פורסם 2012 בפברואר 1313 שנים שלום לכולם,לפני כשלוש שנים בדיוק קניתי מחשב שלם בחנות.לפני כחודשיים כאשר נשארו חודשיים רק לאחריות על המחשב נדפק לי הדיסק הקשיח.כאשר ניגשתי לחנות גיליתי שהיא פשטה את הרגל לכן פניתי אל היבואן CRG שהחליף לי את הדיסק הקשיח בדיסק חדש.השאלה שלי היא האם יש לי אחריות של 3 שנים על הדיסק הקשיח החדש מהיבואן? או שברגע שעברו 3 שנים מקניית המחשב (ועברו היום) אז נגמרה כל האחריות על המחשב?תודה לעונים!
פורסם 2012 בפברואר 1313 שנים האחריות מתחדשת, אבל היום רוב החברות מורידות את האחריות בכמה שנים אז תבדוק כמה אחריות הוא נותן (היבואן). אתה אמור לכבל עם הקשיח קבלה/פתק, בדרך כלל כתוב שם.
פורסם 2012 בפברואר 1313 שנים מחבר תאריך המשלוח כתוב שנשלח אליי וכל מיני פרטים וזהו..שום דבר על אחריות
פורסם 2012 בפברואר 1313 שנים האחריות היא על המוצר המקורי שקניתבמידה והוא הוחלףהאחריות ממשיכה עד סוף התקופה המקוריתהאחריות לא מתחדשתשמור על החשבונית המקורית (ושל ההחלפה)אבל אל תצפה לשלוש שנים נוספות של חסד
פורסם 2012 בפברואר 1313 שנים מחבר ה3 שנים נגמרו היום..למזלי הדיסק הקשיח נדפק חודשיים לפני תום השלוש השנים.אז אתה אומר שהסתיימה האחריות גם על הדיסק הקשיח החדש? כי חלק אומרים לי שזה מתחדש.
פורסם 2012 בפברואר 1313 שנים אמורה להיות אחריות קצרה נוספת על המוצר המוחלף/מתוקן, ללא קשר לאחריות המקורית.לא יודע אם יש כזה חוק ומהו בדיוק, אבל אני יודע שכך מקובל, ויש סיבות טובות למה זה אמור להיות.
פורסם 2012 בפברואר 1313 שנים האחריות היא עד תום תקופת האחריות המקורית זה מה שהיצרן מחויב אליו. בכל מקרה, יש כאלו שנותנים אחריות נוספת מעבר למה שנדרש.אתה יכול לבדוק את זה גם באתר של יצרנית ההרד דיסק עם הסריאלי שלו, לפעמים מופיעים שם פרטי האחריות וכו'.
פורסם 2012 בפברואר 1313 שנים החוק מחייב תקופת אחריות מסויימת רק מרגע הקנייה. זה תקף לרכישת מוצר חדש או לתיקונים בתשלום, במידה ונרכשו חלפים, אך לא תקף לתיקונים במסגרת האחריות. כל מי שטוען שהוא מקבל אחריות חדשה על מוצר שהוחלף בחינם, מוזמן לקרוא את החוק לפני שהוא חוזר לפה לפזר את הגיגיו.
פורסם 2012 בפברואר 1313 שנים כל זה טוב ויפה, אבל יש גם אחריות על תיקון/החלפה.אם יחליפו לכם מוצר ושבוע אחרי נגמרת האחריות והמוצר מפסיק לעבוד או מתגלה שהוא דפוק, הוא עדיין מכוסה באחריות של התיקון/החלפה.האחריות לתיקון/החלפה היא קצרת טווח בקנה מידה סביר לסוג המוצר.לא מכיר את החוק, לא יודע על קיומו באופן וודאי, אבל כמעט בטוח שהוא קיים באופן כזה או אחר.
פורסם 2012 בפברואר 1313 שנים אם זמן קצר לפני תום תקופת האחריות המוצר תוקן וקצת אחרי תום תקופת האחריות מתברר שהוא עדיין תקול, בוודאי שאתה יכול לדרוש תיקון חוזר - אבל רק בגלל שבמצב הנידון כנראה שהתיקון שנעשה עוד בתקופת האחריות היה לקוי, וזכותך לקבל תיקון נאות. אין זה אומר שתקופת האחריות מתחדשת.
פורסם 2012 בפברואר 1313 שנים אם החליפו לך למוצר חדש ואותו מוצר התקלקל בטווח זמן סביר אחרי ההחלפה, גם כאן יש עילה לדרוש החלפה, הרי המוצר שקיבלת אולי היה דפוק מראש ומועד להתקלקל, עובדה שהתקלקל בזמן קצר שאינו סביר למרות שהוא מוצר "חדש".ואותו דבר לגבי החלפה למוצר אחר "משומש" או "מתוקן".למוצר כמו הרדיסק הייתי אומר ש3 חודשים זה זמן סביר לאחריות החלפה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.