Tomerb1 פורסם 2012 בפברואר 18 Share פורסם 2012 בפברואר 18 הבנתי שהתקנון שלהם לא בדיוק הכי חוקי, מכיוון שהם שומרים לעצמם את הזכות לחייב אותנו, אבל בגלל שהם לא נקבו בסכום כמו "כשקל לג'יגה", אסור להם לחייב.זה נכון?ושאלה קטנהבעצם אתם אומרים שאם אני עובר ל100 מגה עדיף לי לעבור להוט נט?כי בעצם אם אני מחובר ל014 בלי חייגן, אני לא מנותב דרך הכבל החדש שלהם? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Art Tatum פורסם 2012 בפברואר 18 Share פורסם 2012 בפברואר 18 הבנתי שהתקנון שלהם לא בדיוק הכי חוקי, מכיוון שהם שומרים לעצמם את הזכות לחייב אותנו, אבל בגלל שהם לא נקבו בסכום כמו "כשקל לג'יגה", אסור להם לחייב.זה נכון?זה כמו שמישהו שהורג חיות בשכונה להנאתו יאיים להרוג אותך אבל זה "בסדר" כי אסור לרצוח על פי החוק.אי אפשר לדעת מה הרמאים מסוגלים לעשות עם הסעיף הזה.אם הוא באמת היה מיותר, למה זה שם ?ושאלה קטנהבעצם אתם אומרים שאם אני עובר ל100 מגה עדיף לי לעבור להוט נט?כי בעצם אם אני מחובר ל014 בלי חייגן, אני לא מנותב דרך הכבל החדש שלהם?חיבור ללא חייגן ב014 זה ניתוב לשרת ישן עם פס חנוק שמתחרה על התואר האינטרנט הגרוע במדינה.להימנע כמו מאש. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Torian פורסם 2012 בפברואר 18 Share פורסם 2012 בפברואר 18 Art Tatum, הבאת דוגמא מוגזמת לגמרי, לכל חברה כיום יש סעיף של הגבלת תעבורה חודשית, גם ב012 יש הגבלת 50 ג'יגה,גם ב014 יש הגבלה.נכון, פה ההגבלה היא בסעיף התשתית ולא הספק, אך חברה שיש לה נטיות אובדניות ורוצה להרוג את עצמה תתחיל לחייב לקוחות על חריגה מההגבלה,האינטרס של הוט זה מכירה כמותית ולשבור את השוק, שכולם יעברו אליהם, מה זה יהיה שווה לטווח הרחוק אם עוד חודש כולם יקבלו חריגה ויברחו לחברות אחרות ?לדעתי המהלך הזה שלהם עכשיו הוא גם להשתלט על השוק לפני שחברת חשמל נכנסת. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Art Tatum פורסם 2012 בפברואר 18 Share פורסם 2012 בפברואר 18 סעיף שמגביל זה משהו אחד, סעיף שאומר שמותר להם לגבות על חריגה זה משהו אחר לגמרי.הייתי מצפה מצרכנים ישראלים שיהיו יותר רגישים לנושא בעקבות חיובים מופרזים ותרגילים מלוכלכים של חברות התקשורת/סלולר ותאגידי המים.כשיתחילו חיובים מופרזים לעשרות אלפי לקוחות איך תגיב אז? הפתעה? ידענו שזה אפשרי אבל לא חשבנו שזה יקרה? חשבנו שזה סתם?אם אין לחברה כוונה לגבות סכומים מעבר למה שסוכם, הסעיף הזה לא אמור להתקיים בחוזה.נכון, פה ההגבלה היא בסעיף התשתית ולא הספק, אך חברה שיש לה נטיות אובדניות ורוצה להרוג את עצמה תתחיל לחייב לקוחות על חריגה מההגבלה,האינטרס של הוט זה מכירה כמותית ולשבור את השוק, שכולם יעברו אליהם, מה זה יהיה שווה לטווח הרחוק אם עוד חודש כולם יקבלו חריגה ויברחו לחברות אחרות ?לדעתי המהלך הזה שלהם עכשיו הוא גם להשתלט על השוק לפני שחברת חשמל נכנסת.וכשהם ישיגו כמות גדולה של לקוחות מה אז?באופן סטטיסטי כשתחייב לקוחות בחריגות, חלק לא ישימו לב, חלק מאלו שישימו לב לא יעשו כלום בעניין, חלק ירימו טלפון וינסו לבטל את רוע הגזירה ובסוף יכנעו, חלק יגיעו לפשרה וישלמו חצי.מעטים מאוד יעזבו חברה אחרי כזה דבר.לכל היותר יבטלו להם את החיוב והכל ימשיך כרגיל עד הפעם הבאה.על שיטת מצליח שמעת? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Tomerb1 פורסם 2012 בפברואר 18 Share פורסם 2012 בפברואר 18 כרגע הסעיף קיים בכל החוזים של החברות.מה אפשר לעשות? להתנתק מכולם?אין לך אפילו לאן לעבור אם באמת יתחילו לחייב אותך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
