פורסם 2012 בפברואר 1013 שנים אני מעוניין לשדרג את הממירים שלי ל-HD ובאותה ההזדמנות לשפר את המחיראחרי 3 שיחות ארוכות הם לא מוכנים לרדת יותר מכמה שקלים וגם מתעקשים על 318 ש"ח עבור הטכנאי שיגיע להתקין 3 ממיריםההתחייבות היחידה שלי איתם פגה החודש, מה אתם מציעים ?
פורסם 2012 בפברואר 1013 שנים אם תפרסם מה הציעו לך אולי גם אחרים יפרסמו מה הציעו להם וככה כולם ירוויחו.
פורסם 2012 בפברואר 1013 שנים עם מי דיברת ביס ? מה בדיוק פרטי החבילה שלך ?אל תבזבז זמן על אף נציג חוץ משימור/קשרי לקוחות, הם היחידים שיש להם אפשרות לתת מחירים טובים.
פורסם 2012 בפברואר 1013 שנים אתה פשוט צריך לבקש מהם להתנתק בטענה שהמחיר יקר מדי. תגיד להם: "בהוט אני מקבל את אותו שירות במחיר נמוך ב-40 שקל". אם אתה רציני באמת תתקשר להוט כדי לקבל הצעת מחיר - וככה תוכל לאיים על YES באמת. בנוסף, YES מכירים את המבצעים של הוט ולכן אם תאיים במבצע קיים - הם באמת יחשבו שאתה באמת רוצה להתנתק ואז יעבירו אותך למחלקת שימור לקוחות. וכמו שאמרו כאן כבר - במחלקה הזאת באמת תוכל לקבל הטבות משמעותיות. מה שחשוב הוא ש-YES באמת יאמינו לך שאתה רוצה להתנתק.כמה כללים בשיחות איתם: 1) לעולם אל תתיאש ! גם אם הנציגה תגיד לך "לא ניתן לקבל מחיר נמוך יותר" תבין שהיא פשוט לא יכולה לתת לך מחיר נמוך יותר אבל החברים שלה ממחלקת שימור לקוחות כן יכולים.2) אסור להם לנתק לך את השיחה. לכן בכל שיחה איתם אתה ממשיך להתעקש על קבלת מחיר נמוך יותר - כמובן שזה צריך להיות אחרי שבדקת שבאמת אתה יכול לקבל מחיר נמוך יותר (חברים שקיבלו מחיר דומה, או מבצע של הוט שנותן מחיר נמוך יותר)3) אל תאמין ל-"אנחנו ניצור איתך קשר". זה לא יקרה. אתה משלם להם כסף טוב ויצירת קשר איתך לא משתלמת להם. לכן (בגלל כלל 2) אם אומרים לך שאין מנהל עכשיו שיכול לעשור לך - אתה עונה להם: "אין בעיה, אני אמתין איתך על הקו עד שמנהל יתפנה".4) כלל אחרון והכי חשוב - אחרי שאתה מקבל מה שאתה רוצה, תבדוק שזה באמת מה שמחייבים אותך בחשבונית. יש להם הרבה "טעויות" בחשבוניות. והעניין הוא שתמיד הטעות היא לטובתם.זהו, הכללים האלה נכתבו אחרי המון בעיות שהיו לי עם הוט - אני לא התעסקתי עם YES בכלל, אבל חשוב שתהיה חזק מולם.תעדכן לכמה הורדת אותם כדי שאחרים ידעו מה המחיר המינימלי שהם גובים.
פורסם 2012 בפברואר 1013 שנים מחבר עליתי על טקטיקה שלהם, אחרי שדיברתי לריק עם 3 נציגים שנתנו לי בדיוק את אותם ההצעות, האחרונה העבירה אותי "לשימור לקוחות" שקרי מאחר וגם הם לא נתנו לי הצעה שונה, ככה שזו כנראה טקטיקה חדשה, לוקחים נציג כלשהו, כנראה ראש צוות והופכים אותו לשימור לקוחות..כנראה שלא אזכה לדבר עם השימור האמיתי עד שלא אבקש להתנתק.וכן הם לא חוזרים אליך, השארתי 3 פעמים את הטלפון שלי, כולל "שימור הלקוחות", אף אחד לא טרח להתקשר.אין לי בעיה להביא את הוט מאחר והאינטרנט שלי מסופק ע"י הוט וגם ככה הם רודפים אחרי, אבל נשמור אותם כתחמושת אחרונה.אני מתכוון להודיע ל-YES על ניתוק. אין לי מה להלחץ, יש לי 3 LCD וכל אחת מחוברת למחשב עם אינטרנט, קשה להאמין שיתנו לי ללכת אבל מי יודע.
פורסם 2012 בפברואר 1013 שנים אין לי בעיה להביא את הוט מאחר והאינטרנט שלי מסופק ע"י הוט וגם ככה הם רודפים אחרי, אבל נשמור אותם כתחמושת אחרונה.אין דבר כזה! זאת התחמושת היחידה שעובדת מולם. תבקש להתנתק כי "המחיר יקר מדי, ובהוט אני מקבל מחיר נמוך הרבה יותר".
