** עכשיו זה רישמי - HOT היא ISP ויש גם מחירים מפתיעים... - עמוד 11 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

** עכשיו זה רישמי - HOT היא ISP ויש גם מחירים מפתיעים...


Cheif

Recommended Posts

  • תגובות 259
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

כשאתה מתחבר עם החייגן של מה שמונע ממך להגיע ל100 מגה זה נטו המהירות העלאה שהיא 2 מגה.

הסיבה לכך שהחייגן של 7 L2TP הוא MTU של 1400 ולכן הוא גורם לכך שאתה צריך מהירות העלאה גבוהה יותר על מנת לקבל 100 מגה הורדה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסיבה שבDHCP זה בסדר, זה בגלל ש2 מגה העלאה עם MTU של 1500 (DHCP) מספיק בכדי לתת הורדה של 100 מגה.

עם MTU של 1400 ממש לא.

כמה תוכל לקבל? היום התחברתי לתשתית של שוב פעם ועדיין יש לי בעיות מהירות של רוחב פס בגלל עומס בשכונה לכן אני לא יכול לבדוק לך כמה תוכל לקבל, אבל ממה שאני זוכר נכון פעם אחרונה שבדקתי קיבלתי סביבות ה50-60 מגה עם חייגן של , לא סגור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון אני זוכר את זה וקראתי את זה, הבעייה זה שהקו של הטלפון שלי הוא קו שהיה פה מההתחלה והוא מנוייד לנטויזן, אז עשיתי קו חדש עם מספר חדש שהוא חיבור לקופסא בחוץ, אתה אומר שאם אני יעשה ניוד למספר שלי והתחבר דרכו אז אני יוכל לקבל את המהירות כי יכול להיות הקו של הטלפון שקיים כבר הוא יותר מהיר ? או שיש אפשרות אחרת שאפשר לעשות עם הקו הזה כרגע שהם ישנו, או להזמין קו חדש ולבטל את הקו הזה ? מה אפשרי לעשות ומה אפשרי להגיד להם כי אני יודע שזה משהו שהם יכולים לפתור, עצם זה שדיברתי עם בכיר בתמיכה והוא אמר שישלח טכנאי ויראה מה קורה אומר שאפשר לעשות משהו, הבעיה זה שהוא לא הבטיח שום דבר והכל תלוי בטכנאי שיגיע ויראה "אם" אפשר לעשות משהו ו"אם" לא. מה אני יוכל להגיד להם בשביל שיוכלו לזרז את זה ולפתור את זה ? ושוב הבנתי שאתה לא מעוניין לתת מסנג'ר או משהו שאפשר לדבר איתך בזמן אמת?=

עריכה : החלפתי רק פילטר והשתנה פתאום, יכול להיות שהכל שקניתי לא טוב ? היה רשום על הקופסא שמתאים ל ADSL, או שבטוח הכבל בקופסא בחוץ דפוק, חייב להיות ![table] [tr] [td]Mode:[/td] [td][/td][td][/td][td][/td][td]VDSL2[/td][/tr] [tr] [td]Traffic Type:[/td] [td][/td][td][/td][td][/td][td]PTM[/td][/tr] [tr] [td]Status:[/td] [td][/td][td][/td][td][/td][td]Up[/td][/tr] [tr] [td]Link Power State:[/td] [td][/td][td][/td][td][/td][td]L0[/td][/tr] [tr] [td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td] [/td][/tr] [tr] [td] [/td] [td][/td][td]Downstream[/td] [td][/td][td]Upstream[/td][/tr] [tr] [td]Line Coding(Trellis):[/td] [td][/td][td]On[/td] [td][/td][td]On[/td][/tr] [tr] [td]SNR Margin (0.1 dB):[/td] [td][/td][td]73[/td] [td][/td][td]311[/td][/tr] [tr] [td]Attenuation (0.1 dB):[/td] [td][/td][td]0[/td] [td][/td][td]0[/td][/tr] [tr] [td]Output Power (0.1 dBm):[/td] [td][/td][td]125[/td] [td][/td][td]32[/td][/tr] [tr] [td]Attainable Rate (Kbps):[/td] [td][/td][td]78480[/td] [td][/td][td]57814[/td][/tr] [tr] [td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td] [/td][/tr] [tr] [td] [/td] [td]Path 0[/td] [td] [/td] [td]Path 1[/td] [td] [/td][/tr] [tr] [td] [/td] [td]Downstream[/td] [td]Upstream[/td] [td]Downstream[/td] [td]Upstream[/td][/tr] [tr] [td]Rate (Kbps):[/td] [td]74502[/td] [td]5008[/td] [td]0[/td] [td]0[/td][/tr] [/table]

