מישהו פה עבד בבזק בנלאומי? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מישהו פה עבד בבזק בנלאומי?


Legendary_Undertaker

Recommended Posts

שלום, יש לי ריאיון עבודה בבזק בנלאומי למשרה של תמיכה טכנית ביום ראשון. ממה שמצאתי באינטרנט קראתי שהיחס הוא לא כזה נהדר כמו שהם מציינים, ועבודה עצמה נורא שוחקת והמשכורת גם לא משהו.

עבדתי בעבר בתור פקיד רפואי ובצוות 3 בתור מוקדן ככה שיש לי ניסיון עם לקוחות.

אם מישהו פה עבד בבזק בנלאומי ויכול בבקשה לפרט על העבודה עצמה, האם היא "שווה" או כל מה שהם מציינים זה שקר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצד שני לא חסר אנשים שלא מבינים כלום מהעבודה שלהם כתומכים.

אני בנאדם די סבלני ושאינו מתוכח ואומר שאני מבין טוב יותר מתומכי ספקים ותשתיות. (וזה כנראה למה הייתי צריך שבועים כדי שיתקנו לי את הבעיה)

כשהבעיה קצת מורכבת, השיחה עם נציג עלולה להתארך ליותר משעה, כי כל דקה הוא רץ לספר כדי למצוא פיתרון לתקלה, ושם אותי על ממתינה. וכך ביליתי חצי מיום רביעי אחר הצהריים על הטלפון (יותר מארבע שעות) עם 4 נציגים שאף אחד לא עזר לי ולאחר שדפדפו בספר שלהם כשעה כל אחד, השיחות שלי איכשהו התנתקו, ואז הייתי צריך להתקשר שוב ולהסביר לנציג הבא על הבעיה שלי.

רק לאחר הרבה ימים כשכל יום התקשרתי ואף אחד לא היה יכול לעזור לי, נמצא נציג אחד מתוך עשר שבמקום ללכת לפי הספר הלך ואשכרה בדק לי את הגדרות המודם במקום לעבור כמו תוקי על הגדרות ראוטר כל פעם מחדש.

והיו כאלה שנתנו שבמקום לנסות אפילו לעזור, הצהירו שהראוטר אינו נתמך ושעלי להזמין אחד חדש ב100 שקל. למזלי לא הקשבתי להם ועמדתי על שלי (וגם בדקתי פה בפורום) שהראוטר דוקא כן נתמך.

אז יכול להיות שיש לקוחות מעצבנים, אבל אתם חייבים להבין את התסכול שלהם. אני אישית לא יצאתי על אף אחד מהתומכים ודיברתי עם כל אחד בסבלנות, אבל יש אנשים שפשוט מורחים אותם על הקו בגלל חוסר ידע מצד החברה וזה מאוד מעצבן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חח 99 עמודים. כן הבנתי שממש לא כדאי אלא אם כן אני רוצה לצאת עם נזק נפשי... בעיה שאין כל כך הרבה הצעות עבודה ברחובות איפה שאני גר. טוב כנראה אני לא אלך לבזק בנלאומי היה מספיק בצוות 3 כבר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אומנם אני עובד כתומך אבל לא באינטרנט ולא ללקוחות פרטיים....

אני יכול להגיד לך שאכן העבודה שלהם הכי שוחקת בעולם , ושצריך להוציא חוק שמי שלא מתמצא X במחשב, אסור לו לתפעל אותו בלי רשיון !

מה שכן כדאי לך לבדוק זה לעבוד בתמיכה שלהם לעסקים, ואני מתכוון לאלה שבודקים את הקוים לחברות הגדולות, כמו קוי תמסורת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ממליץ לך. אמנם לא עבדתי שם אבל ממה שאני יודע - שכר מינימום, בונוסים מגוכחים. בנוסף, אתה נדרש למלא אחר כל מיני יעדי מכירות - זאת אומרת שאתה צריך למכור כמות מסויימת של אנטי ספאם/אנטי וירוס וכד' בכל חודש ולקבל גרושים עבור כל מכירה. (כן כן, אפילו שמדובר במוקד "טכני")

תחשוב שחלק לא מבוטל מהלקוחות שמתקשרים הם עצבניים - "האינטרנט לא עובד לי11!11!1!"

לא יודע מה איתך, הספיקה לי די והותר תמיכה של שנה במוצרי מחשב. לא אחזור לעבודות כאלה יותר בחיים. אלא אם כן, אני אהיה במצב ממש נואש וללא שום קורת גג. העצבים שאתה יכול לחטוף בעבודה הזו, פשוט לא שווים את כל זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם כבר דנים בנושא

איזה עבודות יחסית נורמליות יש חוץ ממכירות ואבטחה

סיימתי מנהל ולא יצא לי מזה כלום.

