פורסם 2012 בפברואר 2113 שנים ניסיתי כמה וכמה פעמים לתכנת שלטים של הוט לעבוד עם שלט.לכאורה נראה שהוא קולט את האות מהשלט של המזגן, אבל המזגן לא מגיב לאות המשוחזר.אולי זה קשור לעיינית הכחולה שיש בכל שלטי המזגנים, ויכול מאוד להיות שהם עובדים בטווח שונה של תדרים.
פורסם 2012 בפברואר 2113 שנים כן החלפת שלט שלא במסגרת האחריות עולה כסף, וזה לא שוד.מה לעשות שאם בארץ מחליפים שלט בחינם אז לקוחות באים להחליף כל שני וחמישי.עבדתי פעם ביס עם זה חשוב, ולא אני לא אוהב את החברה, אבל בקשר לשלט הם צודקים ב 100%.לפותח הדיון, יס מחוייבים להביא לך את השלט ביחד עם הממיר, הם לא חייבים להחליף לך את השלט אם אתה לא יודע לשמור עליו.יש אחריות על שלט למשך שנה, בדיוק כמו עם כל מוצר אחר.תקנה מחשב קומפלט מחברה x וכעבור זמן אחד החלקים (לצורך העניין מקלדת) תפסיק לעבוד אחרי תקופת האחריות, החנות תחליף לך בחינם?ואם אתה בא להגיד שאתה לא משלם לחנות כל חודש (מעבר לסכום הרכישה במידה ובתשלומים) אז ליס אתה משלם על התוכן,לא על המוצרים, מעבר ל 14 ומשהו שח שמשלמים על ממיר בלבד שמכסה את עניין התיקונים שלו.על שלט אתה לא משלם.
פורסם 2012 בפברואר 2113 שנים כמה כבר עולים השלטים הללו?תאמין לי שאם אתה מאיים בהתנתקות יביאו לך שלט בחינם. הם יאבדו לקוח בשביל 40 ש"ח?
פורסם 2012 בפברואר 2113 שנים ליס משלמים לא רק על התוכן אלה גם על האמצעי שבאמצאותו אותו תוכן מגיע לטלויזיה שלך, אם הם משאילים לך ממיר עם שלט ואתה במנוי חודשי שמתחדש מחודש לחודש אתה זכאי לציוד קצה בטיפול קבוע (כאילו כל חודש אתה משלם מחדש אז מועד האחריות לעולם לא פג)אם היית יכול לשלם לחנות מחשבים 500 ש"ח לחודש עבור השכרת מחשב אז כן הם היו חייבים להחליף לך מקלדת כל פעם שהיא היתה מתקלקלת כל עוד אתה מנוי לשירות ההשכרה
פורסם 2012 בפברואר 2113 שנים ואם אתה בא להגיד שאתה לא משלם לחנות כל חודש (מעבר לסכום הרכישה במידה ובתשלומים) אז ליס אתה משלם על התוכן,לא על המוצרים, מעבר ל 14 ומשהו שח שמשלמים על ממיר בלבד שמכסה את עניין התיקונים שלו.על שלט אתה לא משלם.אז אם מי אני יכול לדבר על ה50 שקל שיס לוקחים לי כל חודש על ממירים?
פורסם 2012 בפברואר 2213 שנים מחבר כן החלפת שלט שלא במסגרת האחריות עולה כסף, וזה לא שוד.מה לעשות שאם בארץ מחליפים שלט בחינם אז לקוחות באים להחליף כל שני וחמישי.עבדתי פעם ביס עם זה חשוב, ולא אני לא אוהב את החברה, אבל בקשר לשלט הם צודקים ב 100%.לפותח הדיון, יס מחוייבים להביא לך את השלט ביחד עם הממיר, הם לא חייבים להחליף לך את השלט אם אתה לא יודע לשמור עליו.יש אחריות על שלט למשך שנה, בדיוק כמו עם כל מוצר אחר.תקנה מחשב קומפלט מחברה x וכעבור זמן אחד החלקים (לצורך העניין מקלדת) תפסיק לעבוד אחרי תקופת האחריות, החנות תחליף לך בחינם?ואם אתה בא להגיד שאתה לא משלם לחנות כל חודש (מעבר לסכום הרכישה במידה ובתשלומים) אז ליס אתה משלם על התוכן,לא על המוצרים, מעבר ל 14 ומשהו שח שמשלמים על ממיר בלבד שמכסה את עניין התיקונים שלו.על שלט אתה לא משלם.קרא חוזה נציג של יס.אגב בנוסף לשבירת החוזה המסריחה שלהם הם גם מנסים בכל מיני אמצעים לשבש את מה שכתוב בחוזה.כולל החלפת מילים והכנסת משפטים שונים לגמרי לחוזה כתוב שהם חושבים שאני לא שמתי אותו מול העינים שלי בשיחה שלהם.
פורסם 2012 בפברואר 2313 שנים קרא חוזה נציג של יס. אגב בנוסף לשבירת החוזה המסריחה שלהם הם גם מנסים בכל מיני אמצעים לשבש את מה שכתוב בחוזה. כולל החלפת מילים והכנסת משפטים שונים לגמרי לחוזה כתוב שהם חושבים שאני לא שמתי אותו מול העינים שלי בשיחה שלהם. במקום לצעוק זאב, תתבע את יס. הנציגים שאתה מדבר איתם, לא יודעים כלום על החוזה, בעניין השלט הם קוראים טקסט מוכן מראש, הנציגים הטובים משנים את הנוסח ואני לא נציג של יס בהווה..., פשוט יש לי ניסיון עם הלקוח הישראלי לא מעט - ולצערי הרב הלקוח הישראלי הוא חוצפן. ואני ממש לא מתכוון לקרוא את החוזה יש לי דברים יותר טובים לעשות, אם אתה כלכך בטוח בעצמך, אז כמו שאמרתי לך תתבע, אולי אפילו יצוגית ואז כלל הלקוחות יוכלו להנות מזה, היום אני אפילו לא לקוח של יס אז ממש לא אכפת לי אישית. לפחות יהייה לך מה לעשות חוץ מאשר לעשות מעקב לחצי מהנושאים בפורומים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.