עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

שאלה בקשר למימוש אחריות בדיסק הקשיח.

Featured Replies

פורסם

OR2OOO, אתה טועה ומטעה

אשמח אם תוכל לבסס את דברייך

במקרה שאתה מתאר, הארדיסקים לעולם לא היו מתים - הם רק היו מתחלפים...

לגבי תקופת אחריות נוספת מעבר לתקופה שהם מחוייבים לה... את זה אף פעם לא ראיתי כתוב

אני מאמין שכל חנות/יבואן עושה את זה על פי הסטנדרטים של השירות לקוחות שלו

פורסם

קראתי באיזה ת'ארד שמשהו כתב את זה.

גם לי היה מצב כזה על זיכרון היו לו שנתיים אחריות, במסגרתם הוא התקלקל ואת הזיכרון החדש קבלתי עם שנתיים אחריות חדשות.

פורסם

קראת בFXP אולי...

הצצת פעם בתנאי האחריות של מוצר שקנית ?

זה דף כזה, עם אותיות קטנות

בדרך כלל מופיע סעיף כזה:

4. תיקון או החלפה במסגרת התנאים של אחריות זו אינם מעניקים זכות להארכה או חידוש של תקופת האחריות. תיקון או החלפה ישירה של המוצר במסגרת התנאים של אחריות זו עשויים להתבצע בעזרת יחידות חילוף שירות בעלות פונקציונליות שווה.

סתם משהו שמצאתי באתר של איזו חברה

http://www.samsung.com/il/support/warrantyinformation/warrantyInformation.do?page=POLICY.WARRANTY

פורסם

האחריות היא על המוצר המקורי שקנית

במידה והוא הוחלף

האחריות ממשיכה עד סוף התקופה המקורית

האחריות לא מתחדשת

שמור על החשבונית המקורית (ושל ההחלפה)

אבל אל תצפה לשלוש שנים נוספות של חסד

פורסם

OR2OOO אתה אכן טועה. כאשר יבואן מחליף ציוד הוא עושה את זה לפי ברקודים שעל המוצרים. כך שגם אם קיבלת קשיח חדש לחלוטין, היבואן יודע שהוא נותן עליו אחריות רק לפי תקופת האחריות של המוצר המקורי.

קח בחשבון שאם זה לא היה ככה, תמיד חודש לפני סוף האחריות היית הורס את המוצר ומקבל חדש לעוד 3 שנים.

פורסם
  • מחבר

עידכון:

דיברתי עם CRG מקודם במייל ויש דווקא אחריות על הדיסק הקשיח החדש עד לספטמבר 2013.

הם לא מספקים אחריות בכתב אלא לפי מה שכתוב באתר של סיגייט.

תודה לעונים!

פורסם

קראת בFXP אולי...

אני לא עד כדי כך נואש.

OR2OOO אתה אכן טועה. כאשר יבואן מחליף ציוד הוא עושה את זה לפי ברקודים שעל המוצרים. כך שגם אם קיבלת קשיח חדש לחלוטין, היבואן יודע שהוא נותן עליו אחריות רק לפי תקופת האחריות של המוצר המקורי.

תראה, לי החליפו סטיק של זיכרון והביאו לי אחריות בכתב (לשנתיים). בדיוק כמו שהיה לי בקודם.

פורסם

אני חושב שאנשים התווכחו פה סתם. מבחינת חוק הגנת הצרכן האחריות היא רק עד תום תקופת האחריות של המוצר המקורי.

כמובן שיש יצרנים ומשווקים שאומרים שאם הם החליפו לך ויש אחריות יצרן, אז אין להם בעיה לכבד את זה.

כמו שאמרתי לך בדיקה באתר היצרן היא סמכות מצויינת לאחריות.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.