חשבתי כבר ללכת ללמוד תואר כמו מדעי החברה אבל גם תואר כזה לא נותן הרבה

הכל דרעק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם כבר דנים בנושא

איזה עבודות יחסית נורמליות יש חוץ ממכירות ואבטחה

סיימתי מנהל רשתות ולא יצא לי מזה כלום.

חשבתי כבר ללכת ללמוד תואר כמו מדעי החברה אבל גם תואר כזה לא נותן הרבה

הכל דרעק

נסה לפנות לחברות כוח אדם. אצלנו עובדת מנהלת שהגיע דרך חברת כוח אדם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא חושב שתוכל למצוא פה אנשים שעבדו בבזק בינלאומי

אחרי תקופה שם מאבדים את הזיקה למחשב, החיבור לאינטרנט והדחף לחיים

מרביתם כבר לא איתנו

חחחחחחח אוי הרגת אותי.... ;D

אם כבר דנים בנושא

איזה עבודות יחסית נורמליות יש חוץ ממכירות ואבטחה

סיימתי מנהל ולא יצא לי מזה כלום.

חשבתי כבר ללכת ללמוד תואר כמו מדעי החברה אבל גם תואר כזה לא נותן הרבה

הכל דרעק

אני ממליץ לך לשלוח קו''ח דרך האתר RUNNER. כל יום תקבל לפחות 10 טלפונים מחברות כוח אדם שיציעו לך משרות.

המ כן קראתי נראה באמת סיוט ונורא מתסכל. אם יש מישהו שיכול להעיד על כך ממבט אישי ולא כללי זה יהיה נהדר!

כמו שכולם אומרים העבודה הזו היא לא להיט (עבדתי בבזק תשתית ולא בבזב''ל אבל נראה לי שזה על אותו העיקרון). למרות שאני די נמשך לתחום הזה, לא כל כך התחברתי למקום ולחוקים שלו (היעדי מכירות/זה שצריך לבקש רשות מהבמה ללכת לשירותים/וכו'). יש שם מן הרגשה כללית כזאת של בית חרושת. מצד שני בלי הניסיון בתמיכה שצברתי בבזק לא הייתי מתקבל לעבודה הנוכחית שלי אז אני לא יכול להגיד שלא יצא לי מזה כלום.

לדעתי כדאי שתלך ותוך כדי תמשיך לחפש משרות חדשות.

ידוע לך האם אתה אמור לעבור קורס בתחילת העבודה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עבדתי בבזק במדור של פלאפון 5 חודשים, "פיטרו" אותי ליפני חודש, מנסיון אישי? תברח, זה זוועת עולם, אלא אם כן אתה הולך לשם בגלל שאתה רוצה לנסות קצת עבודות זבל כי משעמם לך בחיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום, יש לי ריאיון עבודה בבזק בנלאומי למשרה של תמיכה טכנית ביום ראשון. ממה שמצאתי באינטרנט קראתי שהיחס הוא לא כזה נהדר כמו שהם מציינים, ועבודה עצמה נורא שוחקת והמשכורת גם לא משהו.

עבדתי בעבר בתור פקיד רפואי ובצוות 3 בתור מוקדן ככה שיש לי ניסיון עם לקוחות.

אם מישהו פה עבד בבזק בנלאומי ויכול בבקשה לפרט על העבודה עצמה, האם היא "שווה" או כל מה שהם מציינים זה שקר?

אני אשאל אותך שאלה כזו:

הכיוון שלך הכללי לאחר כך הוא עבודה בתחום המחשבים? System/Networking וכדומה?

אם כן, אני ממליץ לך כעבודה שהיא entry level להתחיל ב-Help Desk של חברה גדולה, שם אתה תקבל את לדעתי לפחות מושג איך ארגון בנוי מבחינה טכנולוגית (על קצה המזלג), תוכל להתמודד עם תקלות מגוונות (לרוב של משתמשים), ותוכל לצבור ניסיון לדעתי גדול יותר מלעקוב אחרי תרשים תקלות של ספקי . כמובן שהאנשים שתעבוד מולם הם יהיו עובדי החברה שבה אתה עובד ולא לקוחות של החברה שחושבים שמגיע להם הכל (מה שמתבטא הרמת החוצפה והקללות והכעסים שאתה הולך לשמוע).

כל הסיפורים שאתה שומע פה הם נכונים, אתה תישחק ויימאס לך מהר (גם יחתימו אותך על חוזה שקר כלשהו ותצטרך לשלם קנסות אם תרצה לצאת מוקדם יותר).

קח את העצה שלי כמישהו שהיה שם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...