פורסם 2012 בפברואר 1113 שנים כמישהו שעבד פעם מזמן בשירות לקוחות ותמיכה טכנית של חברות תקשורת הרבה זמן צחקתי מהשטויות שראיתי פה.דבר הכי פושט תודיע ניתוק באותה שיחה אתה מועבר לקשרי לקוחות אל תסכים להצעה ראשונה שנותנים לך הנציגה תגיד לך טוב אני לא יכולה לעזור יחזור אליך מנהל אזור כדי לנתק ואכן תוך יומיים שלוש מתקשר מנהל אזור מציע לך הצעה טובה סגור איתו.בואו ואנפץ לכם אשליה מותר לנתק שיחה שלא מתקדמת לשום מקום ואחמ'ש או מנהל צוות יאשרו זאת בקלותאתה רוצה להישאר איתי על הקו אתה רוצה להמתין למנהל אין בעיה קבל מוזיקת התשה החזקת מעמד 6-7 דקות הנציג ילך לקבל אישור להוריד אותך מהקו.לגבי לבדוק חשבוניות שמחייבים אותך בהתאם זה כלל ראשון בהתנהלותך מול כל חברה מסחרית שנותנת לך מוצר ושירות כלשהוא.מציע לך גם לבדוק את האתר כמה זהWWW.KAMAZE.CO.ILאתר מצויין להשוואת מחרים כמו כן יש שם תגובות של גולשים על חבילחות שלהם ועלויות כך שתוכל לקבל המון מידע באתר זה.
פורסם 2012 בפברואר 1113 שנים מחבר תודה לכולם, כן אני מתכוון להודיע על ניתוק. שמתי לב שאסור להם לנתק מאחר ובכל פעם שהמשכתי איתם שיחה דועכת הם המשיכו מולי.
פורסם 2012 בפברואר 1113 שנים הסיבה שאולי לא ניתק כי חשב שיוכל לסיים את השיחה בכל מיני שטיקים פסיכוליגים שלומדים בקורסים הללו או שלא קיבל אישור לנתק או שחשב שבאמת יוכל לעזור איכשהו,בכל מקרה דעו שכאשר הלקוח צועק מקלל או סתם נכנס עם הראש בקיר חוזר על משפט אחת וזהו ובטוח שלא ינתקו לו הוא טועההשתמש בשיטת הניתוק כמו שכתבתי לך ובאתר כמה זה ואני מאמין כי תצליח במבוקשתך
פורסם 2012 בפברואר 1113 שנים לגבי יס, לאחר שתועבר לקשרי לקוחות אל תקבל את ההצעה שהם נותנים לך, תגיד שאתה רוצה לקבוע ניתוק יגידו לך אין בעיה, נציג בכיר יחזור אליך תוך שלושה ימי עסקים לצורך קביעת מועד ניתוק. כאשר יתקשר אליך אותו נציג (שגם הוא מצוות שימור כזה או אחר) תנסה לרדת כמה שיותר, במידה וזה עדיין לא מספק אותך לבקש ניתוק יהווה הימור קטן, במידה והם יחשבו שאתה שווה יתקשר אליך עוד נציג במידה ולא יתנו לך להתנתק בשקט. במידה ובאמת שיחק לך המזל, אז יש מקרים בהם גם הטכנאי שבא לאסוף את הציוד הוא טכנאי מצוות שימור אבל זה לעיתים רחוקות.
פורסם 2012 בפברואר 2713 שנים מחבר טוב, כל מה שאמרו זה נכוןצריך להודיע על ניתוק ואז חוזרים אליך אנשים אחרים ממחלקות אחרות עם יד רחבה.חבל שאין דרך אחרת.
פורסם 2012 במרץ 413 שנים תתנתק וזהו ותחסוך 200 שקל לחודש . תאמין לי שאחרי שנה-שנתיים של חסכון תבין שאתה לא צריך את הזבל שמשדרים בטלויזיה. אשתי חשבה שזה יעזור לה להגמל מסדרות וטלויזיה ובזמן הניתוק היא הספיקה לראות הרבה יותר מ20 עונות של סדרות שונות ומשונות בלי לשלם לאיזה ספק תוכן ישראלי. עדיין אם אתה מעוניין בספורט אז אכלת אותה - ערוצי הספורט רק בכבלים/לוויין. אותי גם ככה לא הכי מענינת טלויזיה אז קל לי עם הנתק מהעולם הזה. מה אכפת לך תעבור להוט ואם לא ימצא חן בעינך תחזור ליס ותהיה לקוח חדש.
פורסם 2012 במרץ 413 שנים לחיות בלי טלויזיה לא ניתן אלא אם כן מנסים לחיות בתקופת האבן אם כל הכבוד לווין פרטי זה חרא של דבר ואני אישית לא דוגל בעבירה על החוק ובגנבה לכן הורדה זה גם בעייתי מה שגם מצריך זמן חיפוש הורדה תרגום ולמי יש כוח לזה כשאתה עובד ולומד ועסוק מעל לראש.בארץ התחרות דלה בעניין הטלויזיה ובהשוואת תכנים יס לוקחת בגדול בסרטים בסדרות ובמדע והדוקו (דסקברי המעולה רק ביס) השאר מוזיקה וספורט וערוצים זרים זהים לשני החברות.
פורסם 2012 במרץ 413 שנים דיסקברי זה הסיבה היחידה שאני נשאר ביס.רק חבל שאי אפשר להקליט שם דברים כסדרה.וכשדיברתי עם יס הם אמרו לי שזה בטיפולכבר חודשיים זה בטיפול.
פורסם 2012 במרץ 513 שנים נכון,באמת ערוץ מעניין לא משנה מתי מעברים אליו תמיד יש משהו מעניין לצפות בו גם אני אוהב אותו,בעיה נוספת זה שהם לא שמים שם תרגום כתוביות לרוסית יש קהל רב שהיה רוצה לראות כמו למשל הורים שלי שלא מספקים לקרוא את התרגום בעברית ולא יודעים אנגלית אז הם לא נהנים מן הערוץ
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.