תוצאות קודמות :[table][tr][td]Upstream[/td][/tr][tr][td]Line Coding(Trellis):[/td][td][/td][td]On[/td][td][/td][td]On[/td][/tr][tr][td]SNR Margin (0.1 dB):[/td][td][/td][td]73[/td][td][/td][td]314[/td][/tr][tr][td]Attenuation (0.1 dB):[/td][td][/td][td]0[/td][td][/td][td]0[/td][/tr][tr][td]Output Power (0.1 dBm):[/td][td][/td][td]124[/td][td][/td][td]36[/td][/tr][tr][td]Attainable Rate (Kbps):[/td][td][/td][td]77976[/td][td][/td][td]57385[/td][/tr][/table] [table][tr][td][/td][td]Path 0[/td][td] [/td][td]Path 1[/td][td] [/td][/tr][tr][td] [/td][td]Downstream[/td][td]Upstream[/td][td]Downstream[/td][td]Upstream[/td][/tr][tr][td]Rate (Kbps):[/td][td]73807[/td][td]5008[/td][td]0[/td][td]0[/td][/tr][/table]

**** כן זה בטוח כמו שהיה לך, כשהטכנאי היה פה הוא פרס לי תשתית של 5MB הרי אז היה ADSL+2 עכשיו ששינו את התשתית ל VDSL צריך לשנות גם את הקופסא שקיימת שם כנראה רק עם כבל אחד במקום 2

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מחובר כרגע בתשתית של הוט ובזק בינלאומי בתור ספקית .

עכשיו, עד לפני חודשיים, הייתי מחובר לבזק בינלאומי ללא חייגן.

כשיצא הPower NGN הייתי מחוייב להתחבר עם חייגן, ולפי מה שהבנתי מבזק בינלאומי, בחיבור עם חייגן אני מחובר דרך השרתים של בזק בינלאומי ובחיבור ללא חייגן דרך השרתים של הוט.

מה שאני מנסה להגיד, זה שאולי אלה שחווים איטיות בגלישה ללא חייגן, זה בגלל שהחיבור מתבצע דרך השרתים של הוט ואין שום קשר לספקית בכלל? או שאני מתבלבל..

כי יש כאלה שחושבים שאם הם יעברו להוט נט, אז מהירות האינטרנט ללא חייגן תהיה גבוהה יותר.

פשוט חבל לי לעבור להוט נט, לחיבור ללא חייגן, ולגלות שאני שוב חוזר למהירויות האיטיות של פעם..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממה שהבנתי חיבור ללא חייגן זה משהו שהוט מספקים.

ב014 ועוד איזה כמה ספקיות, מחברים את הלקוחות שלהם לשרתים עלובים עם חנק בלתי נסבל.

בהוטנט מתחברים לשרתים החדשים של ומדובר במשהו אחר לגמרי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ב014 ועוד איזה כמה ספקיות, מחברים את הלקוחות שלהם לשרתים עלובים עם חנק בלתי נסבל.

בהוטנט מתחברים לשרתים החדשים של ומדובר במשהו אחר לגמרי.

נשמע מעניין. אתה מדבר עובדתית או זורק השערות לאוויר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנחנו חיים על זמן שאול

הם מחברים עוד ועוד.

אחד כבד על 100 מגה זה כמו 20, 30 משתמשים שבודקים את המצב בבנק וכל הכבדים רצים להתחבר אצלם ב-100

בסוף נשתה כולנו את רוחב הפס עד שנחנק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי שמחובר ללא חייגן דרך 014/013/012, אין שום הגבלה פיזית בינהם של רוחב פס, הם מחוברים בסיב אופטי ישיר לאותם ספקיות, וממש אין שם צוואר בקבוק.

הסיבה שזה פועל באופן זוועתי זה בגלל שהספקיות החליטו ככה, בגלל שמי שמחובר ככה אין להם שליטה עליהם בהרבה אופנים לכן כל מי שמחובר דרך ספקית שהיא לא הוטנט והוא בחיבור ללא חייגן יקבל קצבים משמעותית נמוכים לעומת מי שעם חייגן, בגלל שהתעדוף של יוזר עם חייגן לעומת יוזר ללא חייגן הוא הבדל של שמיים וארץ.

אגב לגביי חנק של רוחב פס, אין דבר כזה, אם יש עומס, קונים יותר רוחב פס.

הרוחב פס בארץ של הספקיות הוא עצום ככה שהם ממש לא המגבלה, מי שכן זה התשית.

המון אנשים התחברו ל100 מגה אצל וקשה להם לספק זאת בגלל שאין להם מספיק תדרים בכדי לתת את כל הרוחב פס הזה, אבל הם עובדים על לשדרג את הרוחבי פס איפה שיש עומסים בארץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שמפחיד זה, שבתכלס, המשתמשים הראשונים שעוברים להוטנט הם המשתמשים הכבדים ביותר.

הרבה אנשים שלא מעניין אותם כל העניין הזה של האינטרנט וממיר HD וטכנולוגיה והכל, או שלא מודעים בכלל למבצעים של כי זה לא חלק מהסדר יום שלהם, או שלא משדרגים כי לא מעניין אותם.

בסוף מה שקורה זה שכל המשתמשים הכבדים הולכים לעבור להוט נט.. אני ממש מקווה שאני לא הולך להתאכזב מהם..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...