HuGeMouTh פורסם 2012 בפברואר 18 Share פורסם 2012 בפברואר 18 כל חברה כותבת בחוזה שהיא שומרת לעצמה את הזכות לגבות תשלום נוסף במקרה של חריגה אם לא אין סיבה בכלל להניכס את ההגבלה של החבילה נכון להיום אין חיוב נוסף על חריגות אבל יש חברות שמורידות את מהירות הגלישה לאחר חריגה. הסעיפים האלה מופיעים בחוזה בשביל לאפשר לחברה להתחיל לגבות תשלומים כאלה בעתיד וכאשר היום הזה יגיע הם יודיעו מה יהיה התשלום על חריגה. ברגע שיש משתמשים שחתמו על חוזה שאין בו את הסעיפים האלה החברות לא יוכלו לגבות מהם תשלום על חריגות כי לפי החוזה שלהם אין דבר כזה חריגה בקיצור אין להם מה לדאוג מזה, גם אין בזה משהו שאינו חוקי. גם נכון החברה היחידה שרמזה על מעבר להגבלת תעבורה חודשית היא טריפל C שדברו על מיתוג חבילות למשתמשים שאינם כבדים (להוריד את מחיר הגלישה אבל להגביל ל 10G בחודש שזה יותר ממספיק לזוג מבוגר שרק רוצה לקרוא ב YNET). יש מקומות בעולם שיש בהם הגבלה חודשית ל 10G לא כולל תעבודה ל PSN, XBL, Steam וכו' (התעבורה לשרותים האלה לא נספרת, חלק גם הכלילו את YouTube ברשימה הזו). את האמת מודל כזה שי חבילת גיימר יהיה מאוד טוב בארץ, יעודד אנשים לקנות במקום להוריד ואולי סוף סוף יחזיר את הפינגים למה שהיה ביימים שהאנטרנט לא היה מהיר (אני זוכר שהיה לי פינג של 60-70 לגרמניה כשהייתי משחק SOF2). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Lyoko פורסם 2012 בפברואר 18 Share פורסם 2012 בפברואר 18 מגבלה חודשית בתשתית הוט??? מה יקרה אם אני חורג????????????????אני עובר לבזק אם יבקשו שקל אחד על חריגה!!!מה המחיר הקבוע ל12MBIT אצל הוטנט? כדאי לי? אני עם 012 והוט כרגע... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
kletsman פורסם 2012 בפברואר 18 Share פורסם 2012 בפברואר 18 הוטנט נותנת ב-20 ש"ח. תתמקח עם סמייל קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Tomerb1 פורסם 2012 בפברואר 18 Share פורסם 2012 בפברואר 18 למנויי הוטנט, זה נכון שהמנוי לא כולל תמיכה, וכדי לקבל תמיכה צריך לשלם 45 ש"ח לחודש? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
X7-007 פורסם 2012 בפברואר 18 Share פורסם 2012 בפברואר 18 למנויי הוטנט, זה נכון שהמנוי לא כולל תמיכה, וכדי לקבל תמיכה צריך לשלם 45 ש"ח לחודש?תסביר לי מי צריך את התמיכה ? משתמשים בזה פעם בשנה ולמה שכן תשתמש בזה אם הכל עובד ? ואם יש תקלה אתה פשוט מתקשר לתמיכה ואומר שיש תקלה זה לא שאתה מבקש עזרה, איך תדע אם יש תקלה זה כבר משהו שאתה תצטרך לשלם בשביל הידע. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Tomerb1 פורסם 2012 בפברואר 18 Share פורסם 2012 בפברואר 18 אני פשוט חושב על מצב שבו יש לי בעיות, שיום יבוא, ותהיה בעיית התחברות או ניתוקים, ואז הם יגידו לי אתה צריך לעבור דרך התמיכה או משהו בסגנון. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
mrraz פורסם 2012 בפברואר 18 Share פורסם 2012 בפברואר 18 נראה לי שאת התמיכה אתה מקבל מהוט ולא מהוטנט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
X-Style פורסם 2012 בפברואר 18 Share פורסם 2012 בפברואר 18 X7 אתה אמיתי ? הוטנט היא ספקית אינטרנט חדשה בארץ.מה אם יהיו התנתקויות פעם בכמה ימים? כל פעם שתרצה להתקשר לתמיכה, לבקש שיתקנו את הבעיה, תצטרך לשלם כסף? על משהו שאמור להגיע לך כחלק מהתשלום החודשי לספקית?למה לו לפנות לתמיכה אם הכל עובד? ממתי פונים לתמיכה כשהכל עובד?אגב תומר, מקריאה מהירה של התקנון של הוטנט, לא הצלחתי למצוא את מה שדיברת עליו.מה גם שאין בזה היגיון בכלל, כי מה שיקרה זה שהוטנט יוכלו ליזום תקלות באינטרנט כדי לעשות כסף.. אבל אולי אני טועה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ronenosh8 פורסם 2012 בפברואר 19 Share פורסם 2012 בפברואר 19 לפי מה שהנציגה הסבירה לי בטלפון התמיכה היא עבור ה HOTBOX ולא עבור הוטנטאם אתם מגדירים את הHOTBOX כמודם אז לא אמורות להיות בעיות שבגללן תתקשרו קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Cheif פורסם 2012 בפברואר 19 מחבר Share פורסם 2012 בפברואר 19 למנויי הוטנט, זה נכון שהמנוי לא כולל תמיכה, וכדי לקבל תמיכה צריך לשלם 45 ש"ח לחודש?שטויות במיץ עגבניות. אין שום תשלום על תמיכה באינטרנט. אם אתה זקוק לתמיכה ב-HOTBOX כנתב - העלות היא 5 שקל לשיחת תמיכה. זה לא שונה מבזק שגובה 7 שקלים בחודש אם אתה רוצה תמיכה בנתבים שלהם.תפסיק להפיץ שמועות! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.