מעוניין לתבוע את אייבורי! שאלה.. - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מעוניין לתבוע את אייבורי! שאלה..


rebb

Recommended Posts

אהלן אנשים,

אז ככה.. קניתי ב1/1/2012 מחשב נייד של ב3000 שקל.

יום אחרי הקנייה היה לי בעייה של מסך כחול, ניסיתי לטפל בבעיה ללא הצלחה, ואחרי שבועיים שלחתי אותו לתיקון במעבדה כדי שיוכלו לבדוק מה הבעיה ושם אמרו לי שהלוח אם פגום/לא תקין.

במעבדה של אמרו לי לפני ששלחתי את המחשב עד 7 ימי עסקים, וכרגע עברו 7 ימים והם מתקשרים ואומרים שצריך להזמין וזה יקח 10 ימים!! סה"כ 17 יום. אני הבאתי להם בהנחה שאני אחרי שבוע מקבל את המחשב בחזרה כי אני עובד איתו ובינתיים אני מפסיד הרבה כסף.

דיברתי עם אייבורי ואמרו שיראו מה יעשו וזה יקח כמה ימים.

כמובן אני מעוניין לתבוע את אייבורי ורונלייט על עוגמת נפש שנגרם לי.

מה לעשות?? בינתיים המחשב במעבדה ולאייבורי יקח כמה ימים לחזור אליי.. ובינתיים אני מפסיד כסף וזמן. :(

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה) התשס"ו 2006

10. מועדים לביצוע התיקונים

(א) יצרן ימלא את חובתו לתקן טובין על פי תקנות אלה לא יאוחר מתום

שבוע ימים מהיום שבו נקרא לעשות כן או מתום עשרה ימים מהיום שבו

נמסרו הטובין לתחנת השירות, לפי הענין; נמסרו הטובין לנקודת

המכירה בהתאם כאמור בתקנה 9(ב), ימלא היצרן את חובתו לתקן את

הטובין לא יאוחר מתום שבועיים מהיום שבו נמסרו הטובין.

(ב) חויב עוסק בתיקון הטובין לפי תקנה 19, ימלא את חובתו בתוך

תקופה של שלושה שבועות מיום שנקרא לעשות כן או מיום שהטובין

נמסרו לנקודת המכירה, לפי הענין.

(ג) על אף האמור בתקנת משנה (א), יתוקנו חלק מהטובין המפורטים

בטור א' בתוספת השניה, בתוך פרק הזמן הנקוב בטור ב' לצדם, ובלבד

שהקלקול מונע את השימוש העיקרי שלשמו מיועדים אותם טובין.

(ד) שבתות וחגים לא יבואו במנין התקופות שנקבעו בסעיף זה או

בתוספת השניה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה מתכוון לאיים כדי ללחוץ עליהם זה משהו אחד.

אם אתה מתכוון באמת לתבוע אותם, לדעתי לא כדאי לך לכתוב את זה כאן ולא מעל דפי שום פורום אינטרנטי אחר.

כל דבר שתכתוב כאן שלא מנוסח בצורה מדוייקת וזהירה מבחינה משפטית עלול לשמש אותם נגדך בתביעה.

לגבי מה לעשות:

לדעתי אין לך קייס לתבוע אף אחד ואין לך הרבה ברירה חוץ מלחכות.

המקרה שלך הוא מקרה מצער של תקלה, שלמזלך מכוסה באחראיות ומטופלת.

אתה יכול לנסות לכתוב מייל לאסוס העולמית ולתאר את כל הסיפור בצורה מלאה, כולל ציון אנשי הקשר של היבואן ואולי הם ילחצו על רונלייט. קח בחשבון שמיילים כאלה הם כנראה מקבלים במאות כל יום מכל רחבי העולם ולא בטוח שיתרחו לעזור לך.

קייס לתבוע את אייבורי בכל מקרה אין לך, אולי את היבואן - למרות שגם במקרה שלו הוא לא מתנער מאחראיות וסה"כ מטפל בך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל תודה רבה על התגובות..

דבר שני אני קניתי את המחשב פגום ב 1000%.. אני בקושי השתמשתי בו וישר הייתה תקלה..

אני לא מבין למה אני צריך לחכות עכשיו הרבה זמן בשביל לקבל מחשב חדש. זה לא אשמתי שקניתי מחשב לא תקין!!

ובינתיים אני מפסיד כסף וזמן ויושב בבית במקום לעבוד על המחשב.

אני מעוניין לכתוב להם אימייל.. מישהו מוכן לכוון אותי קצת ..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק דעתי...

לתבוע את אייבורי אין שום סיבה... כי במוצר כמו הטיפול באחריות המוצר זה היבואן או בעבדות הסדר.

אתה אכן יכול לבקש מאייבורי ללחוץ על היבואן לשם זריזות הטיפול כי יש להם יותר כוח השפע... (בעיה שבסניפים אף אחד לא במעמד הדרוש)

גם תביע נגד יבואן זה בעייתי כי את המוצר עבר אליהם כמו שאני מבין דרך אייבורי וזה זמני שילוח. בנוסף אין להם את הלוח בלאי אז הם הזמינו אותו... הם לא בורחים מאחריות כלפי המוצר.

