פורסם 2012 בפברואר 1313 שנים OR2OOO, אתה טועה ומטעהאשמח אם תוכל לבסס את דברייךבמקרה שאתה מתאר, הארדיסקים לעולם לא היו מתים - הם רק היו מתחלפים...לגבי תקופת אחריות נוספת מעבר לתקופה שהם מחוייבים לה... את זה אף פעם לא ראיתי כתובאני מאמין שכל חנות/יבואן עושה את זה על פי הסטנדרטים של השירות לקוחות שלו
פורסם 2012 בפברואר 1313 שנים קראתי באיזה ת'ארד שמשהו כתב את זה.גם לי היה מצב כזה על זיכרון היו לו שנתיים אחריות, במסגרתם הוא התקלקל ואת הזיכרון החדש קבלתי עם שנתיים אחריות חדשות.
פורסם 2012 בפברואר 1313 שנים קראת בFXP אולי...הצצת פעם בתנאי האחריות של מוצר שקנית ?זה דף כזה, עם אותיות קטנותבדרך כלל מופיע סעיף כזה:4. תיקון או החלפה במסגרת התנאים של אחריות זו אינם מעניקים זכות להארכה או חידוש של תקופת האחריות. תיקון או החלפה ישירה של המוצר במסגרת התנאים של אחריות זו עשויים להתבצע בעזרת יחידות חילוף שירות בעלות פונקציונליות שווה.סתם משהו שמצאתי באתר של איזו חברהhttp://www.samsung.com/il/support/warrantyinformation/warrantyInformation.do?page=POLICY.WARRANTY
פורסם 2012 בפברואר 1313 שנים האחריות היא על המוצר המקורי שקניתבמידה והוא הוחלףהאחריות ממשיכה עד סוף התקופה המקוריתהאחריות לא מתחדשתשמור על החשבונית המקורית (ושל ההחלפה)אבל אל תצפה לשלוש שנים נוספות של חסד
פורסם 2012 בפברואר 1313 שנים OR2OOO אתה אכן טועה. כאשר יבואן מחליף ציוד הוא עושה את זה לפי ברקודים שעל המוצרים. כך שגם אם קיבלת קשיח חדש לחלוטין, היבואן יודע שהוא נותן עליו אחריות רק לפי תקופת האחריות של המוצר המקורי.קח בחשבון שאם זה לא היה ככה, תמיד חודש לפני סוף האחריות היית הורס את המוצר ומקבל חדש לעוד 3 שנים.
פורסם 2012 בפברואר 1413 שנים מחבר עידכון:דיברתי עם CRG מקודם במייל ויש דווקא אחריות על הדיסק הקשיח החדש עד לספטמבר 2013.הם לא מספקים אחריות בכתב אלא לפי מה שכתוב באתר של סיגייט.תודה לעונים!
פורסם 2012 בפברואר 1413 שנים קראת בFXP אולי...אני לא עד כדי כך נואש.OR2OOO אתה אכן טועה. כאשר יבואן מחליף ציוד הוא עושה את זה לפי ברקודים שעל המוצרים. כך שגם אם קיבלת קשיח חדש לחלוטין, היבואן יודע שהוא נותן עליו אחריות רק לפי תקופת האחריות של המוצר המקורי.תראה, לי החליפו סטיק של זיכרון והביאו לי אחריות בכתב (לשנתיים). בדיוק כמו שהיה לי בקודם.
פורסם 2012 בפברואר 1613 שנים אני חושב שאנשים התווכחו פה סתם. מבחינת חוק הגנת הצרכן האחריות היא רק עד תום תקופת האחריות של המוצר המקורי.כמובן שיש יצרנים ומשווקים שאומרים שאם הם החליפו לך ויש אחריות יצרן, אז אין להם בעיה לכבד את זה. כמו שאמרתי לך בדיקה באתר היצרן היא סמכות מצויינת לאחריות.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.