פורסם 2012 בפברואר 2413 שנים וזה חלק מהבלאי הטבעי של השלט זה לא משהו שאפשר להימנע ממנו, ובגלל שהשלט לא שלך - לא קנית את השלט הזה, אתה שוכר את השלט הזה, יס הם אלה שאחראים על השלט, בדיוק כמו שכשאתה שוכר רכב - אתה אחראי אם דפקת את האוטו, אבל טיפולים שוטפים ותיקונים של תקלות של בלאי טבעי לא נופלים עליך - הם נופלים על חברת השכרת הרכב.
פורסם 2012 בפברואר 2413 שנים צריך שהתקיימו שני תנאים כדי שיהיה לך סיכוי לנצח את זה.1) סעיף בחוזה שאפשר להבין ממנו שהציוד מושכר ושהחברה אחראית לתיקונים כמו גם לבלאי לכל תקופת ההשכרה.2) שופט שיסכים איתך.תנאי 2 בעייתי מאוד במידה וסעיף 1 לא קיים במלואו או מכיל הסתייגויות.וכנראה שזה המצב.קשה לי להאמין שחברות הטלוויזיה בכבלים ולווין לא ניסחו את החוזה להתאים לגישה שלהם לגבי העניין.אתה באמת מאמין שתוכל לנצח אותם בניגוד לחוזה בבית משפט ?אתה יודע כמה לחץ יהיה מופעל על אותו שופט ?אם זה היה חוקי היו משחדים את השופט בשוחד גדול.אבל מכיוון שזה לא חוקי, אפשר פשוט לרמוז לו ששום דבר לא מובן מאליו, וגם הוא לא חסין לשינויים.שעל טעויות משלמים, ותמיד אפשר למצוא שופט אחר שיהפוך את הפסיקה, ולזכור לקודם את הטעות.
פורסם 2012 בפברואר 2413 שנים הוגן או לא הוגן, יש להם אישור -http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4130989,00.htmlhttp://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3836727,00.html
פורסם 2012 בפברואר 2413 שנים את כל הדברים האלה תמיד אפשר לפתור עם קצת צעקות בטלפון ואיום בהתנתקות.לא יס ולא הוט יותרו על לקוח בשביל להחליף שלטים.אפילו אם באמת תצטרך להתנתק, לא יקרה כלום אם תעבור למתחרה לחודש, הטכנאי יגיע עד לביתך ולא יקחו לך שקל על התקנה (שוב, מיקוח בטלפון)
פורסם 2012 בפברואר 2513 שנים חברים אתם חושבים שהחברות לא למדו את טריק אני רוצה להתנתק????????????אז אני נסיתי לעשות זאת על שלט ואמרו לי סבבה אנחנו מנתקים לך את העוצים מחר והטכני יאוף את הציוד חודש הבא.יש סיכוי ממש קטן שיזכו אותך על שלט אחד בלבד וזה במידה ולא קיבלת זיכוי על שלט בעבר.בחוזה כתוב שהמפנעחים הם באחריות של יס לא בשלט שמתכלה עובר מיד ליד נופל נישבר וכ'ו וזה היגיוני.זה לא הוגן שהם גובים כסף על שלט אבל זה חוקי לגמרי
פורסם 2012 בפברואר 2513 שנים מחבר אחד הטיעונים המרכזיים היו שאיזה מועצה החליטה להגביל את מחיר השלט- אם אתה רוצה להחליף אותו.בכל מקרה אני בהחלט אפנה למועצה לצרכנות.חבל שמשתמשים בדמגוגיה כדי שאנשים בכלל לא ינסו לתבוע את החברות.אבל ברגע שזה בעלות, אנשים שומרים על הציוד שלהם קצת יותר טוב, לא פעם הגיעו אליי אנשים ואמרו שהשלט שלהם תקול והם רוציםלהחליף אותו, אבל ברגע ששמעו שזה בתשלום, השלט התקול הפך פיתאום לשלט עובד. אתה כן נציג של יס או שאתה נציג בדואר או משהו?
פורסם 2012 בפברואר 2513 שנים חברים אתם חושבים שהחברות לא למדו את טריק אני רוצה להתנתק? ??? ??? ??? ??אז אני נסיתי לעשות זאת על שלט ואמרו לי סבבה אנחנו מנתקים לך את העוצים מחר והטכני יאוף את הציוד חודש הבא.זה לא טריק, תתנתק מהם באמת. שיבוא טכנאי ויקח את הציוד. אם תתחבר למתחרה, תקבל שלט עובד.
פורסם 2012 בפברואר 2513 שנים זה טריק כי מי שרוצתה להתנתק מתנתק בלי לפרט או שעובר לחברה מתחרה שמנתקת אותו מה שניקרא if you want shoot shoot dont talkכאשר מדברים עם שימור לא רוצים להתנתק אלה רוצים להוציא משהו.העניין היה פ]עם בדיונים במועצה לשידורי כבלים ולווין אך נידמה לי שהם החליטו על הגבלה גבוה ממה שהחברות גובות היום אפילו.להתנתק ולהתחבר זה לוקח זמן למי שיש זמן פנוי למשחק סבבה.כמו שאמרתי פעם היו מזכים בשימור עד שלט אחד וזהו אז אולי שווה לנסות.
פורסם 2012 בפברואר 2513 שנים איזה זמן, טכנאי של YES מגיע ומחבר אותך, תוך כדי הניתוק מ-HOT. כאן מתבטא כל היתרון הגדול של אי התחייבות.
פורסם 2012 בפברואר 2613 שנים הם כבר קיבלו את התלונות לפני מספר שנים (שוב) ודנו בעניין (שוב), והגיעו למסקנה שאתה צודק ושאכן מגיע לך כך וכך. וכדי לפתור את הבעיה המועצה לנצלנות הגדילה את מספר המוקדים להחלפה חינם מ3 בכל הארץ ל5 בכל הארץ. הרי לא יתכן שיהיו רק 3. יש משהו בתמונה הזאת שמאוד מלחיץ ומדאיג אותי כתושב. (בערך 17)
פורסם 2012 בפברואר 2613 שנים יש משהו בתמונה הזאת שמאוד מלחיץ ומדאיג אותי כתושב. (בערך 17) אל חשש! רובם כבר בכלא
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.