים בך ישר, לא משנה כמה חיכו האנשים בתור, מנסיון.בכל מקרה לא הפסדת כלום.. זה נבלה וזה טרפה.
פורסם 2012 בפברואר 2713 שנים פלאפון זה לא נבלה זה התולעים בקישקה של הנבלה פלאפון הם סרטן בחסות המדינה ולא תעזור שום כימותרפיהלהתרחק מפלאפון כמו מאש גם אם זה חינם הנבלות לא ראויים להתקיים בארץ הקודשבמדינה מתוקנת היו תולים את הבעלים מי שחותם איתם הסכם ומאפשר להם גישת חיוב לחשבונו הוא מתאבד כלכלי בעל נטיות להאנס כלכלית ממליץ לכל אשר בריאותו בראשו לוותר על מנעמי האייפון או הגלאקסי ולהתרחק מפלאפון כמו מערבי עם שברייה ביד בכלל המלצה כללית לא לאפשר לאף חברת ענק כזאת אפשרות לחיוב אוטומטי של חשבונכםותפסיקו להתלונן על מחיר הקוטג והפסק זמן אלה לא מוצרי יסוד
פורסם 2012 בפברואר 2713 שנים הייתי עד למשהו דומה במרכז השרות של פלאפון בפתח תקוההיה פיצוץ לא מהעולם הזה ואנשים קיבלו מספרים לעוד שעתייםבמקרה הזה הזמנתי בטלפון אז המכשיר חיכה לי אבל ריחמתי על האומללים שבאו לקבל שם שרות.
פורסם 2012 בפברואר 2713 שנים לפני חודש עברתי מפלאפון. למרות שהתשתית שלהם טובה (יש לי גלאקסי אס) דפקו אותי עם עם כל הזיכוים שלא קרו בגלל שהמכשיר מאורנג', ותירתרו אותי בשביל חשבונית רכישה 4 פעמיים. כל זה לא עזר ובמקום 170 שקל בחודש היתי משלם 260. בזיון!!! בפעם הרביעית, חזרתי לאורנג' ואני משלם על אותו שירות רק 140.
פורסם 2012 בפברואר 2813 שנים מחבר רק להבהיר- זה היה ביום חמישי בצהוריים, ונחשב לשעה מאוד חלשה בסניף (לדברי הנציגה בקבלה).והבהרתי שאני רוצה לדבר עם מכירות ולא שרות...
פורסם 2012 בפברואר 2813 שנים פלאפון זה לא נבלה זה התולעים בקישקה של הנבלה פלאפון הם סרטן בחסות המדינה ולא תעזור שום כימותרפיהלהתרחק מפלאפון כמו מאש גם אם זה חינם הנבלות לא ראויים להתקיים בארץ הקודשבמדינה מתוקנת היו תולים את הבעלים מי שחותם איתם הסכם ומאפשר להם גישת חיוב לחשבונו הוא מתאבד כלכלי בעל נטיות להאנס כלכלית ממליץ לכל אשר בריאותו בראשו לוותר על מנעמי האייפון או הגלאקסי ולהתרחק מפלאפון כמו מערבי עם שברייה ביד בכלל המלצה כללית לא לאפשר לאף חברת ענק כזאת אפשרות לחיוב אוטומטי של חשבונכםותפסיקו להתלונן על מחיר הקוטג והפסק זמן אלה לא מוצרי יסוד חחחאבל לגבי פלאפון לפחות, מסכים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.