בקיצור מוצר חשמלי תקול מפס היצור... לא נראה לי שמי שהוא משני הצדדים אייבורי או יבואן יסכימו לפתוח אריזה נוספת...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חשבתי אולי לתבוע את אייבורי בבית המשפט לתביעות קטנות ומכיוון שהם לא ירצו להיכנס לזה הם פשוט יתנו לי מחשב חדש מהר יותר.

מה אתם אומרים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אומר שאתה מבזבז את הזמן שלך.

סך הכול מדובר במחשב נייד תקול, הם התנהלו איתך בסדר גמור, אם תיקרא את החוזה מולם בטח מופיע שהאחריות היא במעבדות היבואן ככה שאין לך שום קייס נגדם ותביעה כזאת רק תגרום לך נזק.

גם יבואן בסך הכול עושה את עבודתו הוא דיווח לך שנמצאה תקלה והוא פועל על מנת לתקן אותה, אתה רוצה ללכת ולתבוע אותו כי זה לוקח יותר משבועיים? תחסוך לך זמן וכאב ראש זה לא שווה את זה.

אנשים מקבלים רכבים מקולקלים מפס הייצור ואוכלים עליהם מרורים, סך הכול מדובר במחשב וסך הכול מטפלים בך אני לא מבין מה הבעיה?

הדבר היחיד שאולי כדאי לך לעשות הוא לדבר ישירות עם היבואן להסביר לו שהמחשב הזה משמש אותך לצורכי עבודה ואתה מפסיד כסף מהעניין, ושידאגו לך או למחשב חליפי או למחשב חדש במקום.

אם היבואן הילך לקראתך הרווחת אם לא תחכה, לאיים בתביעה אף פעם לא טוב או שתובעים או שלא תובעים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במעבדה של אמרו לי לפני ששלחתי את המחשב עד 7 ימי עסקים

עד 7 ימי עסקים מה? יחזירו לך מחשב עובד פיקס לא משנה מה? אני מאוד מתקשה להאמין שזה מה שהבטיחו לך.

בכל מקרה, כמו שכבר אמרו לפניי, אין לך קייס. הם לא מתנערים מאחריות, הם עושים את מה שהם יכולים כדי לתקן את המחשב שלך. אלא אם כן תוכל להוכיח כוונת זדון כלשהי בהתנהלות שלהם, רד מזה. תביעה תעלה לך הרבה יותר ממה שתפסיד בגלל שבוע בלי (ואם באמת היית מפסיד כל כך הרבה כסף היית כנראה כבר קונה חלופי).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבל שאם יום אחרי היה לך מסך כחול וחיכית שבועיים... אולי אם היית ניגש יום אחרי היו יכולים להיות "אדיבים" ולהחליף לך את המוצר שקנית יום יומיים לפני.

אחרי שבועיים ברור שאייבורי[וסביר להניח רוב החנויות] היו מטפלים בתקלה כאילו קרתה לך גם 11 חודשים אחרי הקנייה- וזה לפי הנהלים המייגעים שאייבורי מיישמים עבורך עכשיו...

לדעתי אתה מקסימום יכול לצעוק ולהצהיר שלא תקנה מהם עוד לעולם כי יש להם מוצרים "פגומים".. אבל אני בספק אם זה יעשה עליהם רושם :\

מה שאותי מדאיג זה שאתה הולך להיות עם מחשב מעין "REFURBISHED" שקנית רק לפני שבועיים כחדש?!

תנסה לברר אולי עם היבואן מה המדיניות שלו בקטע ולאמר לו כמה שזה מאכזב אותך בתור לקוח מרוצה של עד היום... בלה בלה ...

זהו.. שיהיה לך בהצלחה, ואל תוותר לפחות על מה שמגיע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא רואה כאן התנהגות שאינה הולמת מצד אייבורי.

העיקוב בתיקון מעלה שאלות, מי עיקב בדרך ולמה רק אחרי שבוע מודיעים שצריך להחליף לוח ?

למה למעבדה אין חלפים במלאי וצריך 10 ימים להביא מחו"ל ?

אם מישהו אשם בעיקוב זה כנראה במידה רבה מעבדת היבואן.

אני בהחלט יחשוב פעמיים לפני שאני יקנה מחשב נייד של אם ככה הם מתנהלים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה ידוע כבר לא שנה ולא שנתיים שהשירות של רונלייט יותר ממחפיר, וזה נוגע בכל מכשירי הPND שהם מוכרים, וכל דבר שיש להם יד בעניין.

אולי המוצרים טובים, אבל השירות ... רולטה רוסית עם תחמושת מלאה. צאו מנקודת הנחה שאם המוצר שאתם קונים מגיע מהם, מראש תבואו בגישה שפשוט אין לכם אחריות, ככה תתעצבנו פחות אם וכאשר תצטרכו אותם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...